NEC bedoel jequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef versteegrob het volgende:
Wow die laatste zin, is hij jaloers? De voetballer van Den Haag
Je bent geen FA meer, dus je kan toch niet meer bannenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:57 schreef RayMania het volgende:
Echt, kap eens met het posten van die wraakactie.
Ik wil met alle liefde een ban aanvragen als men telkens dat kinderachtige gedoe blijft doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je bent geen FA meer, dus je kan toch niet meer bannen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ja, lieve kindertjes. Wij noemen die kutRotterdammers dus kakkerlakken. Dat komt omdat ze ons Vuile Kankerjoden noemen, en ze zeggen dan dat wij aan het gas moeten. Dat komt omdat er in de Tweede Wereldoorlog zes miljoen Joden zijn vergast en vermoord. En omdat er vroeger in Amsterdam veel Joden woonden, zijn wij dus een Jodenclub. Ze noemen ons ook wel neuzen, omdat je Joden kunt herkennen aan hun grote haakneuzen. Dus, omdat ze in Rotterdam allemaal vervelende homo's zijn die moeilijk zijn uit te roeien, noemen wij ze kakkerlakken. Want dat zijn het, vuile kakkerlakken!
Kindertjes:![]()
![]()
![]()
Schanulleke: Mooi, nu dat duidelijk is ga ik jullie voorlezen uit Rupsje Nooitgenoeg. Die heeft vast wel trek in een paar kakkerlakjes, mwhehehe!!!"
Sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde een ban aanvragen als men telkens dat kinderachtige gedoe blijft doen.
Kappen gewoon, hoe duidelijk moet het zijn.
Goede zaak.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef toma het volgende:mooi dat het contract van vd Wiel verlengt is.
Geweldig toch zoiets?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:44 schreef Silenus het volgende:
Om nog even door te gaan op de wraakactie van Suarez tegenover El-Akchaoui, vergeef me Fokkers, is vandaag in de VI gevraagd naar de mening van El-Akchaoui over Luis:
[..]
Mijn god zeg, wat laat deze gast zich kennen. Deze reactie had ik niet van hem verwacht, blijkbaar zit dat hooghouden 'm wel erg hoor.![]()
El-Akchaoui:![]()
![]()
Suarez: Wij zijn Ajax, who the fuck ben jij!?![]()
En nog weet Ajax het voor elkaar te krijgen om geen kampioen te worden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog maar het begin van het jaar en bij Feyenoord en PSV is het een grote puinhoop.![]()
Boeiend, we staan niet eens eerste.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog maar het begin van het jaar en bij Feyenoord en PSV is het een grote puinhoop.![]()
Genieten geblazen dit zeg. Wat een rust bij Ajax. Heeeeerlijk
...en over 9 jaar maakt een van die kinderen tijdens de WK-finale de perfecte schwalbe waardoor Nederland met 2-1 van Duitsland wint.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef koningdavid het volgende:
Mijn zus is pedagoog en coordinator van jeugdzorg in Osdorp. Zij is dus ook vaak op basisscholen enzo. Ze vertelde dat als de jochies gaan voetballen dat veel kinderen Suarez willen zijn en dat ze ook constant schwalbes maken.
Dat is even prioriteit idd. Rust is geen garantie voor de titel. Zoals bewezen onder Adriaanse/Koeman.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, we staan niet eens eerste.
De kinderen uit Osdorp kiezen voor Marokko of Turkije gezien de bevolkingssamenstellingquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
...en over 9 jaar maakt een van die kinderen tijdens de WK-finale de perfecte schwalbe waardoor Nederland met 2-1 van Duitsland wint.
Luis Suarez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |