Volgens mij had Heitinga ook clausule van 10 miljoen toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax doet niet aan clausules, alleen toen bij Huntelaar wilden ze het doen om hem langer te laten blijven.
Och ja, Woutersquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef navigator het volgende:
Wouters!
Maar wel lekker hoor, een grote puinhoop bij de boertjes
Ajax doet wel degelijk aan clausulesquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax doet niet aan clausules, alleen toen bij Huntelaar wilden ze het doen om hem langer te laten blijven.
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan een lijst met de meest verdienende NEDERLANDSE topsporters?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef TC03 het volgende:
Wat verdient Suárez eigenlijk? Hij staat niet in de top 100, dus dan verdient hij minder dan vier ton lijkt me. Wel een beetje vreemd.
ooohquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan een lijst met de meest verdienende NEDERLANDSE topsporters?
"Ja, lieve kindertjes. Wij noemen die kutRotterdammers dus kakkerlakken. Dat komt omdat ze ons Vuile Kankerjoden noemen, en ze zeggen dan dat wij aan het gas moeten. Dat komt omdat er in de Tweede Wereldoorlog zes miljoen Joden zijn vergast en vermoord. En omdat er vroeger in Amsterdam veel Joden woonden, zijn wij dus een Jodenclub. Ze noemen ons ook wel neuzen, omdat je Joden kunt herkennen aan hun grote haakneuzen. Dus, omdat ze in Rotterdam allemaal vervelende homo's zijn die moeilijk zijn uit te roeien, noemen wij ze kakkerlakken. Want dat zijn het, vuile kakkerlakken!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef Schanulleke het volgende:
Kon ik vandaag mooi even dollen met dat verhaal over die kever. Lachen was dat.
Die vergat ik dus evenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Volgens mij had Heitinga ook clausule van 10 miljoen toch?
Komende zomer z'n contract verlengen met een clausule van +/- 45 miljoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Suarez verdiend 1,3 mln. Kwam toen ter sprake tijdens de arbitragezaak! Verdiend ie minder als Urby!
Mijn god zeg, wat laat deze gast zich kennen. Deze reactie had ik niet van hem verwacht, blijkbaar zit dat hooghouden 'm wel erg hoor.quote:"Ik vind Luis Suarez een acteur, een komediant. Hij is alleen maar bezig met vallen en irritant doen. Gelukkig hebben de scheidsrechters in Nederland hem inmiddels door. Zijn gedrag werkt tegenwoordig tégen hem en dat is zijn verdiende loon. Wat Suarez allemaal doet, hoort niet op een voetbalveld thuis. En dan heb ik het niet alleen over die vreselijke schwalbes, maar ook over zijn verbale misdragingen. Hij loopt constant te schreeuwen over moeders en zussen van tegenstanders. Toen we vorige week tegen Ajax speelden heeft hij zich tegenover Dani Fernandez verschrikkelijk arrogant gedragen. "Ik speel bij Ajax, jij bij NEC, dus wie ben jij nou helemaal?" Later trok hij Dani aan een oor, terwijl hij na een charge van diezelfde Suarez op de grond lag. Totaal respectloos gedrag is dat. Suarez vergeet waar hij zélf vandaan komt, uit de goot in Uruguay. Hij denkt een grote voetballer te zijn, maar ik vind het allemaal niet zo bijzonder wat hij doet. Ja, doelpunten maken, maar dat doet Jhonny van Beukering bij ons óók. In Nederland kan Suarez zijn irritante gedrag misschien nog compenseren met zijn spel maar geloof me, in een grote competitie komt hij er niet mee weg. Daar is hij simpelweg niet goed genoeg voor."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |