abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65491800
Wouters!
Maar wel lekker hoor, een grote puinhoop bij de boertjes
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65491826
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ajax doet niet aan clausules, alleen toen bij Huntelaar wilden ze het doen om hem langer te laten blijven.
Volgens mij had Heitinga ook clausule van 10 miljoen toch?
lollig
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:19:42 #138
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65491832
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef navigator het volgende:
Wouters!
Maar wel lekker hoor, een grote puinhoop bij de boertjes
Och ja, Wouters
pi_65491858
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ajax doet niet aan clausules, alleen toen bij Huntelaar wilden ze het doen om hem langer te laten blijven.
Ajax doet wel degelijk aan clausules
pi_65491868
Ja ik snap niet dat die Wouters hier ooit hoofdcoach is geweest.
lollig
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:21:24 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65491925
Wat verdient Suárez eigenlijk? Hij staat niet in de top 100, dus dan verdient hij minder dan vier ton lijkt me. Wel een beetje vreemd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65491961
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef TC03 het volgende:
Wat verdient Suárez eigenlijk? Hij staat niet in de top 100, dus dan verdient hij minder dan vier ton lijkt me. Wel een beetje vreemd.
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan een lijst met de meest verdienende NEDERLANDSE topsporters?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:27:14 #143
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_65492213
Mooie TT. Op de school waar ik lesgeef zijn die kinders helemaal gek van die kaartjes, het is echt weer een grote rage.
Kon ik vandaag mooi even dollen met dat verhaal over die kever. Lachen was dat.
Life is what you make it.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:30:46 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65492385
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan een lijst met de meest verdienende NEDERLANDSE topsporters?
oooh
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:31:30 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65492416
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef Schanulleke het volgende:
Kon ik vandaag mooi even dollen met dat verhaal over die kever. Lachen was dat.
"Ja, lieve kindertjes. Wij noemen die kutRotterdammers dus kakkerlakken. Dat komt omdat ze ons Vuile Kankerjoden noemen, en ze zeggen dan dat wij aan het gas moeten. Dat komt omdat er in de Tweede Wereldoorlog zes miljoen Joden zijn vergast en vermoord. En omdat er vroeger in Amsterdam veel Joden woonden, zijn wij dus een Jodenclub. Ze noemen ons ook wel neuzen, omdat je Joden kunt herkennen aan hun grote haakneuzen. Dus, omdat ze in Rotterdam allemaal vervelende homo's zijn die moeilijk zijn uit te roeien, noemen wij ze kakkerlakken. Want dat zijn het, vuile kakkerlakken!

Kindertjes:

Schanulleke: Mooi, nu dat duidelijk is ga ik jullie voorlezen uit Rupsje Nooitgenoeg. Die heeft vast wel trek in een paar kakkerlakjes, mwhehehe!!! "
Gourmetten of steengrillen?
pi_65492444
mooi dat het contract van vd Wiel verlengt is.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:34:16 #147
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65492532
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Volgens mij had Heitinga ook clausule van 10 miljoen toch?
Die vergat ik dus even

Overigens hoop ik echt dat Ajax achter Mertens aan zit, prima jonge voor de toekomst en een punt gave techniek en goed schot.
pi_65492836
Suarez verdiend 1,3 mln. Kwam toen ter sprake tijdens de arbitragezaak! Verdiend ie minder als Urby !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_65492935
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Suarez verdiend 1,3 mln. Kwam toen ter sprake tijdens de arbitragezaak! Verdiend ie minder als Urby !
Komende zomer z'n contract verlengen met een clausule van +/- 45 miljoen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:44:46 #150
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65492995
Om nog even door te gaan op de wraakactie van Suarez tegenover El-Akchaoui, vergeef me Fokkers, is vandaag in de VI gevraagd naar de mening van El-Akchaoui over Luis:
quote:
"Ik vind Luis Suarez een acteur, een komediant. Hij is alleen maar bezig met vallen en irritant doen. Gelukkig hebben de scheidsrechters in Nederland hem inmiddels door. Zijn gedrag werkt tegenwoordig tégen hem en dat is zijn verdiende loon. Wat Suarez allemaal doet, hoort niet op een voetbalveld thuis. En dan heb ik het niet alleen over die vreselijke schwalbes, maar ook over zijn verbale misdragingen. Hij loopt constant te schreeuwen over moeders en zussen van tegenstanders. Toen we vorige week tegen Ajax speelden heeft hij zich tegenover Dani Fernandez verschrikkelijk arrogant gedragen. "Ik speel bij Ajax, jij bij NEC, dus wie ben jij nou helemaal?" Later trok hij Dani aan een oor, terwijl hij na een charge van diezelfde Suarez op de grond lag. Totaal respectloos gedrag is dat. Suarez vergeet waar hij zélf vandaan komt, uit de goot in Uruguay. Hij denkt een grote voetballer te zijn, maar ik vind het allemaal niet zo bijzonder wat hij doet. Ja, doelpunten maken, maar dat doet Jhonny van Beukering bij ons óók. In Nederland kan Suarez zijn irritante gedrag misschien nog compenseren met zijn spel maar geloof me, in een grote competitie komt hij er niet mee weg. Daar is hij simpelweg niet goed genoeg voor."
Mijn god zeg, wat laat deze gast zich kennen. Deze reactie had ik niet van hem verwacht, blijkbaar zit dat hooghouden 'm wel erg hoor.

El-Akchaoui:
Suarez: Wij zijn Ajax, who the fuck ben jij!?
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')