En nog weet Ajax het voor elkaar te krijgen om geen kampioen te worden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog maar het begin van het jaar en bij Feyenoord en PSV is het een grote puinhoop.![]()
Boeiend, we staan niet eens eerste.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog maar het begin van het jaar en bij Feyenoord en PSV is het een grote puinhoop.![]()
Genieten geblazen dit zeg. Wat een rust bij Ajax. Heeeeerlijk
...en over 9 jaar maakt een van die kinderen tijdens de WK-finale de perfecte schwalbe waardoor Nederland met 2-1 van Duitsland wint.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef koningdavid het volgende:
Mijn zus is pedagoog en coordinator van jeugdzorg in Osdorp. Zij is dus ook vaak op basisscholen enzo. Ze vertelde dat als de jochies gaan voetballen dat veel kinderen Suarez willen zijn en dat ze ook constant schwalbes maken.
Dat is even prioriteit idd. Rust is geen garantie voor de titel. Zoals bewezen onder Adriaanse/Koeman.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, we staan niet eens eerste.
De kinderen uit Osdorp kiezen voor Marokko of Turkije gezien de bevolkingssamenstellingquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
...en over 9 jaar maakt een van die kinderen tijdens de WK-finale de perfecte schwalbe waardoor Nederland met 2-1 van Duitsland wint.
Luis Suarez
6 punten valt nog te overbruggen, zeker met de komende wedstrijden en AZ eeeeeeiiiindelijk een zware programma krijgt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En nog weet Ajax het voor elkaar te krijgen om geen kampioen te worden...
In Zuid-Amerika is het nog vrij normaal om met moeders en zussen te schelden. Maar ze bedoelen het dan niet persoonlijk maar dat is gewoon een term daar. Als je hier met kut of kanker scheld bedoel je het toch ook niet persoonlijk? Toen ik in Zuid-Amerika zat heb ik zelf fatsoenlijke mannen van boven de 40 met "La Concha de tu hermana'' horen schelden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef Rumille het volgende:
Suarez scheldt trouwens ook veel in het veld. Dat vind ik dan weer iets minder. Geen reden om de moeder van iemand er bij te betrekken.
Wat mij betreft wishful thinking, Ajax krijgt ook nog genoeg lastige wedstrijden. Maar ik hoop dat ik er gruwelijk naast zit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
6 punten valt nog te overbruggen, zeker met de komende wedstrijden en AZ eeeeeeiiiindelijk een zware programma krijgt.
Ach, 78% van de Brabanders is ook Ajax-supporterquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De kinderen uit Osdorp kiezen voor Marokko of Turkije gezien de bevolkingssamenstelling.
Weet je ook hoe zij zich al die jaren vermaakt hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Genieten geblazen dit zeg. Wat een rust bij Ajax. Heeeeerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |