Dan is ie natuurlijk gelijk afgeschrevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu een leuke man van 21 tegen komt?
Nuance is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Techno het volgende:
Dat is wel weer heel drastisch, die TT.
Ik loop toch voor.. herhaling zien is niet echt leuk hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Dat is snel.
Oei, bedenk net dat ik Prison Break ben vergeten.![]()
Het is gewoon een beetje leren balanceren. Komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap hem. Ik zal dat ook zeker blijven doen, maar iets voorzichtiger zijn met de boodschap die ik uitstraal. En nogmaals, dat telefoonnummers uitwisselen was in mijn ogen gewoon onschuldig (in de manier waarop het ging, en dat hij wist dat ik met scharrel naar huis ging/was) maar volgende keer zal ik niet zo naief zijn.
Correct.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
Nuance is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid natuurlijk...
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Dat is snel.
Oei, bedenk net dat ik Prison Break ben vergeten.![]()
Discrimineren op leeftijd is strafbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is ie natuurlijk gelijk afgeschreven
Nee, dan is ie blijkbaar leuk genoeg
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik loop toch voor.. herhaling zien is niet echt leuk hehe
John Legend - Everybody knowsquote:
Nee klopt, maarja we zijn natuurlijk wel neiuwsgierig naar het eindequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik vind dit hele seizoen vrij saai
Dat is niet geheel waar natuurlijk. Er zijn gevallen waar er wettelijk op leeftijd wordt gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Discrimineren op leeftijd is strafbaar
Boven de 16 is niets een probleem meer hoor. Tenzij de 16-jarige een aanklacht indient. Maar ouders oid. kunnen niets meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar natuurlijk. Er zijn gevallen waar er wettelijk op leeftijd wordt gediscrimineerd.
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uit
Dat je gewoon met iemand hebt gezoend die 12 jaar ouder isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Toen ik 16 was heb ik ooit paar maanden lang met iemand die 12 jaar ouder was gezoend. Maar nooit meer dan dat. Toen vond ik dat wel gaaf. Binnen mijn vriendinnengroep was zijn bijnaam 'opa'. En nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Dat hoorde ik op de radio van 24quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.
Inderdaad hehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de meeste mensen hier naar mensen die ouder dan zichzelf zijn kijken
Is ze leuk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:42 schreef CecilBDemented het volgende:
heb vandaag wel mijn nummer uitgewisseld.ben nu 40 sms-jes en 1 telefoon gesprek verder
Daar doelde ik niet op eigenlijk. Bijvoorbeeld, je mag pas je rijbewijs halen als je 18 bent. Je krijgt pas AOW als je 65 bent (voor zo lang het nog duurt). Et cetera.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Tegan het volgende:
Boven de 16 is niets een probleem meer hoor. Tenzij de 16-jarige een aanklacht indient. Maar ouders oid. kunnen niets meer.
Volgens mij wel, helaasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.
Ik vind het raar dat hij nooit meer probeerde, en ik denk nu dus dat hij er gewoon nog een paar meisjes op na hield. Maar daar lig ik niet echt wakker van, die ervaring heeft mij gemaakt wie ik nu ben. Ik kom hem nu heel af en toen nog wel eens tegen op feesten ofzo, maar we hebben echt niets meer te zeggen tegen elkaar. Interessant detail: het was over tussen ons omdat hij een relatie kreeg met een meisje dat een jaar jonger was dan ik...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat je gewoon een keer met iemand hebt gezoend die 12 jaar oud is
hmmmquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de meeste mensen hier naar mensen die ouder dan zichzelf zijn kijken
Och, hij mag best jonger zijn hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Dat is toch mooi?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:42 schreef CecilBDemented het volgende:
heb vandaag wel mijn nummer uitgewisseld.ben nu 40 sms-jes en 1 telefoon gesprek verder
Lost is veel leukerquote:
Dat is op die leeftijd wel een probleem. Meisjes zijn nu eenmaal eerder 'volwassen'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
Als je bij mij voor jonger gaat krijg je echt die jochies. Vind maar een serieus iemand van <18.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
Als je bij mij voor jonger gaat krijg je echt die jochies. Vind maar een serieuze jongen van <18.
Krijg wel een beetje het gevoel dat je een beetje op moet passen met jezelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij nooit meer probeerde, en ik denk nu dus dat hij er gewoon nog een paar meisjes op na hield. Maar daar lig ik niet echt wakker van, die ervaring heeft hij gemaakt wie ik nu ben. Ik kom hem nu heel af en toen nog wel eens tegen op feesten ofzo, maar we hebben echt niets meer te zeggen tegen elkaar. Interessant detail: het was over tussen ons omdat hij een relatie kreeg met een meisje dat een jaar jonger was dan ik....
Ach, over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds ik vrijgezel ben val ik alleen maar voor 25 jarige is mijn magische nummer ofzo
Heul niet!quote:
En daar is toch niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Als je een vrouw was, dan wel misschien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben 32, zijn daar nog gegadigden voor?
Dat zeg ik ook nietquote:
ja maar jij vond iemand van 23 al jongquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind een jaar tot 2 jaar jonger al snel te jong.. weet niet waarom. Al is het alleen al gevoelsmatig.
Ga ook eigenlijk alleen maar om met mensen die ouder zijn.
Wees eerlijk 24 is qua series de huidige Feyenoord van ze allemaalquote:
ikke 31quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je een vrouw was, dan wel misschien.
Dan zou ik eens in OUD gaan posten of daar nog leuke MILFs zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je een vrouw was, dan wel misschien.
Dit is Adol niet. Wie ben je en wat heb je met Adol gedaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Wees maar niet bang. Ik heb nooit iets gedaan wat ik niet wilde. Toen vond ik hem echt leuk, en wist ik wel dat het nooit wat kon worden, dus heb ik niets gedaan waar ik spijt van zou krijgen. Ik ben echt wel tevreden over mijn keuzes, nergens spijt van. Scharrel was mijn eerste, en daar ben ik ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Krijg wel een beetje het gevoel dat je een beetje op moet passen met jezelf
Er is maar een Tegan, kun je maar beter goed en lief voor zijn. Toch?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit is Adol niet. Wie ben je en wat heb je met Adol gedaan?
Moet je nagaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jij vond iemand van 23 al jong
Hoe was je kater?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uit
Deze kant van MNR is weer een beetje vertrouwtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Krijg wel een beetje het gevoel dat je een beetje op moet passen met jezelf
Er is maar een Tegan, kun je maar beter goed en lief voor zijn. Toch?
Ik heb het niet zo met met half bezette mannenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Dus ik maak nog kans.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds ik vrijgezel ben val ik alleen maar voor 25 jarige is mijn magische nummer ofzo
Jezelf zo in de aanbieding gooien ken ik niet van je. Das allesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
whehehe, waar slaat dit nu weer op?
Nee, 39.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
ben je 25?
hahaha
moet je vrijdag maar ook komen he
jij schreef net dat je ze liefst iets jonger hebt enne ik heb 3 kids en jij wil ze niet, wordt lastigquote:
Shit ik kom net een maand te kortquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je 25?
hahaha
moet je vrijdag maar ook komen he
In principe wel, maar als ze echt leuk is laat ik me echt niet tegenhouden door leeftijd hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar toch zie je vaak dat vooral mannen op zoek zijn naar iets jongere vrouwen
Dank je wel voor het compliment.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
sjeemienee echt?
ik had gedacht dat je een knulletje van 23 was hahaha
Het waren er 2 max!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heftig, maar ik heb hem overwonnen, met een biertje of drie
Bier het ultieme wapen tegen katers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Ludootje het volgende:
Heftig, maar ik heb hem overwonnen, met een biertje of drie
Ik helemaal geen leeftijd genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij schreef net dat je ze liefst iets jonger hebt enne ik heb 3 kids en jij wil ze niet, wordt lastig
maar we kunnen wel esn neuken
ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantiequote:
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik ook al zeggen
zie je wel alcoholist!
Iedere dag dronken is ook een gestructureerd leven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Bier het ultieme wapen tegen katers.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog niet
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik helemaal geen leeftijd genoemd volgens mij.Oh dat is waar ook van die kinderen. Maar neuken kan altijd nog. Hoe sta jij tegen over maagden?
Hoho niet zo snel. Eerst eens kijken of die kinderen mij ook aardig vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef Howl het volgende:
[..]
Ja, je zou zaterdag zo stiefvader kunnen zijn van 3 leuke kinderen.
Zolangquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Toen ik 16 was heb ik ooit paar maanden lang met iemand die 12 jaar ouder was gezoend. Maar nooit meer dan dat. Toen vond ik dat wel gaaf. Binnen mijn vriendinnengroep was zijn bijnaam 'opa'. En nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Als toevoeging: En die problemen heb je pas als het op is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog niet
Ik ben niet bang en ik ben blij dat er nooit iets is gebeurd wat je niet wilde. Mag je nog steeds wel een beetje voorzichtig met jezelf zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Ik heb nooit iets gedaan wat ik niet wilde. Toen vond ik hem echt leuk, en wist ik wel dat het nooit wat kon worden, dus heb ik niets gedaan waar ik spijt van zou krijgen. Ik ben echt wel tevreden over mijn keuzes, nergens spijt van. Scharrel was mijn eerste, en daar ben ik ook erg blij mee.
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doen
Wel meer van ons denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruiken
Daar hoef jij, je echt niet voor te schamen hoor. Een glas whiskey op zijn tijd is best lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantie
Precies!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als toevoeging: En die problemen heb je pas als het op is.
+1 Scherpquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Zolang
Moest je tussendoor geen adem halen?
Elke dag dronken is ook regelmaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Shit je was mij voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedere dag dronken is ook een gestructureerd leven.
I was lucky denk ik dan maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruiken
Kijk, zo sta ik dus ook open voor meisjes van 17. Maar helaas is die markt toch wat moeilijker te penetreren, om er even een marketingterm tegenaan te gooienquote:
Klopt. Maar komt helemaal goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben niet bang en ik ben blij dat er nooit iets is gebeurd wat je niet wilde. Mag je nog steeds wel een beetje voorzichtig met jezelf zijnNietwaar?
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doen
Wij snappen elkaar amigoquote:
14 en hij 18quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Hoe oud was iedereen hier dan bij de eerste keer?
Ik 17.
18 ofzo geloof ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
20quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
Die fantasie heeft toch iedere mannelijke tiener.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
15, nearly 16quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
ook 17quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
13quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
Van mij hoeft dat niet perse. Ik heb ruim anderhalf jaar helemaal niet gedronken en in die tijd heb ik het niet gemist dat ik niet dronk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang er maar bloed in je alcohol zit, toch?
Was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Van mij hoeft dat niet perse. Ik heb ruim anderhalf jaar helemaal niet gedronken en in die tijd heb ik het niet gemist dat ik niet dronk.
Ik ben nog maagd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje gaat nog maar eens een biertje pakken
Waarom dan Stelling?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen ie t voor t eerst gedaan heeft
Te oud.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje gaat nog maar eens een biertje pakken
Beter later met 'n goeiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef Ludootje het volgende:
Was zelf 19 of 20, maar vond het toen ook weer niet zo denderend. Heeft nog even geduurd voordat ik het daarna ook echt leuk vond
Van de ene kant denk ik had ik wel eens zoiets dat het bij mij wat eerder had mogen gebeuren, maar van de andere kant slaat dat natuurlijk ook weer nergens op.
nee er zijn oudere.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
Is het raar om nog maagd te zijn op je 26ste?
In mijn ogen niet. Zoiets ga je ook niet pushen. Het komt allemaal wanneer het komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
Raar niet, dat komt vaker voor dan je denkt. Maar ik vermoed dat je wel in de minderheid bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je dan echt quality sex hebt...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Zeg gewoon Q. Ik was ook te oud als je die van 13/14 leest en al mijn vriendinnen al jaren voor mij bezig.
22.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:15 schreef Tegan het volgende:
Zeg gewoon Q. Ik was ook te oud als je die van 13/14 leest en al mijn vriendinnen al jaren voor mij bezig.
Ach, wat heet raar? Pas als je er zelf een probleem van gaat maken, en je van alles van wat andere mensen zeggen gaat aantrekken. Je kan er toch niets aan veranderen, dus heeft het ook weinig zin om je er druk over te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
Mja, ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je dan echt quality sex hebt...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Achteraf maakt het niets uit, de leeftijd van ontmaagden heeft niets met de persoon te maken maar meer toeval/beschikbaarheid en hoe makkelijk je bent.
Mijn eerste keer was i.i.g. snel voorbij. Na tien keer stoten ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef John.Milton het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je dan echt quality sex hebt...
Echt waar johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Wij gingen allemaal zowat elke maand 1quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
Toen ik zo'n 15/16 was was er bij mij in de omgeving volgens mij echt niemand die al seks had.
Bij mij echt iedereen. Ik voelde me toen echt overal laat mee. Ik zoende voor het eerst toen ik net 15 was. Toen had iedereen om mij heen al jaren seks. Nu ben ik blij, en maakt het me totaal niets meer uit. Ik heb het alleen gedaan toen ik het zelf wilde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
Toen ik zo'n 15/16 was was er bij mij in de omgeving volgens mij echt niemand die al seks had.
Ah, wij zijn in dezelfde kringen grootgebrachtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
Omdat ik het zelf vrij oud vondquote:
Of ik ben heel oud of ik kom uit een veel te beschaafd deel van het land.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Echt waar johBij mij viel dat wel mee in die tijd, zelfs in de latere jaren van de middelbare school nog.
Mijn eerste keer was ook niet echt de meest geslaagde avondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was i.i.g. snel voorbij. Na tien keer stoten ofzo.
blurg whiskeyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantie
Hier op Fok! is/was iemand die dat een probleem vond dat hij nog maagd was. Echt die gast is/wast triest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wat heet raar? Pas als je er zelf een probleem van gaat maken, en je van alles van wat andere mensen zeggen gaat aantrekken. Je kan er toch niets aan veranderen, dus heeft het ook weinig zin om je er druk over te maken
Dat is wel zo belangrijk ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het alleen gedaan toen ik het zelf wilde.
Ow, bij mij wel. Ik was zelfs abnormaal daarin in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
Waar? Veluwe hier. Oa in mn klas gingen de mannen ook niet echt met de vrouwen om. Was een andere tijd gok ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ah, wij zijn in dezelfde kringen grootgebracht
Dat is toch echt waarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry, dat vind ik wel even hilarisch klinken
You bastard daar doen we niet aan. Gewoon mee doenquote:
Dat speelde bij ons echt niet. En ik ging echt niet alleen met de nerds om.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:19 schreef Ludootje het volgende:
Ja, en op een middelbare school is het natuurlijk een enorme issue. Groepsdruk etc... Het wordt nogal onderschat volgens mij, dat dat best klote kan zijn
Ja precies. En heeft ook met verschillende factoren te maken. Zou anders zijn als je al 5 langdurige relaties hebt gehad maar gewoon nooit seks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! is/was iemand die dat een probleem vond dat hij nog maagd was. Echt die gast is/wast triest.Ik zie het zelf ook niet als een probleem. En zijn dingen die veel belangrijker zijn dan dat.
Ik kom uit een klein Brabants dorp, misschien scheelt dat of zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar? Veluwe hier. Oa in mn klas gingen de mannen ook niet echt met de vrouwen om. Was een andere tijd gok ik.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You bastard daar doen we niet aan. Gewoon mee doen
Staphorst is niet beschaafd, maar achtergesteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Of ik ben heel oud of ik kom uit een veel te beschaafd deel van het land..
Best te doen als je het een beetje koud hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
blurg whiskeyhoe krijg je t af!?
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Q. het volgende:
Then again, ik was tot ongeveer mn 21e ook gewoon enorm slecht met vrouwen. Er is een boel veranderd in 9 jaar.
Geen last van gehad. Maar toen ik op de middelbare school zat was ik daar nog niet echt mee bezig dat soort dingen. Althans niet op die manier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Ludootje het volgende:
Ja, en op een middelbare school is het natuurlijk een enorme issue. Groepsdruk etc... Het wordt nogal onderschat volgens mij, dat dat best klote kan zijn
bellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef CecilBDemented het volgende:
welke leuke meid wil mij morgen ochtend wakker bellen om half 8?
Je had toch al een date?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef CecilBDemented het volgende:
welke leuke meid wil mij morgen ochtend wakker bellen om half 8?
Bij ons best wel. Nou ja, niet zozeer een druk, als wel dat het op een gegeven moment wel erg rustig werd in het maagd-clubjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat speelde bij ons echt niet. En ik ging echt niet alleen met de nerds om.
Veel te jong, veel te jong.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik 17.
Vriendinnen had ik in die tijd ook nooit. Dat vond ik dan wel weer kut, maar seks boeide mij in die tijd niet echt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Die peer pressure herken ik wel bij de jongens, als je een vriendin had werd regelmatig aan je gevraagd of je al wat gedaan had haha.
Moet je effe teruglezenquote:
En nog geen respons op wat ik zei Adol?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Staphorst is niet beschaafd, maar achtergesteld
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is toch echt waar. Als ik had gewild had ik zo op mijn 15/16e al met willekeurig iemand (bv. die van 12 jaar ouder ofzo) het kunnen doen, maar dat wilde ik nooit.
Dan begint het klote te worden. Net zoals wanneer je als laatste nog vrijgezel bent in een vriendengroep, ook een beetje raar gevoel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij ons best wel. Nou ja, niet zozeer een druk, als wel dat het op een gegeven moment wel erg rustig werd in het maagd-clubje
Het is net als een relatie dat komt vanzelf wel een keer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. En heeft ook met verschillende factoren te maken. Zou anders zijn als je al 5 langdurige relaties hebt gehad maar gewoon nooit seks.
Heb je nooit echt een relatie gehad, tja dan komt er meestal niet snel iets van seks. Denk ik dan.
Mij ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Nexie het volgende:
Fun fact: mij is ooit een trip naar de hoeren beloofd als ik voor een bepaalde tijd niet ontmaagd zou zijn
hehe jah klopt zondag heb ik weer een datequote:
Ik was tot mijn 20ste ook een drama met vrouwen. Heb de laatste jaren voldoende vorderingen gemaakt en nu heb ik er veel minder behoefte aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Q. het volgende:
Then again, ik was tot ongeveer mn 21e ook gewoon enorm slecht met vrouwen. Er is een boel veranderd in 9 jaar.
Ja, dat is ook kut. Gelukkig zijn wij met zn 2en in een groep van 9 man. De 7 anderen wonen allemaal al jaren samen, sommigen zijn getrouwd en hebben kinderen. Dat schept toch wel een beetje een afstand.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:23 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dan begint het klote te worden. Net zoals wanneer je als laatste nog vrijgezel bent in een vriendengroep, ook een beetje raar gevoel.
Wij hebben wel eens geld ingezameld en een, nog maagdelijke, vriend naar de hoeren gebracht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Nexie het volgende:
Fun fact: mij is ooit een trip naar de hoeren beloofd als ik voor een bepaalde tijd niet ontmaagd zou zijn
Ik hoef er inmiddels ook geen moeite meer voor te doen, ze komen vanzelf wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik was tot mijn 20ste ook een drama met vrouwen. Heb de laatste jaren voldoende vorderingen gemaakt en nu heb ik er veel minder behoefte aanVermaak me nu stukken beter zelfs.
Eigenlijk ben ik wel blij dat vrienden mij zoiets nooit beloofd hebben. Ik moet er niet aandenken om ontmaagd te worden door een prostituee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Nexie het volgende:
Van mijn basisschoolklas heeft meer dan de helft van de jongens in de gevangenis gezetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
(van die klas is 1/3 goed terecht gekomen (waaronder ik dus) 1/3 is hoer en de andere 1/3 pooier of zit in de gevangenis![]()
yeps inderdaad een achterwijkje !)
Je kunt ook die super grappige vrijgezel zijn die geen relatie nodig heeft en een tof/vrij leven lijkt te leiden. Dat is mijn insteek, alleen daarvoor moet je eigenlijk afstand doen van de wens naar een relatie en dat is moeilijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook kut. Gelukkig zijn wij met zn 2en in een groep van 9 man. De 7 anderen wonen allemaal al jaren samen, sommigen zijn getrouwd en hebben kinderen. Dat schept toch wel een beetje een afstand..
Komt tijd, komt Q.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef er inmiddels ook geen moeite meer voor te doen, ze komen vanzelf wel.
My god!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Van mijn basisschoolklas heeft meer dan de helft van de jongens in de gevangenis gezetenVan de meiden heeft ongeveer de helft voor hun 22ste een kind gekregen
Ik vermaak me prima zonder relatie hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Je kunt ook die super grappige vrijgezel zijn die geen relatie nodig heeft en een tof/vrij leven lijkt te leiden. Dat is mijn insteek, alleen daarvoor moet je eigenlijk afstand doen van de wens naar een relatie en dat is moeilijk
Hoezo óf?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Of ik ben heel oud of ik kom uit een veel te beschaafd deel van het land..
Je zegt (typt) het alsof je het erg vindtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
Dat hoerentripje is echt een mannending, want mij is dat nou nooit aangeboden.
De helft van je 22e is 11!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Van mijn basisschoolklas heeft meer dan de helft van de jongens in de gevangenis gezetenVan de meiden heeft ongeveer de helft voor hun 22ste een kind gekregen
Sorry maar dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens geld ingezameld en een, nog maagdelijke, vriend naar de hoeren gebracht.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat vrienden mij zoiets nooit beloofd hebben. Ik moet er niet aandenken om ontmaagd te worden door een prostituee.Dan maar geen seks.
Nou, die vriend van ons, was zo door zijn maagdelijkheid geobsedeerd, dat we maar besloten om er een einde aan te maken. Hij vond het niet erg, maar durfde de stap niet zelf te zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry maar dat vind ik echt niet kunnen.Als vrienden dat bij mij zouden doen dan zou ik gelijk nooit meer met hun omgaan.
Niet? toch een toffe actie van je vrienden? Zolang het natuurlijk wel een leuke isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik echt niet kunnen.Als vrienden dat bij mij zouden doen dan zou ik gelijk nooit meer met hun omgaan.
Tja, als iedereen om je heen al neukt en er uitgebreid over vertelt en jij niet kan ik me voorstellen dat dat op een gegeven moment gaat steken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, die vriend van ons, was zo door zijn maagdelijkheid geobsedeerd, dat we maar besloten om er een einde aan te maken. Hij vond het niet erg, maar durfde de stap niet zelf te zetten.
't Heeft ook vooral te maken met hoe jij je zelf voelt. Als het goed met je gaat en je niet jezelf loopt te frustreren omdat je geen vrouw hebt, dan kom je veel makkelijker in contact met vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik was tot mijn 20ste ook een drama met vrouwen. Heb de laatste jaren voldoende vorderingen gemaakt en nu heb ik er veel minder behoefte aanVermaak me nu stukken beter zelfs.
Wat heel veel vrouwen lekker vinden maar hier niet echt bekend is is whisky red bull. Haalt het scherpe van de whisky afquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wenssleutel.![]()
Maar whiskey nog nooit gedronken eigenlijk.
Klinkt bekend. Van een aantal uit mijn klas op basisschool weet ik dat ze nu een strafblad hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
kom naar de klaagbak meet! en trek het kortste strootje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
is wel heel drastischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had ook nog enkele problemen uit het verleden die ik moest overwinnen. Rond mijn 12e zijn er niet zo'n prettige dingen gebeurt die een grote impact gehad hebben. Rond mijn 16-18 kwam ik daardoor in de problemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Heeft ook vooral te maken met hoe jij je zelf voelt. Als het goed met je gaat en je niet jezelf loopt te frustreren omdat je geen vrouw hebt, dan kom je veel makkelijker in contact met vrouwen
Is hij toevallig ook een Fok!ker?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Nou, die vriend van ons, was zo door zijn maagdelijkheid geobsedeerd, dat we maar besloten om er een einde aan te maken. Hij vond het niet erg, maar durfde de stap niet zelf te zetten.
Middelbare school was ook grotendeels seksloos, tot de vijfde klas of zo. Zelf was het op mijn 19e, mooie tijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Hoe was dat toen jij nog jong(er) was, L?
Tja, hij was toen ook al 24 of 25 ofzo. Het enige wat wij deden, was de laatste drempel wegnemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
Tja, als iedereen om je heen al neukt en er uitgebreid over vertelt en jij niet kan ik me voorstellen dat dat op een gegeven moment gaat steken.
Dat is leuk, dan moet je even de bronnen gaan checken en blijkt dat hij loopt te liegen. Bekende van mij liep zo ook tegen de lamp. Hele verhalen over een meisje, maar dat meisje wist van niets.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
En dan heb je nog de mensen die zéggen dat ze seks hebben gehad, maar daar is dan weer niets van waar.
Plus het feit dat die gozert zijn leven lang spijt kan hebben omdat ie het niet met iemand speciaals heeft gedaan, wat voor sommigen toch wel belangrijk blijkt te zijn wanneer het vaak al te laat is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is dat geld inzamelen voor een hoerenbezoek van een vriend die maagd is echt weer een klassiek geval van haantjesgedrag bij mannen. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat iemand nooit seks heeft gehad, terwijl dat eigenlijk doodnormaal is. En dan maar zo, om aan te tonen hoe stoer ze wel niet zijn dat ze al wel seks hebben gehad de 'normale' manier.
Lekker boeiend ook eigenlijk of je seks hebt gehad of niet, zal mij echt een worst wezen bij mensen die ik ken. Net alsof iemand daardoor minder is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is dat geld inzamelen voor een hoerenbezoek van een vriend die maagd is echt weer een klassiek geval van haantjesgedrag bij mannen. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat iemand nooit seks heeft gehad, terwijl dat eigenlijk doodnormaal is. En dan maar zo, om aan te tonen hoe stoer ze wel niet zijn dat ze al wel seks hebben gehad de 'normale' manier.
Ik zou mijn maagdelijkheid liever op een normale manier verliezen en niet aan een hoer. Dus met ieamand waarvoor ik iets geef.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet? toch een toffe actie van je vrienden? Zolang het natuurlijk wel een leuke is
Ik was zo'n meisje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is leuk, dan moet je even de bronnen gaan checken en blijkt dat hij loopt te liegen. Bekende van mij liep zo ook tegen de lamp. Hele verhalen over een meisje, maar dat meisje wist van niets.
Dat moet wel een verkeerde verhouding zijn, volgens mij proef je de Red Bull dan nog steeds.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Belsezar het volgende:
gewoon 1/4 whisky en de rest red bull.
Hmm, nee. We werden zo moe van ZIJN gezeur dat hij ontmaagd wilde worden, desnoods door een hoer, dat we (na 5 jaar lang zijn gemekker aan te horen) besloten om zelf het initiatief maar te nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Nee dat is niks voor mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is wel heel drastisch
als ze gewoon een leuke meid inhuren om jou een plezier te doen
is net zoiets als een stripper op de vrijgezellenavond ofzo
of je er gebruik van maakt is een tweede
je kan natuurlijk je ook alleen laten pijpen ofzo
Voor een hoer geef je ook ietsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn maagdelijkheid liever op een normale manier verliezen en niet aan een hoer. Dus met ieamand waarvoor ik iets geef.
Bij goede vriendengroepen boeit dat inderdaad niet, maar het komt wel voor (zeker op jongere leeftijd).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker boeiend ook eigenlijk of je seks hebt gehad of niet, zal mij echt een worst wezen bij mensen die ik ken. Net alsof iemand daardoor minder is.
Toch valt het op dat het altijd de mensen waren die al seks gehad hadden, die zeiden dat het doodnormaal is om nog maagd te zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Een hoer geef je toch iets?? geld?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn maagdelijkheid liever op een normale manier verliezen en niet aan een hoer. Dus met ieamand waarvoor ik iets geef.
Jongens. Waarbij de leeftijd niet zoveel uitmaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is dat geld inzamelen voor een hoerenbezoek van een vriend die maagd is echt weer een klassiek geval van haantjesgedrag bij mannen.
Zo heb ik bergen cliché opmerkingen te horen gekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toch valt het op dat het altijd de mensen waren die al seks gehad hadden, die zeiden dat het doodnormaal is om nog maagd te zijn...
en dan weet je wat je ervoor terug krijgt. Zonder gezeik achteraf.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor een hoer geef je ook iets
Had hem dan gewoon gekoppeld met een makkelijk iemand.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee. We werden zo moe van ZIJN gezeur dat hij ontmaagd wilde worden, desnoods door een hoer, dat we (na 5 jaar lang zijn gemekker aan te horen) besloten om zelf het initiatief maar te nemen.
Stoer dat hoort bij de leeftijd als je puber bent. Dus liegen over je seksuele ervaring is normaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
En dan heb je nog de mensen die zéggen dat ze seks hebben gehad, maar daar is dan weer niets van waar.
Let's not go there.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:38 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Zo heb ik bergen cliché opmerkingen te horen gekregen.
Koppelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had hem dan gewoon gekoppeld met een makkelijk iemand.
Ik ben zelf ook jaren de enige geweest die maagd was in mijn vriendengroep, dus ik weet hoe het voelt. Op gegeven moment dan kom je erachter dat het geen fuck uitmaakt, en dan gebeurt het heel snel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toch valt het op dat het altijd de mensen waren die al seks gehad hadden, die zeiden dat het doodnormaal is om nog maagd te zijn...
Jij wel, maar hem kon je wel meehelpen. Ipv bij een hoer dumpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef John.Milton het volgende:
[..]
KoppelenDaar ben ik niet geschikt voor, ik zoek altijd m'n eigen vriendinnen wel uit.
Daar komt nog bij dat veel vrouwen afknappen op hoeren bezoek. En zeker als je ontmaagd bent door een hoer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Nexie het volgende:
[..]
Plus het feit dat die gozert zijn leven lang spijt kan hebben omdat ie het niet met iemand speciaals heeft gedaan, wat voor sommigen toch wel belangrijk blijkt te zijn wanneer het vaak al te laat is.
Tot welke leeftijd gaat dat ongeveer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stoer dat hoort bij de leeftijd als je puber bent. Dus liegen over je seksuele ervaring is normaal.
Ik heb daar wel eens een discussie over gehad met iemand die als afstudeerscriptie onderzoek ging doen naar het seksueel gedrag van pubers.
Heb ik me ook wel eens schuldig aan gemaakt, vroegerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
Je hoeft het niet te vertellen hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat veel vrouwen afknappen op hoeren bezoek. En zeker als je ontmaagd bent door een hoer.
De persoon in kwestie had er geen probleem mee. Alleen durfde hij niet zelf de stap te nemen. Het is dus niet zo dat wij hem gepushed hebben, integendeel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Had hem dan gewoon gekoppeld met een makkelijk iemand.
die zijn goedkoper, willen met je neuken en zeuren nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
ach als je gaat stappen dan worden vaak ook eerst drankjes betaald enzo en als je een beetje pech hebt ga je daarna nog eens uit eten enzo kost misschien nog wel meer
en als je helemaal pech hebt wordt t je vriendin en ben je nog meer geld kwijt aan de cadeautjes en drankjes en etentjes etc etc en NOG erger dan ga je trouwen dan had je beter gewoon een hoer kunnen nemen
ben er met een getrouwd geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat veel vrouwen afknappen op hoeren bezoek. En zeker als je ontmaagd bent door een hoer.
Goed puntquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet wel een verkeerde verhouding zijn, volgens mij proef je de Red Bull dan nog steeds.
Een jonge vertelde dat hij mijn zusje zou hebben gevingerd terwijl ze alleen gezoend hadden. En dat heeft ze de rest van de tijd dat ze op de middelbare school zat gehoord. Mijn zusje bleef ontkennen maar toch geloofde niemand mijn zusje.quote:
Tegan, wat maakt je nu zo boos?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat jullie zo lacherig doen over de 'kneus van een vriend' van jullie die je maar bij een hoer hebt gedumpt. Echt lachen.
Inderdaad, voor 2 geeltjes (50 gulden indertijd) gegarandeerd succes. Veel pragmatischer, goedkoper en effcienter dus. Plus het feit dat het hem zelf niets uitmaakte of het met een hoer was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
ach als je gaat stappen dan worden vaak ook eerst drankjes betaald enzo en als je een beetje pech hebt ga je daarna nog eens uit eten enzo kost misschien nog wel meer
en als je helemaal pech hebt wordt t je vriendin en ben je nog meer geld kwijt aan de cadeautjes en drankjes en etentjes etc etc en NOG erger dan ga je trouwen dan had je beter gewoon een hoer kunnen nemen
Probeer eens whisky red bullquote:
Ik heb juist wel eens dingen moeten verzwijgen, omdat ik anders vast problemen had gekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Mijn eerste zoen vertelde later ook aan zijn vrienden dat we meer hadden gedaan.
Geen idee. Wanneer houdt de pubertijd op?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd gaat dat ongeveer?
En Duimpjequote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik ga slapen
Truste en sweet dreams iedereen.
Slaap ze, dames!quote:
Jullie doen zo onrespectvol over iemand alleen omdat hij nog maagd is. Hij is precies hetzelfde als jullie hoor, en misschien wel beter dat hij niet met de eerste de beste in het bed dook. En maar lachen enquote:
Lees je mijn reacties wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat jullie zo lacherig doen over de 'kneus van een vriend' van jullie die je maar bij een hoer hebt gedumpt. Echt lachen.
Met een hoerenloper? Of iemand die door een hoer ontmaagd is?quote:
En daarom ga ik al lang niet meer met die mensen omquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Weltrustenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik ga slapen
Truste en sweet dreams iedereen.
beidequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een hoerenloper? Of iemand die door een hoer ontmaagd is?
Dat laatste, lijkt mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een hoerenloper? Of iemand die door een hoer ontmaagd is?
Aha.. dat is het dus. Dat je weet hoe hij zich voeltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie doen zo onrespectvol over iemand alleen omdat hij nog maagd is. Hij is precies hetzelfde als jullie hoor, en misschien wel beter dat hij niet met de eerste de beste in het bed dook. En maar lachen en![]()
![]()
over het feit dat jullie hem naar de hoeren hebben gebracht. Dat vind ik echt zo lullig tov hem. En zo niet grappig. Ik weet wel hoe hij zich voelt.
Tja, zoiets zou ik dus nooit doen.quote:
Hoerentripje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk verkeerde vriendenquote:
Je wordt nog wel een keer verstandig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb trouwens besloten om toch maar een kopje thee te nemen
De opmerking van Techno van 22:42 suggereert toch echt dat de jongen niet echt achteraf nog in bescherming hoeft te worden genomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedereen die zich in de discussie mengde.
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene eenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
Jullie doen zo onrespectvol over iemand alleen omdat hij nog maagd is. Hij is precies hetzelfde als jullie hoor, en misschien wel beter dat hij niet met de eerste de beste in het bed dook. En maar lachen en![]()
![]()
over het feit dat jullie hem naar de hoeren hebben gebracht. Dat vind ik echt zo lullig tov hem. En zo niet grappig. Ik weet wel hoe hij zich voelt.
Maar de reden dat hij en zijn vrienden in eerste instantie met dat idee kwamen was omdat ze hem sneu vonden, en dat het echt niet kon dat hij nog maagd was, zo lacherig vertelt hij het iig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
De opmerking van Techno van 22:42 suggereert toch echt dat de jongen niet echt achteraf nog in bescherming hoeft te worden genomen.
Ooit...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wordt nog wel een keer verstandig.
Als hij daar gelukkig mee is dan is het toch goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ten eerste lach ik er niet over, ik zette nota bene een(sarcasme) smiley bij mijn eerste reactie. Ten tweede was hij zèlf de aanstichter door er jaren over te zaniken. Ten derde hebben wij alleen het laatste zetje gegeven, door een bezoekje aan de hoeren als verjaardagskado te doen; waar hij zelf zeer content mee was. Hij had namelijk ook kunnen weigeren, dat was voor ons geen probleem. Zijn maagd zijn evenmin. Het echte probleem in dezen was dat hij het initiatief niet zelf durfde te nemen.
Dat idee kreeg ik bij hem niet, alleen bij mijzelf en wellicht ook bij Ludootje was het wel zo (omdat ze me sneu vondenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar de reden dat hij en zijn vrienden in eerste instantie met dat idee kwamen was omdat ze hem sneu vonden, en dat het echt niet kon dat hij nog maagd was, zo lacherig vertelt hij het iig.
Wijsheid komt met de jaren.quote:
Ach, je kan het ook zien dat die vrienden van hem ook eens wouden laten meemaken wat seks is. Zoals Techno al aangeeft, is er verder geen dwang bij komen kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar de reden dat hij en zijn vrienden in eerste instantie met dat idee kwamen was omdat ze hem sneu vonden, en dat het echt niet kon dat hij nog maagd was, zo lacherig vertelt hij het iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |