Of ik ben heel oud of ik kom uit een veel te beschaafd deel van het land.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Echt waar johBij mij viel dat wel mee in die tijd, zelfs in de latere jaren van de middelbare school nog.
Mijn eerste keer was ook niet echt de meest geslaagde avondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was i.i.g. snel voorbij. Na tien keer stoten ofzo.
blurg whiskeyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantie
Hier op Fok! is/was iemand die dat een probleem vond dat hij nog maagd was. Echt die gast is/wast triest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wat heet raar? Pas als je er zelf een probleem van gaat maken, en je van alles van wat andere mensen zeggen gaat aantrekken. Je kan er toch niets aan veranderen, dus heeft het ook weinig zin om je er druk over te maken
Dat is wel zo belangrijk ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het alleen gedaan toen ik het zelf wilde.
Ow, bij mij wel. Ik was zelfs abnormaal daarin in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
Toen ik zo'n 15/16 was was er bij mij in de omgeving volgens mij echt niemand die al seks had.
Waar? Veluwe hier. Oa in mn klas gingen de mannen ook niet echt met de vrouwen om. Was een andere tijd gok ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ah, wij zijn in dezelfde kringen grootgebracht
Dat is toch echt waarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry, dat vind ik wel even hilarisch klinken
You bastard daar doen we niet aan. Gewoon mee doenquote:
Dat speelde bij ons echt niet. En ik ging echt niet alleen met de nerds om.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:19 schreef Ludootje het volgende:
Ja, en op een middelbare school is het natuurlijk een enorme issue. Groepsdruk etc... Het wordt nogal onderschat volgens mij, dat dat best klote kan zijn
Ja precies. En heeft ook met verschillende factoren te maken. Zou anders zijn als je al 5 langdurige relaties hebt gehad maar gewoon nooit seks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! is/was iemand die dat een probleem vond dat hij nog maagd was. Echt die gast is/wast triest.Ik zie het zelf ook niet als een probleem. En zijn dingen die veel belangrijker zijn dan dat.
Ik kom uit een klein Brabants dorp, misschien scheelt dat of zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar? Veluwe hier. Oa in mn klas gingen de mannen ook niet echt met de vrouwen om. Was een andere tijd gok ik.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You bastard daar doen we niet aan. Gewoon mee doen
Staphorst is niet beschaafd, maar achtergesteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Of ik ben heel oud of ik kom uit een veel te beschaafd deel van het land..
Best te doen als je het een beetje koud hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
blurg whiskeyhoe krijg je t af!?
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Q. het volgende:
Then again, ik was tot ongeveer mn 21e ook gewoon enorm slecht met vrouwen. Er is een boel veranderd in 9 jaar.
Geen last van gehad. Maar toen ik op de middelbare school zat was ik daar nog niet echt mee bezig dat soort dingen. Althans niet op die manier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Ludootje het volgende:
Ja, en op een middelbare school is het natuurlijk een enorme issue. Groepsdruk etc... Het wordt nogal onderschat volgens mij, dat dat best klote kan zijn
bellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef CecilBDemented het volgende:
welke leuke meid wil mij morgen ochtend wakker bellen om half 8?
Je had toch al een date?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef CecilBDemented het volgende:
welke leuke meid wil mij morgen ochtend wakker bellen om half 8?
Bij ons best wel. Nou ja, niet zozeer een druk, als wel dat het op een gegeven moment wel erg rustig werd in het maagd-clubjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat speelde bij ons echt niet. En ik ging echt niet alleen met de nerds om.
Veel te jong, veel te jong.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Hoe oud was iedereen hier dan bij de eerste keer?
Ik 17.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |