Dan is ie natuurlijk gelijk afgeschrevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu een leuke man van 21 tegen komt?
Nuance is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Techno het volgende:
Dat is wel weer heel drastisch, die TT.
Ik loop toch voor.. herhaling zien is niet echt leuk hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Dat is snel.
Oei, bedenk net dat ik Prison Break ben vergeten.![]()
Het is gewoon een beetje leren balanceren. Komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap hem. Ik zal dat ook zeker blijven doen, maar iets voorzichtiger zijn met de boodschap die ik uitstraal. En nogmaals, dat telefoonnummers uitwisselen was in mijn ogen gewoon onschuldig (in de manier waarop het ging, en dat hij wist dat ik met scharrel naar huis ging/was) maar volgende keer zal ik niet zo naief zijn.
Correct.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
Nuance is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid natuurlijk...
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Dat is snel.
Oei, bedenk net dat ik Prison Break ben vergeten.![]()
Discrimineren op leeftijd is strafbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is ie natuurlijk gelijk afgeschreven
Nee, dan is ie blijkbaar leuk genoeg
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik loop toch voor.. herhaling zien is niet echt leuk hehe
John Legend - Everybody knowsquote:
Nee klopt, maarja we zijn natuurlijk wel neiuwsgierig naar het eindequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik vind dit hele seizoen vrij saai
Dat is niet geheel waar natuurlijk. Er zijn gevallen waar er wettelijk op leeftijd wordt gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Discrimineren op leeftijd is strafbaar
Boven de 16 is niets een probleem meer hoor. Tenzij de 16-jarige een aanklacht indient. Maar ouders oid. kunnen niets meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar natuurlijk. Er zijn gevallen waar er wettelijk op leeftijd wordt gediscrimineerd.
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uit
Dat je gewoon met iemand hebt gezoend die 12 jaar ouder isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Toen ik 16 was heb ik ooit paar maanden lang met iemand die 12 jaar ouder was gezoend. Maar nooit meer dan dat. Toen vond ik dat wel gaaf. Binnen mijn vriendinnengroep was zijn bijnaam 'opa'. En nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Dat hoorde ik op de radio van 24quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.
Inderdaad hehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de meeste mensen hier naar mensen die ouder dan zichzelf zijn kijken
Is ze leuk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:42 schreef CecilBDemented het volgende:
heb vandaag wel mijn nummer uitgewisseld.ben nu 40 sms-jes en 1 telefoon gesprek verder
Daar doelde ik niet op eigenlijk. Bijvoorbeeld, je mag pas je rijbewijs halen als je 18 bent. Je krijgt pas AOW als je 65 bent (voor zo lang het nog duurt). Et cetera.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Tegan het volgende:
Boven de 16 is niets een probleem meer hoor. Tenzij de 16-jarige een aanklacht indient. Maar ouders oid. kunnen niets meer.
Volgens mij wel, helaasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.
Ik vind het raar dat hij nooit meer probeerde, en ik denk nu dus dat hij er gewoon nog een paar meisjes op na hield. Maar daar lig ik niet echt wakker van, die ervaring heeft mij gemaakt wie ik nu ben. Ik kom hem nu heel af en toen nog wel eens tegen op feesten ofzo, maar we hebben echt niets meer te zeggen tegen elkaar. Interessant detail: het was over tussen ons omdat hij een relatie kreeg met een meisje dat een jaar jonger was dan ik...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat je gewoon een keer met iemand hebt gezoend die 12 jaar oud is
hmmmquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de meeste mensen hier naar mensen die ouder dan zichzelf zijn kijken
Och, hij mag best jonger zijn hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Dat is toch mooi?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:42 schreef CecilBDemented het volgende:
heb vandaag wel mijn nummer uitgewisseld.ben nu 40 sms-jes en 1 telefoon gesprek verder
Lost is veel leukerquote:
Dat is op die leeftijd wel een probleem. Meisjes zijn nu eenmaal eerder 'volwassen'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
Als je bij mij voor jonger gaat krijg je echt die jochies. Vind maar een serieus iemand van <18.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
Als je bij mij voor jonger gaat krijg je echt die jochies. Vind maar een serieuze jongen van <18.
Krijg wel een beetje het gevoel dat je een beetje op moet passen met jezelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij nooit meer probeerde, en ik denk nu dus dat hij er gewoon nog een paar meisjes op na hield. Maar daar lig ik niet echt wakker van, die ervaring heeft hij gemaakt wie ik nu ben. Ik kom hem nu heel af en toen nog wel eens tegen op feesten ofzo, maar we hebben echt niets meer te zeggen tegen elkaar. Interessant detail: het was over tussen ons omdat hij een relatie kreeg met een meisje dat een jaar jonger was dan ik....
Ach, over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds ik vrijgezel ben val ik alleen maar voor 25 jarige is mijn magische nummer ofzo
Heul niet!quote:
En daar is toch niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Als je een vrouw was, dan wel misschien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben 32, zijn daar nog gegadigden voor?
Dat zeg ik ook nietquote:
ja maar jij vond iemand van 23 al jongquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind een jaar tot 2 jaar jonger al snel te jong.. weet niet waarom. Al is het alleen al gevoelsmatig.
Ga ook eigenlijk alleen maar om met mensen die ouder zijn.
Wees eerlijk 24 is qua series de huidige Feyenoord van ze allemaalquote:
ikke 31quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je een vrouw was, dan wel misschien.
Dan zou ik eens in OUD gaan posten of daar nog leuke MILFs zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je een vrouw was, dan wel misschien.
Dit is Adol niet. Wie ben je en wat heb je met Adol gedaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Wees maar niet bang. Ik heb nooit iets gedaan wat ik niet wilde. Toen vond ik hem echt leuk, en wist ik wel dat het nooit wat kon worden, dus heb ik niets gedaan waar ik spijt van zou krijgen. Ik ben echt wel tevreden over mijn keuzes, nergens spijt van. Scharrel was mijn eerste, en daar ben ik ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Krijg wel een beetje het gevoel dat je een beetje op moet passen met jezelf
Er is maar een Tegan, kun je maar beter goed en lief voor zijn. Toch?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit is Adol niet. Wie ben je en wat heb je met Adol gedaan?
Moet je nagaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jij vond iemand van 23 al jong
Hoe was je kater?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uit
Deze kant van MNR is weer een beetje vertrouwtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Krijg wel een beetje het gevoel dat je een beetje op moet passen met jezelf
Er is maar een Tegan, kun je maar beter goed en lief voor zijn. Toch?
Ik heb het niet zo met met half bezette mannenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Dus ik maak nog kans.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds ik vrijgezel ben val ik alleen maar voor 25 jarige is mijn magische nummer ofzo
Jezelf zo in de aanbieding gooien ken ik niet van je. Das allesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
whehehe, waar slaat dit nu weer op?
Nee, 39.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
ben je 25?
hahaha
moet je vrijdag maar ook komen he
jij schreef net dat je ze liefst iets jonger hebt enne ik heb 3 kids en jij wil ze niet, wordt lastigquote:
Shit ik kom net een maand te kortquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je 25?
hahaha
moet je vrijdag maar ook komen he
In principe wel, maar als ze echt leuk is laat ik me echt niet tegenhouden door leeftijd hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar toch zie je vaak dat vooral mannen op zoek zijn naar iets jongere vrouwen
Dank je wel voor het compliment.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
sjeemienee echt?
ik had gedacht dat je een knulletje van 23 was hahaha
Het waren er 2 max!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heftig, maar ik heb hem overwonnen, met een biertje of drie
Bier het ultieme wapen tegen katers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Ludootje het volgende:
Heftig, maar ik heb hem overwonnen, met een biertje of drie
Ik helemaal geen leeftijd genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij schreef net dat je ze liefst iets jonger hebt enne ik heb 3 kids en jij wil ze niet, wordt lastig
maar we kunnen wel esn neuken
ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantiequote:
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik ook al zeggen
zie je wel alcoholist!
Iedere dag dronken is ook een gestructureerd leven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Bier het ultieme wapen tegen katers.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog niet
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik helemaal geen leeftijd genoemd volgens mij.Oh dat is waar ook van die kinderen. Maar neuken kan altijd nog. Hoe sta jij tegen over maagden?
Hoho niet zo snel. Eerst eens kijken of die kinderen mij ook aardig vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef Howl het volgende:
[..]
Ja, je zou zaterdag zo stiefvader kunnen zijn van 3 leuke kinderen.
Zolangquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Toen ik 16 was heb ik ooit paar maanden lang met iemand die 12 jaar ouder was gezoend. Maar nooit meer dan dat. Toen vond ik dat wel gaaf. Binnen mijn vriendinnengroep was zijn bijnaam 'opa'. En nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Als toevoeging: En die problemen heb je pas als het op is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog niet
Ik ben niet bang en ik ben blij dat er nooit iets is gebeurd wat je niet wilde. Mag je nog steeds wel een beetje voorzichtig met jezelf zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Ik heb nooit iets gedaan wat ik niet wilde. Toen vond ik hem echt leuk, en wist ik wel dat het nooit wat kon worden, dus heb ik niets gedaan waar ik spijt van zou krijgen. Ik ben echt wel tevreden over mijn keuzes, nergens spijt van. Scharrel was mijn eerste, en daar ben ik ook erg blij mee.
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doen
Wel meer van ons denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruiken
Daar hoef jij, je echt niet voor te schamen hoor. Een glas whiskey op zijn tijd is best lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantie
Precies!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als toevoeging: En die problemen heb je pas als het op is.
+1 Scherpquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Zolang
Moest je tussendoor geen adem halen?
Elke dag dronken is ook regelmaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Shit je was mij voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedere dag dronken is ook een gestructureerd leven.
I was lucky denk ik dan maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruiken
Kijk, zo sta ik dus ook open voor meisjes van 17. Maar helaas is die markt toch wat moeilijker te penetreren, om er even een marketingterm tegenaan te gooienquote:
Klopt. Maar komt helemaal goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben niet bang en ik ben blij dat er nooit iets is gebeurd wat je niet wilde. Mag je nog steeds wel een beetje voorzichtig met jezelf zijnNietwaar?
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |