quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:40 schreef belsen het volgende:
(Small Faces)
goed verbeterdquote:
Ja, en nog bedankt, ik sinds een tijdje met Camouflage in mijn kopquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef Homdeck het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Burnett het volgende:
ten pearl jam
Heb je even voor mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en nog bedankt, ik sinds een tijdje met Camouflage in mijn kop
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef Burnett het volgende:
ten pearl jam
Aha, slechts 97e.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik hem kende....
btw @belsen: heb je mijn cover top 100 gezien?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en nog bedankt, ik sinds een tijdje met Camouflage in mijn kop
In de film ook onder de naam van Tenpole Tudor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ed Tudorpole van Tenpole Tudor
Over irritante deuntjes gesproken, vandaar dat ik deze in the picture zette.quote:
MadMaster +2quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ten Years After?
If so, wacht niet op mij vanavond...![]()
Supertramp - Crisis? What Crisis?quote:
Als ik zo om me heen kijk in mijn nabije omgeving, dan bespeur ik nog weinig van een crisis...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Supertramp - Crisis? What Crisis?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef Berkery het volgende:
China Crisis - Working with fire & steel
quote:Go on and wring my neck
Like when a rag gets wet
A little discipline
For my pet genius
My head is like a lettuce
Go on and dig your thumbs in
I cannot stop giving
Im thirty-something
quote:You're perfect, yes, its true
But without me youre only you
Your menstruating heart
It aint bleeding enough for two
It's a
Oja, die. Ik herkende het aan 'your menstruating heart', omdat ik er pas later achter kwam dat ze dat bedoelden, en niet 'you're menstruating hard'...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef schaap001 het volgende:
midlife crisis, lijkt mij...
Net niet goed zie ik ......quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:17 schreef WeezerButler het volgende:
Imperial dream of zoiets, dat is de band van de gekortwiekte Roddy Bottom ??
dat klopt.... voor een 2 punten topic kan ik dit (net) niet goed keuren. Ik moet streng zijn....quote:
Toevallig wel ja, zo voor het schaatsen ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vrije Geluiden, toevallig?
Lonely Drifter Karen
quote:Sometimes I close my eyes and drift away,
I can't forget the things I didn't say
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:04 schreef Mark het volgende:
Crazy Horse ligt teveel voor de hand, dus een gok op Pearl Jam
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dan zeg ik The Bluenotes.
quote:How come I love them now ?
How come I love them more ?
When all I wanted to do when I was old
Was to walk out the door
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:51 schreef ranja het volgende:
Bluebells - Young at Heart?
quote:Regisseur, die in 1983 de videoclip maakte bij Michael Jacksons Thriller, heeft de King of Pop aangeklaagd.
Sorry Mark maar dit zocht ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alhoewel, die heet toch John?
iggy +2quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Toad the wet sprocket
Heb ik laatst nog een songtekst van gevraagd.
quote:(Nairobi (Kenia), 22 maart, 1936) is een Britse zanger en songwriter die wereldwijd meer dan 55 miljoen platen heeft verkocht.
staat naast zijn stem bekend om zijn fluittalenten, die terug te vinden zijn in volledig gefloten nummers.
WeezerButler +2quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:50 schreef WeezerButler het volgende:
Roger Witthaker
I don't believe in if anymore vind ik oprecht een schitterend nummer
quote:
quote:
Als ik het goed begrepen heb, is 'Omen' de nieuwe single...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heb even opgezocht maar ze hebben geen remix gemaakt van die laatste single. Ze hebben remix gemaakt van Omen, track op het album. Of heb ik verkeerd gekeken
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef belsen het volgende:
Do what you want, but think about the omen
The light at your side will show you the way
Is die van U2 al uit?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:27 schreef bartrid het volgende:
Wie heeft het best verkochte album in de UK deze week?
quote:A dark-edged trio hailing from London,take sonic cues from the likes of Joy Division, the Teardrop Explodes, and Echo & the Bunnymen.
Bright Spies?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Klinkt als White Lies
Ja, klinkt als Editors en Interpol. Niet bijster origineel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Klinkt als White Lies
Ja, maar nu wel echt Engels, dus dan die nummer 1 positie wel waard.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja, klinkt als Editors en Interpol. Niet bijster origineel...
quote:was a British electronica and hip hop band that was responsible for creating the song "
" that was in a Mitsubishi TV advertisement, as well as the films Lizzie McGuire, Zoolander and Kangaroo Jack; and "
", which was used in Budweiser commercials. Both tracks of which came from
second album, The Antidote.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef WeezerButler het volgende:
the Wiseguys
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef ranja het volgende:
gaat een oja worden denk ik.
hoewel ik nooit van de Nosebleeds heb gehoord
Nee, het is wel Morrisseyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je herkende ze aan hun kapsels die mij altijd doen denken aan de film 'Coming To America'?
[ afbeelding ]
Schaap001 +2
Dassum!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Oran Juice Jones - The rain
Ouderwets toch?quote:
Over welk nummer gaat dit?quote:This song dedicated to the World Health Organization. It's a medical song, and it concerns a disease whose classification according to the international classification of diseases is 302.0.
phil fearon oid?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Nog zo'n swingert:
[ afbeelding ]
Wie nu weer?
quote:
Het gaat over een ziekte waar de zanger van dit nummer zelf aan leed, maar hij is in de jaren 90 op wonderbaarlijke wijze genezen.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:31 schreef jerver73 het volgende:
neneh cherry - under my skin?
Ja, dat is ziekte 302.0.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mja, die was homo en toen kreeg ie opeens een kind met een vrouw..maar da's vast niet wat je bedoelt
Hij heeft trouwens ook nog bij The Kinks gespeeld in een rockopera in de jaren 70 en zij hebben ook nog een liedje over hem geschreven.quote:was an outspoken advocate of the gay rights movement in the 1970s and perhaps his best known song is
, originally written for a Pride rally in London in 1976, and which reached No.18 in the UK Singles Chart as part of the Rising Free EP.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tom Robinson Band - Glad to be gay?
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:07 schreef methodmich het volgende:
Stacey Records lijkt me
Juist! A man told me to beware of 33, he said, it was not an easy time for mequote:
quote:Josh Homme rijdt met een stijve tegen zijn speakers aan bij het beluisteren van deze plaat”, stelde 3voor12
Als dat zo is dan is Josh of doof of raakt ie erg snel opgewonden....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet die nieuwe van De Staat, Wait For Evolution?
Idd, maar het is het juiste antwoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Josh of doof of raakt ie erg snel opgewonden....
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet die nieuwe van De Staat, Wait For Evolution?
Dat net uit bed weet ik niet, maar wel Diana Ross in elk geval.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Diana Ross, net uit bed?
quote:turned the tide and transformed the band from underground funk-rocking rappers to mainstream bad boys with seemingly very little effort.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef peaceman het volgende:
The Fat boys?
Sloop John B.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef ranja het volgende:
ik zit nog even te bedenken wat dan track 7 is... 8 is wel duidelijk
quote:Sont des mots qui vont très bien ensemble,
Très bien ensemble.
Siquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:02 schreef belsen het volgende:
The Beatles - Michelle.
Doet wat in je opkomt; het eerste dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Berkery het volgende:
Bedoel je liedjes en/of muzikanten of alleen muzikanten?
Dank, maar inderdaad, die zat er al tussen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef Mark het volgende:
Michelle Shocked doneer ik aan Berkery (mits hij die al niet had)
Dan doe ik daar nog een Michel Camillo en een Michel Petrucciani bij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef Mark het volgende:
Michelle Shocked doneer ik aan Berkery (mits hij die al niet had)
Dat was michael zegerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef jerver73 het volgende:
Mag ie van mij de michel zeger band hebben
Die durfde ik dus niet te noemenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:35 schreef Berkery het volgende:
Jean Michel Jarre
Was al genoemdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
Guns n rose - My Michelle
hey, jerver!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:11 schreef jerver73 het volgende:
michel de hey (nederlandse dj )
Bij jou tel ik er 6, dus: Mark +2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Mark het volgende:
En My Michelle van GnR
quote:
Sorry, had er niet op gerekend dat ik met de punten zou gaan lopenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:19 schreef belsen het volgende:
Zal ik hem maar op gang houden.
Van wie is het bovenstaande nummer een cover?
Adam Green - Jessica Simpsonquote:Op zondag 1 februari 2009 12:19 schreef belsen het volgende:
Zal ik hem maar op gang houden.
Van wie is het bovenstaande nummer een cover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |