Over welk nummer gaat dit?quote:This song dedicated to the World Health Organization. It's a medical song, and it concerns a disease whose classification according to the international classification of diseases is 302.0.
phil fearon oid?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Nog zo'n swingert:
[ afbeelding ]
Wie nu weer?
quote:
Het gaat over een ziekte waar de zanger van dit nummer zelf aan leed, maar hij is in de jaren 90 op wonderbaarlijke wijze genezen.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:31 schreef jerver73 het volgende:
neneh cherry - under my skin?
Ja, dat is ziekte 302.0.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mja, die was homo en toen kreeg ie opeens een kind met een vrouw..maar da's vast niet wat je bedoelt
Hij heeft trouwens ook nog bij The Kinks gespeeld in een rockopera in de jaren 70 en zij hebben ook nog een liedje over hem geschreven.quote:was an outspoken advocate of the gay rights movement in the 1970s and perhaps his best known song is
, originally written for a Pride rally in London in 1976, and which reached No.18 in the UK Singles Chart as part of the Rising Free EP.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tom Robinson Band - Glad to be gay?
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:07 schreef methodmich het volgende:
Stacey Records lijkt me
Juist! A man told me to beware of 33, he said, it was not an easy time for mequote:
quote:Josh Homme rijdt met een stijve tegen zijn speakers aan bij het beluisteren van deze plaat”, stelde 3voor12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |