gelukkig zijn niet alle restaurants zo...en zeker vanavondquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Een restaurant krijgt trouwens alleen Michelinsterren als het ook gastheerschap uitstekend beheerst. En dat betekent dus bijv. dat je iedereen, ongeacht de week of prijs van de maaltijd etc., met alle egards behandelt. Een restaurant waar dat niet gebeurt kan een ster wel vergeten. En mijn klandizie in de toekomst ook. En die van mijn vrienden en kennissen waarschijnlijk ook. Enzovoorts.
Jaja jaaah, niet iedereen is altijd even wakker hequote:
Niemand let er op hoor, als je maar alleen de gerechten fotografeert zonder flits.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef jack4ya het volgende:
Jaja jaaah, niet iedereen is altijd even wakker he
Ik zou ook best mijn mobieltje mee willen nemen voor foto's... aan de andere kant vind ik het zoooo suf.![]()
oh oh?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Hint: eet iets met knoflook voor je me ziet
En mede daarom heeft Bretilli ook een ster. We zijn daar uitmuntend behandeld, geen verschil met de 'full price; gasten en men was volgens mij oprecht blij met onze komst. En gewoon lekker ontspannen, niet dat opgeprikte gedoe of houtain gedrag als je een foutje maakt tegen de etiquette (we hebben gisteren een paar ongeschreven regels ontdekt)quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Een restaurant krijgt trouwens alleen Michelinsterren als het ook gastheerschap uitstekend beheerst. En dat betekent dus bijv. dat je iedereen, ongeacht de week of prijs van de maaltijd etc., met alle egards behandelt. Een restaurant waar dat niet gebeurt kan een ster wel vergeten. En mijn klandizie in de toekomst ook. En die van mijn vrienden en kennissen waarschijnlijk ook. Enzovoorts.
Zo waren wij in het begin ook, tikje stiekum maar ik doe het nu gewoon hoppa, eentje van bovenop het bord en eentje van de zijkant. Bovendien heb ik ook wel eens gevraagd om een kijkje en foto in de keuken te nemen omdat ik een recensieblogje bijhou en dat vonden ze juist leuk om te horen!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:10 schreef jack4ya het volgende:
Flitsen! Iekkk... Nee manvrouw, ik zie het voor me. Voordeel het is een mobieltje, dus die valt ws. niet zo op aan tafel/inde hand.
(Jack, gaat vrijdag op geheime missie en poogt een foto te maken... ssssht)
Grappig. Ik heb toevallig dinsdag ook bij Basiliek gegeten en was ook minder onder de indruk dan verwacht, maar om heel andere redenen. Ik vond bijvoorbeeld de forelmousse met appelgelei en bietenschuim (dacht ik) wel lekker. Iets teveel biet, maar als je die apart at, was de forel-appelcombinatie heel goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Innocence het volgende:
Hebben dinsdag bij De Basiliek in Harderwijk gegeten. Een beetje een tegenvaller; waren uiteindelijk toch best veel geld kwijt en dat was het de ervaring niet waard.
Die vond ik nou juist wel echt iets toevoegen. Echt en puur kan ik thuis ook koken. In zo'n restaurant vind ik het fijn als ze dingen met eten doen die ik zelf niet zou bedenken/kunnen.quote:Zou er iig niet snel nog eens gaan eten, vond sowieso de vele mousjes en geleitjes (vaker bij sterrenrestaurant op de kaart) niet zo geweldig. Ik houd wat dat betreft meer van echt en puur eten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:12 schreef Yinny het volgende:
We werden bij binnenkomst van harte welkom geheten en onze jassen werden aangenomen.
Om je een idee te geven ik was een kleine 60 euro kwijt:quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef mark_dabomb het volgende:
ik ben wel benieuwd, ik ga morgenavond naar de Steenen Tafel in Arnhem. Wat zijn jullie nou gemiddeld kwijt aan het eten en drinken bij elkaar? Als ik het menu volg en een wijnarrangementje erbij neem en mijn vriendin ook het menu volgt en een frisje er bij neemt. Ik zie hier dingen langskomen dat mensen toch nog 75 euro pp moeten betalen. Hebben jullie dan voor 50 euro pp gedronken oid?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik word altijd zo blij als mensen dat even vermelden.
Al die restaurants waar je niet welkom wordt geheten en je met je jas aan tafel moet, kunnen hier nog eens een voorbeeld aan nemen.
Zijn wij een paar jaar geleden geweest. Leuke tent, zie onze recensiequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:25 schreef Chell het volgende:
Wij gaan nu naar 't Stille Water, in Spaarndam.
en dan te bedenken dat ze ondertussen in de keuken de wedstrijd van NAC nog moesten volgen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:07 schreef L-Kloon het volgende:
Ok twas lekker, maar 2 keer is misschien ietwat overdreven...
Wow! Ziet er allemaal erg lekker uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:07 schreef L-Kloon het volgende:
Vandaag at ik bij Wolfslaar in Breda. Echt een aanrader!
Heerlijk gegeten bij Maxime, echt een enorme aanrader! Bediening ook erg vriendelijk. Wijnen smaakten uitstekend bij de verschillende gangen en voor 18 euro wijnarrangement kreeg je 4 glazen wijn. Normaal is Maxime ook niet heel erg duur. Ik ga zéker een keer terug, maar dan moeten ze niet iets gebakachtigs als dessert doen (beetje droog en waterig, alsof het uit de diepvries kwam).quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Gister hier lekker gegeten:
http://www.restaurantmaxime.nl/
Alleen het toetje was wat minder.
Per persoon: 35 euro menu, 15 euro (29/2 fles) wijn, 10 euro kaasplankje, 11 euro champagne en 5 euro fles water. Al vond ik het sterk dat we een fles water pp gedronken hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef mark_dabomb het volgende:
ik ben wel benieuwd, ik ga morgenavond naar de Steenen Tafel in Arnhem. Wat zijn jullie nou gemiddeld kwijt aan het eten en drinken bij elkaar? Als ik het menu volg en een wijnarrangementje erbij neem en mijn vriendin ook het menu volgt en een frisje er bij neemt. Ik zie hier dingen langskomen dat mensen toch nog 75 euro pp moeten betalen. Hebben jullie dan voor 50 euro pp gedronken oid?
Wij konden ook alleen om 17.00. Vond het ook wel vrij vroeg, maar ach, daarna hebben we ook nog een stuk avond voor onszelf, ook fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:41 schreef kabouter.muts het volgende:
Hee chell daar wilden wij vanavond ook heen gaan, maar er was alleen nog plaats om 1700 uur.
Das te vroeg.
Ben heel benieuwd hoe je t vond.
Laat je t even weten?
Nu wordt het denk ik de Toerist, ach we hebben geen zin om het dorp uit te gaan met die harde wind!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Chell het volgende:
[..]
Wij konden ook alleen om 17.00. Vond het ook wel vrij vroeg, maar ach, daarna hebben we ook nog een stuk avond voor onszelf, ook fijn
Wij hebben dinsdag bij Henricus in Den Haag gegeten. Dit is een restaurant dat bij het Carlton-hotel in de stad behoort.quote:
Wij hebben maandag bij Wolfslaar gegeten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:07 schreef L-Kloon het volgende:
Vandaag at ik bij Wolfslaar in Breda. Echt een aanrader!
Ik heb dat iig helemaal niet zo ervaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Vraagje voor de Wolfslaar gangers. wat vonden jullie van de sfeer?
Mijn man vindt het een stijve chique 'koude kak' achtige tent.
(Ben er zelf nooit geweest)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |