abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65511500
Vandaag heb ik weer hard gewerkt:

- Badkamer kleine beurt
- Deuren
- Keukencheck
- Beetje meegeholpen met koken
- Planten water geven
- Wassen
- Afwas
- Klussen (kast staat half in elkaar)

Morgen lekker rustig dagje. Ga ergens anders eten dus ik hoef alleen aan het einde van de dag een klein afwasje te doen, de tafel leegruimen en de toiletten met een glorixdoekje.

Maar nu is het even genoeg, ben moe.

pi_65517881
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Barbie het volgende:

[..]

Ow, die ken ik van binnen, die zijn cool! Een vriendin van mij woont daar ook. Heeft toevallig ook een rode kat.

Hmmz, jij heet toch niet toevallig Hilde toch?
Nee ik heet geen Hilde. Woont zij in het centrum of in die 3 vooraan?
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:24:44 #128
910 Barbie
Graduated Fool
pi_65518286
In die in het centrum, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_65518312
*meldt!

Ik ben een huishoudelijke ramp! Hoewel het de laatste tijd wel beter gaat Dus ik heb het schema ook iets aangepast, uitgeprint en in de keuken gehangen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65518425
Dan woont ze ergens bij ons in de buurt dus. Ik ken wel meer mensen met katten in een kubus. Ken de mensen niet maar zie de kat. maar een rode heb ik nog niet gezien hier behalve Fire dan.
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:55:34 #131
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65518989
Wel een beetje een Brabants huishoudclubje, blijkt
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:34:35 #132
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65520250
Nou, dat compenseer ik dan maar met Groningen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_65521711
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef maok het volgende:
Nou, dat compenseer ik dan maar met Groningen
Groningen

Ik heb een Peggy speech nodig want ik maak er een potje van. Ik wilde me vanmorgen douchen maar toen kwam ik er achter dat ik geen handdoeken meer had. Toen bedacht ik me dat ik me dan wel even snel aan zou kleden, de honden naar buiten zou gooien en dan aan de was zou gaan maar toen kwam ik er achter dat ik ook geen sokken meer had.
En de afwas staat ook nog op het aanrecht. (en ik heb een vaatwasser )
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:50:15 #134
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65522828
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Groningen

Ik heb een Peggy speech nodig want ik maak er een potje van. Ik wilde me vanmorgen douchen maar toen kwam ik er achter dat ik geen handdoeken meer had. Toen bedacht ik me dat ik me dan wel even snel aan zou kleden, de honden naar buiten zou gooien en dan aan de was zou gaan maar toen kwam ik er achter dat ik ook geen sokken meer had.
En de afwas staat ook nog op het aanrecht. (en ik heb een vaatwasser )
GA DE WAS DOEN!! EN DE AFWAS!!

zoiets??

Oh t is zooo heerlijk om een schoon huis te hebben!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65524342
Lijstje van vandaag:

Stoffen + stofzuigen beneden.
Dweilen
Strijken....

En wc beneden ff lekker opfrissen... Valt wel mee toch

Lekker muziekje aan, en gaan met die banaan..
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:35:40 #136
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65524586
Door een klein griepje heb ik echt geen puf... de vaat roept me en eigenijk moet ik hier beneden ook nog even stofzuigen (de kat heeft m'n plant voor de derde keer van de vensterbank gegooid , vriendlief had wel gezogen, maar niet alle aarde is weg) en er liggen nu alweer kattenbakkorrels net voor de kattenbak. Verder wil ik eigenlijk gewoon slapen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_65524662
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

GA DE WAS DOEN!! EN DE AFWAS!!

zoiets??

Oh t is zooo heerlijk om een schoon huis te hebben!!
Ik zal er gelijk aan beginnen.
pi_65544552
Joepie, ik heb mijn schema af
Gelijk maar de grote boodschappen doen dan voordat de winkel sluit
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:33:03 #139
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65545760
Mijn schema is ook bijna klaar voor vandaag. Tijdens de tijd dat mijn pizza in de oven zat heb ik de meeste klusjes al gedaan. Ik hoef zo alleen nog even de was op te hangen.

Het gaat echt zo makkelijk dat bijhouden, ik hoop dat dat zo blijft
pi_65546311
Lijstje van vandaag:
Beneden stoffen
Beneden stofzuigen
Beneden dweilen
Was draaien en ophangen

Dweilen komt morgenochtend, heb er de puf niet meer voor
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65546406
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef ymme het volgende:
Lijstje van vandaag:

Stoffen + stofzuigen beneden.
Dweilen
Strijken....

En wc beneden ff lekker opfrissen... Valt wel mee toch

Lekker muziekje aan, en gaan met die banaan..
En wat heb ik gedaan vandaag:

Veel wasjes schoon gewassen (naja wasmachine dan)
Strijken
Deuren gesopt (raar woord)
Vaatwasser in/uit ruimen
Toilet schoon gemaakt.
Trap gesopt (houten trap en katten, leuke combi)

Naja en toen met de honden 1 uur gelopen (z'n lekker weer ook) en toen eten gekookt, en tja stofzuigen en dweilen doe ik morgen wel.

En morgen zal ik dan wel stofzuigen (incl banken en stoelen) en dweilen.
pi_65552508
Vandaag is het er niet van gekomen... ben pas net thuis en mijn bed roept me.

Moest eigenlijk vandaag alle tafels leegruimen, toiletten voorzien van een swipe met een glorix doekje en de afwas. Er is werkelijk niets uit mijn handen gekomen. Maar ook niet zo gek.. van 09.00u tot 00.00u weggeweest. Morgen maar een slag inhalen.

Maar ik heb wel mijn zomervakantie geboekt. 13 juni vlieg ik naar Zakynthos (Griekenland).

vrijdag 30 januari 2009 @ 01:14:52 #143
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_65553644
TVP! Supermotiverend dit topic!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_65554268
Ik werk 5 dagen pw soms ook het weekend wisseldiensten, Mijn huishouddag is zaterdag dan doe ik echt alles de rest van de week is het een warzone:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:37:12 #145
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65556871
Heb me voorgenomen om vandaag de studeerkamer eens fatsoenlijk op te ruimen en te ordenen, het is zo'n zooitje... De afwas van gisteren staat er ook nog, en de rest van het huis doe ik dit weekend

Ik vroeg me ook af of jullie nog tips hebben voor het reinigen van een beschimmeld badkamerplafond. Mijn plafond is met name bij het raam en bij de douche zelf beschimmeld. Ondanks dat ik heel veel lucht en bijna altijd het raam open heb staan is het toch gebeurd... (ik snap dat niet zo goed, want in mijn vorige woning zat geen raam en dat plafond is nooit beschimmeld...). Nu wil ik het plafond gaan schoonmaken en (als dat kan) behandelen tegen schimmel. Ik heb het al eens geprobeerd met soda, het reinigt een beetje maar het is ook zo weer terug. Mijn vriend kwam met het lumineuze idee om het plafond te behandelen met chloor (lekker praktisch als je daar onder staat ), maar ik ben daar dus niet zo happig op. Weet iemand het trucje of een goed middeltje?
pi_65557200
Je hebt idd anti schimmel spul voor vochtige ruimtes. Wij hadden juist in de woonkamer schimmel doordat de douche lekte. Eerst goed laten drogen (is wat lastig in een douche wellicht een straalkachel er even op) en dan dat spul erop van albastine dacht ik. Goed laten drogen en dan over verven met verf voor vochtige ruimtes. Succes ermee
pi_65557275
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb me voorgenomen om vandaag de studeerkamer eens fatsoenlijk op te ruimen en te ordenen, het is zo'n zooitje... De afwas van gisteren staat er ook nog, en de rest van het huis doe ik dit weekend

Ik vroeg me ook af of jullie nog tips hebben voor het reinigen van een beschimmeld badkamerplafond. Mijn plafond is met name bij het raam en bij de douche zelf beschimmeld. Ondanks dat ik heel veel lucht en bijna altijd het raam open heb staan is het toch gebeurd... (ik snap dat niet zo goed, want in mijn vorige woning zat geen raam en dat plafond is nooit beschimmeld...). Nu wil ik het plafond gaan schoonmaken en (als dat kan) behandelen tegen schimmel. Ik heb het al eens geprobeerd met soda, het reinigt een beetje maar het is ook zo weer terug. Mijn vriend kwam met het lumineuze idee om het plafond te behandelen met chloor (lekker praktisch als je daar onder staat ), maar ik ben daar dus niet zo happig op. Weet iemand het trucje of een goed middeltje?
Ik denk zomaar dat HG daar wel een goed middel voor heeft.
pi_65557415
Er is inderdaad een spray voor en als je daarna met badkamerlatex of zoiets erover gaat is je plafond weer stralend wit.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:00:55 #149
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65557457
Thanks voor de reacties! Waar zou ik die middeltjes kunnen krijgen? Bij de gewone supermarkt of in de bouwmarkt oid? Dan ga ik vandaag maar even alles in huis halen zodat ik dit weekend het plafond weer heerlijk wit kan maken
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:13:11 #150
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65557819
Bij de bouwmarkt hebben ze van die schimmeldodende (of werende, ik weet niet precies hoe het hete) latex. Mijn ouders hadden ook last van schimmel die steeds weer terug kwam, sinds dat spul er op zat nooit meer last van gehad. Dat spul kwam van de bouwmarkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')