Nee ik heet geen Hilde. Woont zij in het centrum of in die 3 vooraan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Barbie het volgende:
[..]
Ow, die ken ik van binnen, die zijn cool! Een vriendin van mij woont daar ook. Heeft toevallig ook een rode kat.
Hmmz, jij heet toch niet toevallig Hilde toch?
Groningenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef maok het volgende:
Nou, dat compenseer ik dan maar met Groningen
GA DE WAS DOEN!! EN DE AFWAS!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Groningen![]()
Ik heb een Peggy speech nodig want ik maak er een potje van. Ik wilde me vanmorgen douchen maar toen kwam ik er achter dat ik geen handdoeken meer had. Toen bedacht ik me dat ik me dan wel even snel aan zou kleden, de honden naar buiten zou gooien en dan aan de was zou gaan maar toen kwam ik er achter dat ik ook geen sokken meer had.
En de afwas staat ook nog op het aanrecht. (en ik heb een vaatwasser)
Ik zal er gelijk aan beginnen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
GA DE WAS DOEN!! EN DE AFWAS!!![]()
zoiets??
Oh t is zooo heerlijk om een schoon huis te hebben!!
En wat heb ik gedaan vandaag:quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef ymme het volgende:
Lijstje van vandaag:
Stoffen + stofzuigen beneden.
Dweilen
Strijken....
En wc beneden ff lekker opfrissen... Valt wel mee toch![]()
Lekker muziekje aan, en gaan met die banaan..
Ik denk zomaar dat HG daar wel een goed middel voor heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb me voorgenomen om vandaag de studeerkamer eens fatsoenlijk op te ruimen en te ordenen, het is zo'n zooitje... De afwas van gisteren staat er ook nog, en de rest van het huis doe ik dit weekend
Ik vroeg me ook af of jullie nog tips hebben voor het reinigen van een beschimmeld badkamerplafond. Mijn plafond is met name bij het raam en bij de douche zelf beschimmeld. Ondanks dat ik heel veel lucht en bijna altijd het raam open heb staan is het toch gebeurd... (ik snap dat niet zo goed, want in mijn vorige woning zat geen raam en dat plafond is nooit beschimmeld...). Nu wil ik het plafond gaan schoonmaken en (als dat kan) behandelen tegen schimmel. Ik heb het al eens geprobeerd met soda, het reinigt een beetje maar het is ook zo weer terug. Mijn vriend kwam met het lumineuze idee om het plafond te behandelen met chloor (lekker praktisch als je daar onder staat), maar ik ben daar dus niet zo happig op. Weet iemand het trucje of een goed middeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |