Niet te nat dweilen en eventueel nadweilien met schoon water volgens mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over dweilen:
Ik heb zojuist met mn nieuwe Leifheit dweil de laminaat gedaan in de woonkamer / keuken (dat is maarliefst 55 m2..) Het is droog en er zitten alleen maar strepen op de vloer.. Dat had ik met mijn 'oude dweil' ook...
Wat doe ik verkeerd? Drogen jullie meteen na met een handdoek ofzo??![]()
Ik heb ZELFS HG laminaat glansreiniger. De glans is ver te zoeken. Wat ik nu zie zijn 'opgedroogde watervlekken-strepen"...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Gebruik je spul speciaal voor laminaat? bij mij blijven er ook wel wat vlekken achter maar dat is vooral de schuld van de kat.
Te veel schoonmaakmiddel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over dweilen:
Ik heb zojuist met mn nieuwe Leifheit dweil de laminaat gedaan in de woonkamer / keuken (dat is maarliefst 55 m2..) Het is droog en er zitten alleen maar strepen op de vloer.. Dat had ik met mijn 'oude dweil' ook...
Wat doe ik verkeerd? Drogen jullie meteen na met een handdoek ofzo??![]()
Op de fles staat: De vloer niet nadweilen of nadrogen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet te nat dweilen en eventueel nadweilien met schoon water volgens mij.
Dat zou kunnen, daar zal ik eens op letten.quote:
Je gebruikt wel heet water toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Op de fles staat: De vloer niet nadweilen of nadrogen.
pff ik verwachtte misschien wel een wonder
In dat geval inderdaad niet te veel schoonmaakmiddel en niet te nat dweilen (vochtig, geen plens water).quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Op de fles staat: De vloer niet nadweilen of nadrogen.
pff ik verwachtte misschien wel een wonder
Doe niet zo eng Barb!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:07 schreef Barbie het volgende:
(Jee, ik heb me nog nooit zo'n stereotype huisvrouw gevoeld als na het plaatsen van deze tip).
Het was mijn afwas in mijn keuken, maar wel samen gegeten. Ik ga echt niet in zijn keuken afwassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Als het een afwas is van jullie samen mag het van mij, voor deze ene keer.
Klinkt misschien lullig, maar ik had ooit een vriend waar ik begon met alles te doen.
Na verloop van tijd vond ik het niet eerlijk. Het weekend was ook om leuke dingen samen te doen. Dat hij door de week alles liet liggen, was niet mijn probleem.
Daarom reageer ik even op deze manier........
Oh dat was bij iemand anders, dat mensen aan de ramen gingen kloppen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Andere mensen komen niet bij de ramen. Kan de buitenkant zelf ook niet wassen maar de katten gaan er altijd inliggen. En ga ze maar eens wassen achter een computer bureau. In die vorm enzo![]()
En ja het zijn de kubussen in helmond in Rotterdam staan ze ook wil je meer een idee hebben van het huis kijk in mijn sig of het katten met foto's topic daar zie je meer foto's van onze katten in een "apart" huis
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef just me het volgende:
Doe niet zo eng Barb!!
Ow, die ken ik van binnen, die zijn cool! Een vriendin van mij woont daar ook. Heeft toevallig ook een rode kat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En ja het zijn de kubussen in helmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |