abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65490265
Gebruik je spul speciaal voor laminaat? bij mij blijven er ook wel wat vlekken achter maar dat is vooral de schuld van de kat.
pi_65490299
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over dweilen:
Ik heb zojuist met mn nieuwe Leifheit dweil de laminaat gedaan in de woonkamer / keuken (dat is maarliefst 55 m2..) Het is droog en er zitten alleen maar strepen op de vloer.. Dat had ik met mijn 'oude dweil' ook...
Wat doe ik verkeerd? Drogen jullie meteen na met een handdoek ofzo??
Niet te nat dweilen en eventueel nadweilien met schoon water volgens mij.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:46:24 #103
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65490363
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Gebruik je spul speciaal voor laminaat? bij mij blijven er ook wel wat vlekken achter maar dat is vooral de schuld van de kat.
Ik heb ZELFS HG laminaat glansreiniger. De glans is ver te zoeken. Wat ik nu zie zijn 'opgedroogde watervlekken-strepen"...
De kat kan ik niet de schuld geven helaas, die had ik buiten de woonkamer gezet
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65490383
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over dweilen:
Ik heb zojuist met mn nieuwe Leifheit dweil de laminaat gedaan in de woonkamer / keuken (dat is maarliefst 55 m2..) Het is droog en er zitten alleen maar strepen op de vloer.. Dat had ik met mijn 'oude dweil' ook...
Wat doe ik verkeerd? Drogen jullie meteen na met een handdoek ofzo??
Te veel schoonmaakmiddel?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:47:37 #105
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65490414
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Niet te nat dweilen en eventueel nadweilien met schoon water volgens mij.
Op de fles staat: De vloer niet nadweilen of nadrogen.

pff ik verwachtte misschien wel een wonder
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:48:27 #106
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65490445
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Te veel schoonmaakmiddel?
Dat zou kunnen, daar zal ik eens op letten.

- ik weet niet hoe ik meerdere quotes in 1 bericht moet zetten, vandaar...-
pi_65490470
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Je gebruikt wel heet water toch?

Anyhoe, op mijn laminaatreiniger staat dat teveel van dat spul gebruiken zorgt voor strepen. En dan klopt heb ik proefondervindelijk vastgesteld.
pi_65490493
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

In dat geval inderdaad niet te veel schoonmaakmiddel en niet te nat dweilen (vochtig, geen plens water).
pi_65490521
Of zijn het vlekken die er altijd al zitten? En die je nu na het dweilien extra ziet? Wij hebben laminaat spul van pledge en als ik echt vlekken heb. Maak ik die plek onverdund schoon met dat middel en daarna dweil ik. En dan niet teveel laminaat reiniger in het water anders wordt het glad.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:55:23 #110
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65490728
Thanks voor jullie snelle reacties!
Ik doe het met lauw/heet water maar ik denk dat ik er teveel reinigings middel in heb gegooid..
Ik ga een stukje opnieuw doen
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 14:02:55 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_65491065
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:07 schreef Barbie het volgende:

(Jee, ik heb me nog nooit zo'n stereotype huisvrouw gevoeld als na het plaatsen van deze tip) .
Doe niet zo eng Barb!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_65491453
oa deze foto's zorgen erbij ons voor dat mensen gaan wijzen. Ik heb hier zo snel geen foto's van de katten allemaal in de krabpaal. Dat zorgt ook altijd voor veel gewijs en commentaar.

En hierdoor moet ik dus ramen wassen op een onmogelijke plaats.
pi_65491525
Ik snap de foto's niet. Wat is de bovenkant?
pi_65491705
De ramen die je op foto 2 ook ziet. Het verklaard misschien je beeld als je weet dat het een kubus woning is Op de foto's kun je goed zien dat je recht op een pleintje kijkt daar waar mensen altijd naar de huizen zelf kijken. En dus nog meer gaan wijzen naar de katten.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:19:58 #115
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65491847
Hej woon jij in Helmond toevallig? Daar staan die dingen ook. Kan me wel voorstellen idd dat mensen nieuwsgierig zijn, zowiezo naar die huizen..

Oh en mn laminaat is nog steeds niet echt blij.. T droogt zo op zoals t 'water' erop blijft liggen na t dweilen, endat is dus met kleine vlekjes/ druppeltjes..
pi_65491927
Kubuswoning! OK, ik snap hem.
Ik vond het al vreemd dat ik alleen maar straatstenen zag uit je raam.
Maar dat zit nog best een eindje boven de grond zo te zien. Hoe kunnen die mensen bij je ramen komen dan?
pi_65492226
Andere mensen komen niet bij de ramen. Kan de buitenkant zelf ook niet wassen maar de katten gaan er altijd inliggen. En ga ze maar eens wassen achter een computer bureau. In die vorm enzo
En ja het zijn de kubussen in helmond in Rotterdam staan ze ook wil je meer een idee hebben van het huis kijk in mijn sig of het katten met foto's topic daar zie je meer foto's van onze katten in een "apart" huis
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:29:05 #118
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_65492310
Ik zie deze topic nu voor het eerst, maar ik maak al jaren schoon aan de hand van een afvinklijst.
pi_65495380
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Als het een afwas is van jullie samen mag het van mij, voor deze ene keer.
Klinkt misschien lullig, maar ik had ooit een vriend waar ik begon met alles te doen.
Na verloop van tijd vond ik het niet eerlijk. Het weekend was ook om leuke dingen samen te doen. Dat hij door de week alles liet liggen, was niet mijn probleem.
Daarom reageer ik even op deze manier........
Het was mijn afwas in mijn keuken, maar wel samen gegeten. Ik ga echt niet in zijn keuken afwassen
pi_65495694
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Andere mensen komen niet bij de ramen. Kan de buitenkant zelf ook niet wassen maar de katten gaan er altijd inliggen. En ga ze maar eens wassen achter een computer bureau. In die vorm enzo
En ja het zijn de kubussen in helmond in Rotterdam staan ze ook wil je meer een idee hebben van het huis kijk in mijn sig of het katten met foto's topic daar zie je meer foto's van onze katten in een "apart" huis
Oh dat was bij iemand anders, dat mensen aan de ramen gingen kloppen.
pi_65495829
Ze zouden dat hier vast wel willen. Ze vragen ook spontaan of ze binnen mogen kijken.
pi_65500076
ah... hier zijn jullie verder gegaan
tvp dus... heb weinig te melden over mijn schema aangezien ik met griep op de bank lig.... (en ik ga me niet eerder beter melden dan dat mijn trial periode van film1 is afgelopen )
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_65505019
Zo een robotding lijkt mij ook wel wat
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:58:58 #124
910 Barbie
Graduated Fool
pi_65511389
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef just me het volgende:
Doe niet zo eng Barb!!
. Maak je geen zorgen. Als compensatie heb ik vandaag mijn wasgoed meegegeven aan vriendje, zodat ik die morgen schoon en droog weer terug krijg, .

(wasmachine is vorige week gesneuveld)

Verder heb ik vandaag vooral veel gesloopt in huis (ben bezig met een kleine verbouwing) en daardoor wel 3 (!) keer moeten stofzuigen. Dat vond ik wel weer genoeg. Nou ja, op de vaatwasser uit- en inruimen na dan, maar dat is eigenlijk dagelijks hier.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:01:49 #125
910 Barbie
Graduated Fool
pi_65511496
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En ja het zijn de kubussen in helmond
Ow, die ken ik van binnen, die zijn cool! Een vriendin van mij woont daar ook. Heeft toevallig ook een rode kat.

Hmmz, jij heet toch niet toevallig Hilde toch?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')