We hebben ook een beetje gevoeld enzo hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
uitmaken van een virtuele relatie op FOK!
Ik zie niet in wat FOK! hiermee te maken heeft. Het hebben van een virtuele relatie lijkt voldoende voor een welgemeende 'quote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
uitmaken van een virtuele relatie op FOK!
Jojoortje tochquote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt me logisch dat je een virtuele relatie ook virtueel uitmaakt
Maar ik ga vanavond ook wel ff naar Utreg om een scene te schoppen..
Ik zag dat hij smsjes stuurde naar een andere chick. Nu blijkt dat die spannende/erotisch getinte smsjes naar mn zusje heeft gestuurd..quote:
Hmm, nu ben je dus weer vrijgezel.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Het is uit
[ afbeelding ]
Huilen is voor jou te laat ik kom niet meer![]()
Bis bis bis
post een paar smsjes ... bij voorkeur met paint.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag dat hij smsjes stuurde naar een andere chick. Nu blijkt dat die spannende/erotisch getinte smsjes naar mn zusje heeft gestuurd..
Ach mwoah.. Maar hij wilde alleen maar sexen in bed.. Nooit een keer onder douche of in de autoquote:
Goed planquote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
post een paar smsjes ... bij voorkeur met paint.
Je kan het wel vragen maar ik raad het je afquote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou ik op deze manier ook verkering kunnen vragen aan een Fok!ster?
Dit ging toch niet naar je 12 jarige zusje hequote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Doe niet aan painten, maar wat hij stuurde was zoiets ongeveer:
"Tja ik vind je ook wel heel erg lief en lekker en geil, maar als ik met jou een relatie neem, noemen ze mij een pedofiel en dat wil ik niet. Kusje Paul"
pics van je zusjequote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag dat hij smsjes stuurde naar een andere chick. Nu blijkt dat die spannende/erotisch getinte smsjes naar mn zusje heeft gestuurd..
Sorry Jojoortje dan probeer ik het wel op een andere manier.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan het wel vragen maar ik raad het je af
Dan moet Paul nog 2 jaar wachten.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week 21 geworden![]()
En mn jongste zusje is euh 14 ofzo
En paul 24?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week 21 geworden![]()
En mn jongste zusje is euh 14 ofzo
Dus dat kan hem wel wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja alhoewel Paul zich natuurlijk wel als een 14-jarige gedraagt natuurlijk
Beroempt op FOK!, dat is eigenlijk wel heeul triestquote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef Paul het volgende:
Ik zei toch
Er moet een centraal Paul topic komen
Jullie praten in teveel topics over mij
Ik ben beroempt![]()
![]()
![]()
Geestelijk is je zusje een stuk ouder dan Paulquote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja alhoewel Paul zich natuurlijk wel als een 14-jarige gedraagt natuurlijk
Als het op de route ligt mag je wel even hier komen uithuilenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt me logisch dat je een virtuele relatie ook virtueel uitmaakt
Maar ik ga vanavond ook wel ff naar Utreg om een scene te schoppen..
Vrouwen zijn altijd een stuk volwassener dan mannen dus dat klopt.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geestelijk is je zusje een stuk ouder dan Paul
Kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 20:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geestelijk is je zusje een stuk ouder dan Paul
Paul is aan het huilen heh!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Als het op de route ligt mag je wel even hier komen uithuilen![]()
.
Probeer Sanne nou maar te klapperenquote:
Volgens is er maar een iemand die klappen krijgt hier en dat ben jij Paul.quote:
AZ klappers !quote:Op maandag 26 januari 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Paul is aan het huilen heh!
Ik niet
[..]
Probeer Sanne nou maar te klapperenOf mn zusje
Lukt je toch niet
Het is wel beter dan GTST, geef toequote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk volgende keer weer naar een spannende uitzending van de Paul & Jojoortje soap!
Also starringquote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk volgende keer weer naar een spannende uitzending van de Paul & Jojoortje soap!
En Murp als Metaquote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Also starring
LudoSanders als de minnaar van Jojoortje.
Oh, Paul kom je?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Paul is aan het huilen heh!
Ik niet
[..]
Verzuurde exmodquote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
We hebben alles van elkaar heurquote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
ik hoor uit betrouwbare bron dat ze elkaars msn niet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie is je bron?Ludo?
Noot noot.
Ja ik moet voorlopig even 'anoniem' blijven.. Lang verhaalquote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
Jojoortje, Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.![]()
Ook de SOA's?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hebben alles van elkaar heuradres, telefoonnummer, msn enzo!
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
als ik het zeg, moet ik je virtueel vermoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie is je bron?Ludo?
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie is je bron?Ludo?
Betrouwbare bron werd genoemd toch. Ik ken jullie geen van beiden.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Komt er FBI in voor?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik moet voorlopig even 'anoniem' blijven.. Lang verhaalFoto's komen wel weer en dan kun je ook weer reageren enzo
En Jojoortje hoe voelt dat om weer vrijgezel te zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zometeen gaat FoKradio het meisje bellen waar Paulie mee wil ketsen
Hopen dat ze Paul ook direct bellen zodat we Paul's versieringsmoves kunnen horen
Omdat Bob-B er een erectie van krijgt door dat te zeggen, zelfs wanneer het nergens op slaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom is elke exmod verzuurd?
Noooo, geen SOA in/aan mn lijf hehquote:
Zowat wel jaquote:
Vannacht?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Shoombak het volgende:
Godver Jojoortje, en vannacht dan?
Ja wel lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En Jojoortje hoe voelt dat om weer vrijgezel te zijn?
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Paul is een SOA, Slaapverwekkende Onuitstaanbare Aandachtstrekker
Vrij geil is ook goed hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wel lekker( Ik ga niet 'lekker weer vrijgezellig' zeggen, want dat zeggen alleen ouwe taarten
)
Kutmods.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Bob-B er een erectie van krijgt door dat te zeggen, zelfs wanneer het nergens op slaat.
ik mis picsquote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef murp het volgende:
effe kijken hoe jojoortje er ook alweer uitzag...
*fapfap?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef murp het volgende:
effe kijken hoe jojoortje er ook alweer uitzag...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]oja, dat was jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Paul is een SOA, Slaapverwekkende Onuitstaanbare Aandachtstrekker
Ik ben benieuwd of deze breuk met paultjuhhh een positief gevolg heeft op je postgedrag.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben benieuwd welke FoK!sters Paul nu gaat versieren, misschien wel Yvonne!
Ben benieuwd wie jou nu gaat versieren!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Denk het wel.. Ik voel me wel wat vrijer nu. Gelukkig zijn er altijd modjes zoals jij (oh nee toch niet) die me tegenhouden als ik te ver gaquote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of deze breuk met paultjuhhh een positief gevolg heeft op je postgedrag.
Krentenbolquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
ik werd tegengehoudenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk het wel.. Ik voel me wel wat vrijer nu. Gelukkig zijn er altijd modjes zoals jij (oh nee toch niet) die me tegenhouden als ik te ver ga
Haaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 21:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg Jojoortje, je fotoboek leegmaken, helpt dat?
Misschien is het meer iets voor jou, modden op ONZ. Kun je hier ook lekker de kleuterjuf uithangen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk het wel.. Ik voel me wel wat vrijer nu. Gelukkig zijn er altijd modjes zoals jij (oh nee toch niet) die me tegenhouden als ik te ver ga
Ja, want ik ging nog niet te ver heh!quote:
Absoluutquote:Op maandag 26 januari 2009 21:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg Jojoortje, je fotoboek leegmaken, helpt dat?
Skippy heb ik geblokkeerd al een tijdje..quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
is je PM box al vol van skippy22?
True dan kan ik meehelpen als ik bij Jojoortje op bezoek benquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien is het meer iets voor jou, modden op ONZ. Kun je hier ook lekker de kleuterjuf uithangen.
we zitten volquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien is het meer iets voor jou, modden op ONZ. Kun je hier ook lekker de kleuterjuf uithangen.
Kleuterjufquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, die broccoli valt zwaar op de maag.quote:
dan moet je MED gaan moddenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet klein beginnen, wil ik een supermod worden op Onzin
stuur maar een PM met je tieten erin en dan komt alles goedquote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer stage lopen bij een Onzinmod
HO HO HO RUSTIG AAN JIJquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
stuur maar een PM met je tieten erin en dan komt alles goed
Ik wil liever bij een andere Onzinmodquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
stuur maar een PM met je tieten erin en dan komt alles goed
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil liever bij een andere OnzinmodJij sluit altijd topics die ik leuk vind en laat de echte kuttopics open
Komt omdat jij er regelmatig postquote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Paul het volgende:
Ik vind ONZ echt een btje PUB worden echt schattig over btje slowchatten enzo hahah hiihihwhoeiiiiiiii
MED ?quote:
Ohquote:
Ja, jippie!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Paul het volgende:
Ik vind ONZ echt een btje PUB worden echt schattig over btje slowchatten enzo hahah hiihihwhoeiiiiiiii
ONZ = PAUL = ONZquote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt omdat jij er regelmatig post
Sorry hoorquote:
Krentenbol was toch al van Dribbel?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je Krentenbol nou al versierd Paul?
Ik heb jou toch alquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krentenbol was toch al van Dribbel?
Is dat dan niet zo?quote:
Bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef Dusja het volgende:
ik snapter geen kut van
Virtuele verkering is voor homo's die aids hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:50 schreef Core. het volgende:
Hey Jojoortje, wil je nu een virtuele verkering met mij?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Virtuele verkering is voor homo's die aids hebben
Kijk, dat klinkt natuurlijk al veel spannender dan die soap.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik moet voorlopig even 'anoniem' blijven.. Lang verhaalFoto's komen wel weer en dan kun je ook weer reageren enzo
Yvonnequote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:22 schreef Ludootje het volgende:
Met wie moet Paul nu gaan verkeren dan?
Het is weer aaaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:22 schreef Ludootje het volgende:
Met wie moet Paul nu gaan verkeren dan?
Jij hoort bij de 3 musketiers die altijd in Paultopics komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik in je SIG paul? Oh wacht, om me te sarren. Ok.
Heb je een virtuele knipperlichtrelatie met Jojoor?quote:
Jaaaaaa ze was alleen ff boos omdat ik op schoolmeisjevanhetjaar Sanne wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:01 schreef Core. het volgende:
[..]
Heb je een virtuele knipperlichtrelatie met Jojoor?
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef Core. het volgende:
[..]
afgewezen
![]()
Overigens heb je wel een rare gedachtegang, speel je nooit Second Life?
Marc D.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt natuurlijk al veel spannender dan die soap.
Steve Brown?
Joran?
Kim de G.?
Peter R.?
of Osama B.?
Nee hoorquote:
Yori is ook wel erg leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaa ze was alleen ff boos omdat ik op schoolmeisjevanhetjaar Sanne was
Special: Schoolmeisje van het Jaar verkiezing
[ afbeelding ]
nou ja wie wil er nou niet neuqe in de winkelquote:Op maandag 26 januari 2009 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach mwoah.. Maar hij wilde alleen maar sexen in bed.. Nooit een keer onder douche of in de auto
of in de bosjes of in de winkel
ZE JOKT OP FOKquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:52 schreef Core. het volgende:
[..]
Yori is ook wel erg leuk.![]()
Maar volgens mij is het nog steeds uit hoor, als ik zo de bovenstaande reaktie van Jojoortje lees.
ja, met de tekst: lul, het is uit!!!!!quote:
Neen met haha heb ik het hupt ff tuk(kers 4life)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, met de tekst: lul, het is uit!!!!!
Haha gepwnt wie unne paultjuhhh.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef Paul het volgende:
DAN GELOVEN JULLIE HET TOCH NIET EN PS MYN CAPSLOCK ZIT VAST
iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De gedumpte gepwnde dorpsgek van FOK!
In deze niet meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef LudoSanders het volgende:
In hoeveel topics gaat paultjuhhh nu besproken worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |