Je kan het wel vragen maar ik raad het je afquote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou ik op deze manier ook verkering kunnen vragen aan een Fok!ster?
Dit ging toch niet naar je 12 jarige zusje hequote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Doe niet aan painten, maar wat hij stuurde was zoiets ongeveer:
"Tja ik vind je ook wel heel erg lief en lekker en geil, maar als ik met jou een relatie neem, noemen ze mij een pedofiel en dat wil ik niet. Kusje Paul"
pics van je zusjequote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag dat hij smsjes stuurde naar een andere chick. Nu blijkt dat die spannende/erotisch getinte smsjes naar mn zusje heeft gestuurd..
Sorry Jojoortje dan probeer ik het wel op een andere manier.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan het wel vragen maar ik raad het je af
Dan moet Paul nog 2 jaar wachten.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week 21 geworden![]()
En mn jongste zusje is euh 14 ofzo
En paul 24?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week 21 geworden![]()
En mn jongste zusje is euh 14 ofzo
Dus dat kan hem wel wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja alhoewel Paul zich natuurlijk wel als een 14-jarige gedraagt natuurlijk
Beroempt op FOK!, dat is eigenlijk wel heeul triestquote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef Paul het volgende:
Ik zei toch
Er moet een centraal Paul topic komen
Jullie praten in teveel topics over mij
Ik ben beroempt![]()
![]()
![]()
Geestelijk is je zusje een stuk ouder dan Paulquote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja alhoewel Paul zich natuurlijk wel als een 14-jarige gedraagt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |