Zou zomaar een onderdeel van De Lama's kunnen zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ze hebben afgesproken om met 1-1 de derde set in te gaan ofzo?
Medina speelde in de eerste set wel aardig maar Suarez was dodelijk op de belangrijke punten terwijl Medina alle BP verknalde. Tweede set had ze het al opgegeven leek het wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:32 schreef Ambrosius het volgende:
Suarez Navarro wint redelijk simpel van AMG, naar de laatste 8.
Alles is mogelijk, niet zo pessimistisch.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:34 schreef kevinoz het volgende:
maakt niet uit wie van de 2 gewonnen had, want dat is ook direct de laatste ronde die ze speelt...
Alleen omdat ze niet lekker isquote:Op maandag 26 januari 2009 02:36 schreef kevinoz het volgende:
ik vind het geen kwartfinale dames waardig....ben vast niet de enige...!
Bij hem is het wel vaak de vraag of het echt is.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat Monfils stuk zou gaan is niet zo heel verrassend. Dat het aan zn pols is en niet zn enkel of zn knie dan weer wel
Het lijkt nu toch wel ernstig. 6-1 Simon in de derde.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij hem is het wel vaak de vraag of het echt is.
quote:Op maandag 26 januari 2009 03:16 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils geeft op.
Beetje jammer ja, ik zag 'm toch wel als een dark horse eigenlijk om bijvoorbeeld Nadal te kloppen. Voordeel is wel dat Rafa-Gonzo nu eerder begint.quote:
Cut a brother some slack yoquote:
Even lekker gamenquote:Op maandag 26 januari 2009 03:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik zet maar een filmpje op denk ik...over een uur of 2 weer mannentennis ofzo..als ik nu ga pitten kan ik er nooit uit om half 6..
Ook een goede bezigheid ja. Heb net Quarantine gedownload dus even anderhalf uur horrorren dan maarquote:
Won 2 jaar geleden alle 3-toernooien hier in de regio, gastje is ontzettend goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:36 schreef Tim86 het volgende:
Eleveld verliest de eerste set met 6-7 na een 5-3 voorsprong
Hoe schat je hem in qua potentie? Hoe ver zou hij kunnen komen? Is het een Huta, een Haase of een Middelkoop bij wijze van spreken?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Won 2 jaar geleden alle 3-toernooien hier in de regio, gastje is ontzettend goed.
Moet alleen veel sterker worden, tis een niet al te groot menneke, en zn techniek is prima in orde.
Waarschijnlijk is hij net als Simon een fan van Chang. Beter is om fan van Simon zelf te worden natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Won 2 jaar geleden alle 3-toernooien hier in de regio, gastje is ontzettend goed.
Moet alleen veel sterker worden, tis een niet al te groot menneke, en zn techniek is prima in orde.
Hij wordt in mei pas 17 geloof ik, dus je moet voorzichtig zijn. Maar naar wat ik denk is top-100 realistisch. Wat er in die top-100 gebeurt is niet te voorspellen ...quote:Op maandag 26 januari 2009 03:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe schat je hem in qua potentie? Hoe ver zou hij kunnen komen? Is het een Huta, een Haase of een Middelkoop bij wijze van spreken?
Breakt net terug in de tweede. 4-3 voor nu.
Oke, thanks. Ben benieuwdquote:Op maandag 26 januari 2009 04:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij wordt in mei pas 17 geloof ik, dus je moet voorzichtig zijn. Maar naar wat ik denk is top-100 realistisch. Wat er in die top-100 gebeurt is niet te voorspellen ...
Zn broer is trouwens ook verschrikkelijk goed. Ongeinteresseerd met 2 vingers in de neus een 3-tje, die een beetje de tennisleraar uithangtVeel talent, maar hij heeft er geen reet mee gedaan. Justin is wat dat betreft heel anders, heel serieus dus dat is in elk geval een goed teken
Zelfde fysiek als zijn broertje?quote:Op maandag 26 januari 2009 04:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij wordt in mei pas 17 geloof ik, dus je moet voorzichtig zijn. Maar naar wat ik denk is top-100 realistisch. Wat er in die top-100 gebeurt is niet te voorspellen ...
Zn broer is trouwens ook verschrikkelijk goed. Ongeinteresseerd met 2 vingers in de neus een 3-tje, die een beetje de tennisleraar uithangtVeel talent, maar hij heeft er geen reet mee gedaan. Justin is wat dat betreft heel anders, heel serieus dus dat is in elk geval een goed teken
quote:Op maandag 26 januari 2009 04:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Zelfde fysiek als zijn broertje?
Da's niet handigquote:Op maandag 26 januari 2009 05:00 schreef Ambrosius het volgende:
Zheng moet opgeven tegen Kuznetsova, ze viel hard op haar hand. Murray zometeen dus al.
En een cursusje namen voor jou.quote:
en meteen een break achter in de 4e.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:40 schreef Ambrosius het volgende:
Duidelijk tanken van Murray in de tweede set: 6-2 1-6 6-1 voor nu.
Volgens mij zit hij daar ook in z'n Murray pyjamaquote:Op maandag 26 januari 2009 08:05 schreef T-Rigg het volgende:
Lame ass commentator, weet niet waar hij 't over heeft.
Nee, dat wordt dan geen Muree fanshowquote:Op maandag 26 januari 2009 08:07 schreef T-Rigg het volgende:
Met z'n "Muree" de hele tijd.Ben al overgeswitched naar BBC.
Die hebben tenminste nog verstand van tennis, en geen reclames.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:08 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nee, dat wordt dan geen Muree fanshow
Ik zap wel naar de BBC als Verdasco matchpoints heeftquote:Op maandag 26 januari 2009 08:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog verstand van tennis, en geen reclames.
Precies!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Vamos Verdasco!
Irritant mannetje, die Murray
Wat is er mis met Federer?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:08 schreef sven2345 het volgende:
hopelijk is er nog iemand die federer kan afstoppen:(
Oh geweldigquote:Op maandag 26 januari 2009 09:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blake en Tsonga hebben allebei wel een heerlijke forehand
En voor de stream:
http://www.atdhe.net/live-tv-2485.html
Games bij het netquote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuk spel wel, tussen Tsonga en Blake.
broer erik? voetballer bij wke?quote:Zn broer is trouwens ook verschrikkelijk goed. Ongeinteresseerd met 2 vingers in de neus een 3-tje, die een beetje de tennisleraar uithangt Veel talent, maar hij heeft er geen reet mee gedaan. Justin is wat dat betreft heel anders, heel serieus dus dat is in elk geval een goed teken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ben een beetje terug aan het lezen, maar is die Eleveld de nieuwe Haase ?quote:Op maandag 26 januari 2009 04:53 schreef Tim86 het volgende:
GSM Eleveld, hoewel hij de Jap wel terug liet komen tot 4-4. Flinke choke ook nog van 40-0 tot breakpoint.
En wat win je dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:12 schreef franklop het volgende:
Doe een weddenschap met mezelf dat de derde set een tie-break wordt.
Als het een tie-break wordt dan ga ik pas laat naar school voor tentamen, anders ga ik eerder ;Pquote:
Ah vandaar ! Ik vroeg het me al af.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef franklop het volgende:
maandag 26 januari 2009
Australia Day
De nationale feestdag van Australie. Het is de herdenking van de dag waarop de 'Eerste Vloot' Sydney bereikte.
Klinkt erg mannelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Blake die rustig zijn nagels half zit te vijlen
Dan moeten Verdasco en Nadal eerst hun QF nog even winnen voor ze tegen elkaar spelen, die kans lijkt me niet zo heel groot.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
Verrassend hoor, van Murray.Zou Verdasco iets kunnen tegen Nadal? Hij zal wel een kans hebben lijkt me, gezien de ondergrond. Murrays uitschakeling is wel goed nieuws voor Federer
Nou, daar gaat je tiebreak beginnen !quote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef franklop het volgende:
Ziet erna uit dat ik vroeg naar school moet :p
1 2 3 | Fernando Verdasco ESP (14) 2 6 1 6 6 |
Nu op Eurosport als je de herhaling wilt zien (6-2, 0-4)quote:Op maandag 26 januari 2009 12:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik heb een geweldige wedstijd gemist zie ik
[ code verwijderd ]
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef TubewayDigital het volgende:
Die eleveld is #35 van Nederland. Denk dat de meeste hier kansloos zijn tegen hem.
Was letterlijk hoe het werd gezegd in het interview wat op dat moment op was.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En een cursusje namen voor jou.
of moet dit grappig zijn of zoiets.
Jammer dat de banen toch aanmerkelijk trager zijn dan vroeger..dat is flink in het voordeel van Nadal en in het nadeel van nagenoeg iedere andere topspeler. Neemt niet weg dat hij nu nog niet de favoriet is voor mij. Djokovic oogde al veel sterker in een wedstrijd waarin het ECHT moest, wat typisch is voor hem, terwijl Federer ook soepel oogt zonder echte inspanning tot dusverre. Djoko had met Baghdatis al een aardige naam tegenover zich maar het echte toernooi begint nu pas.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Nadal dit toernooi geen tegenstand gaat krijgen. Simon wordt er waarschijnlijk met maar 10 games tegen afgemept, Tsonga of Verdasco gaan het niet bolwerken tegen Rafa, en Fedje is gewoon slecht tegen Rafa. Alleen topvorm Djoko zie ik misschien winnen, maar die heeft de topvorm niet.
Vergeet je Federers wedstrijd tegen Berdych niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat de banen toch aanmerkelijk trager zijn dan vroeger..dat is flink in het voordeel van Nadal en in het nadeel van nagenoeg iedere andere topspeler. Neemt niet weg dat hij nu nog niet de favoriet is voor mij. Djokovic oogde al veel sterker in een wedstrijd waarin het ECHT moest, wat typisch is voor hem, terwijl Federer ook soepel oogt zonder echte inspanning tot dusverre. Djoko had met Baghdatis al een aardige naam tegenover zich maar het echte toernooi begint nu pas.
Korsakoff..quote:Op maandag 26 januari 2009 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vergeet je Federers wedstrijd tegen Berdych niet?
Ik zat te denken, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit zien domineren en er vervolgens hard zien afvliegen. Vorige keren in Melbourne speelde hij het hele toernooi slecht, nu niet. Heb je goede voorbeelden?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Maar hoe vaak zien we Nadal wel niet domineren en er dan ineens afvliegen. Vaak nog met ruime cijfers.
Nadal is iemand die elke game van zijn tegenstander wil pakken. Terwijl Federer en Djokovic en co. vaak een break genoeg vinden. Dan lijkt het ook alsof hij groots bezig is.
Tevens zijn de tegenstanders van Nadal tot nu toe nog niet echt top...
Natuurlijk staat hij ze aardig te raken en is hij in vorm. Maar ik moet het nog zien.
Misschien dat het tijdstip van het toernooi op de kalender meespeelt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Norrage het volgende:
Het hoort wel bij de AO dat er een surprise finalist is natuurlijk.
Best bizar, de andere GS hebben dit veel minder. Toch omdat spelers boven zich uitstijgen door het geweldige publiek en zo...
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef TubewayDigital het volgende:
Zijn de banen op de AO langzamer geworden
quote:Hoe duister is het verleden van Jelena Dokic?
De lieveling van het Australische publiek in Melbourne wordt ervan beschuldigd nog 60.000 dollar schulden te hebben bij een veroordeelde drugsdealer.
Sportief gaat het Jelena Dokic voor de wind. Ze stoomde onverwachts door tot in de kwartfinales op de Australian Open. Haar sprookje wordt nu ietwat ontsierd door het gerucht dat de Australische geld verschuldigd is aan de gestorven drugverhandelaar John Anthony Giannarelli.
Giannarelli werd veroordeeld voor het transporteren van drugs van Maleisië naar Australië. De rechter veroordeelde hem echter niet tot een gevangenisstraf omdat hij terminaal ziek was. Hij kwam ervan af met een boete van 55.000 dollar.
De familie van Giannarelli wil nu delen in het sportieve succes van Dokic. De van oorsprong Servische ging in 2007 in zee met Giannarelli toen ze gezakt was naar plaats 9999 op de ranglijst. Dokic zat toen zo goed als aan de grond. Ze woog 75 kg, 16 meer dan haar normale gewicht, en sliep in een schamele flat.
Giannarelli, die vorig jaar aan kanker overleed, nam het managemant van Dokic over en bood haar een apartement in Melbourne aan. Hij betaalde haar eten, verzorgde haar massages, regelde haar transport, ... Nu blijkt dat daaromtrent een overeenkomst was gesloten. Max Novelli, de oom van de overleden manager, zegt dat Dokic en Giannarrelli afgesproken hadden dat de 25-jarige 60.000 dollar zou moeten overmaken als haar carrière terug gelanceerd was. 'Het gaat niet om het geld', verklaarde Novelli, 'maar ze moet juist handelen.'
Het huidige managementbureau van Dokic, IMG, verklaarde dat het niets afwist van de beschuldigingen en wil nog wachten om de zaak af te handelen. 'Het is niet iets dat we vandaag met Jelena kunnen bespreken,' klinkt het.
Als je 0 punten hebt sta je op 9999.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:31 schreef TubewayDigital het volgende:
positie 9999 bestaat niet eens, lager dan 1108 kan je niet zakken
Ivanovic had ook zo'n deal alleen dan minder schimmig en Ivanovic schijnt het dubbel en dwars terug betaald te hebben. Haar investor was een naar Zwitserland geemigreerde israellier
Ik sta op 9999quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je 0 punten hebt sta je op 9999.
Duik ook mn nest in, wekker staat morgenochtend vroeg zodat ik er lekker in de 2e set inval bij de ochtendwedstrijdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:03 schreef TheGeneral het volgende:
Om 05.00 pas echt tennis... Wel laat zeg..
Simon die Nadal alle hoeken van de baan laat zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:57 schreef sven2345 het volgende:
Hij heeft ook nog zeer weinig tegenstand gehad. Vergeten jullie dat ie 2 weken geleden Monfils hem alle hoeken v/d baan liet zien? ...In mijn ogen is Simon ook tot zoiets in staat
Vijf uur ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:23 schreef Kontiki het volgende:
Begint Djoko - Roddick om 5:00? Ik dacht dat het om 1 uur zou beginnen
Schijt, hup Andy.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 05:41 schreef Tim86 het volgende:
was wel terecht. Novak is slordig maar wel lekker aanvallend
Probleem is gewoon dat het pas 1-1 staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou verbaasd zijn als hij het afmaakt...
Gaat het zeker niet afmaken....als je de game bij 2-2 zag....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou verbaasd zijn als hij het afmaakt...
Haha precies, dat gevoel had ik ook toen ik hem zagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:23 schreef Ambrosius het volgende:
"Ja, ik drink wel, maar of het zin heeft", zoiets gebaart Djoko. Misschien speelt het wel uit, maar dan gewoon 6-2 6-2 ofzo.
Dit is niet fake hoor, gewoon teveel last van de hitte.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:26 schreef Rud_NL het volgende:
[..]
Haha precies, dat gevoel had ik ook toen ik hem zagJe weet het maar nooit met Djokovic.. Hij was vanaf het begin niet beter dan Roddick (je zag direct al dat hij niet beter was dan roddick vandaag), wellicht weer een excuus.. Eerst zijn racket nu weer ergens last van, ik vind het maar typisch bij Djokovic.
Het was niet per se een beschuldiging, maar als hij niet wint is er altijd wel iets waar het aan ligt.. Maar het is er idd fucking warmquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is niet fake hoor, gewoon teveel last van de hitte.
De finale is volgens mij om 19.30 local time, dan is het wel te doen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:41 schreef kevin_ het volgende:
Dat wordt dus de titel voor Nadal. Die is de hitte wel gewend.
Als ik met dezelfde tactiek zou spelen zou ik er maar 10 meer maken volgens mij...hij speelt als friggin Oscar hernandez met een big serve (en minder spin)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:40 schreef Rud_NL het volgende:
Roddick vond ik wel erg goed spelen!! In 'heel' de wedstrijd maar 14 Unforced errors![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:40 schreef Rud_NL het volgende:
Roddick vond ik wel erg goed spelen!! In 'heel' de wedstrijd maar 14 Unforced errors![]()
Het zag er naar uit alsof hij elk moment flauw kon vallen...het verbaasde me dat hij niet 4 games eerder was gestopt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef Norrage het volgende:
[..]kom op zeg, Roddick is nog een grotere pusher dan Simon tegenwoordig....vroeger was Roddick zo leuk, toen sloeg hij tenminste 100 winners tegen 80 UEs per wedstrijd ofzo, en was het nog spectaculair...Nu kijk je naar een service zonder doorgeslagen backhand en naar iemand die heel hard kan wegrennen als ie bang is.
Maar Djokowaarom heeft hij niet de guts om het een keertje uit te spelen??? tank die 4e set dan gewoon, waarom altijd opgeven...hij hoefde nog maar 4 games...
Die 4e set moest hij wel winnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar Djokowaarom heeft hij niet de guts om het een keertje uit te spelen??? tank die 4e set dan gewoon, waarom altijd opgeven...hij hoefde nog maar 4 games...
Da's dus 09.30 uur onze tijd (GMT+1). Heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef kleinzusje het volgende:
Roddick![]()
Is de halve finale vrijdagnacht/ ochtend ?
vr. 08:30 (GMT) Tennis: Australian Open in Melbourne Men's semi-finals live
http://atdhe.net/live-tv-2485.htmlquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:41 schreef franklop het volgende:
Is er een live stream van dokic - safina?
1 set max. Roddick heeft in zijn hele carriere pas 1 of 2x van een top 10 speler gewonnen op een GS. En dan tel ik deze wedstrijd van vandaag uiteraard niet helemaal mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Roddick revenge kan nemen op Fed en dan in 5 sets de AO wint van Nadal![]()
* droomsenario
Echt realistisch ook..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Roddick revenge kan nemen op Fed en dan in 5 sets de AO wint van Nadal![]()
* droomsenario
Daarom is het ook een droom van KZ.quote:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ambrosius het volgende:
6-4 Safina in de eerste set.
Broer en zus allebei een keer nummer 1 op de wereld, is dat ooit eerder gebeurd?
Dromen zijn meestal nog wel enigszins realiseerbaar, dit daarentegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarom is het ook een droom van KZ.
Ik sluit het niet uit. De laatste keer dat Federer en Roddick tegen elkaar speelden won Roddick. En tegen Nadal op hardcourt lijkt Roddick me ook niet kansloos.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dromen zijn meestal nog wel enigszins realiseerbaar, dit daarentegen.
Wrom niet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dan tel ik deze wedstrijd van vandaag uiteraard niet helemaal mee.
Als het 's avonds (of met minder warm weer) werd gespeeld had Djoko ongetwijfeld gewonnen.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic moet alleen nog opgeven op de US Open en hij heeft een career opgeef Grand Slam!
Wat een bullshit weer, weet niet waar je dit vandaan hebt? Roddick won hun eerste 2 ontmoetingen, daarna Djokovic en nu deze.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:37 schreef TubewayDigital het volgende:
anyway: roddick presteerd de laatste tijd wel vaker goed tegen djokovic.
Neem dan aan dat het in Londen ook te warm was voor hemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic moet alleen nog opgeven op de US Open en hij heeft een career opgeef Grand Slam!
Hij kan het dit jaar ook in 1 jaar proberen. Ligt lekker op schemaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef TheGeneral het volgende:
Een slechte nachtrust kan natuurlijk Djoko de das om hebben gedaan. Aangezien het toch een loser is zal hij er straks wel over klagen tegen de persquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Mindlight het volgende:
Mooi, en nou een hopelijk goed presterende Del Potro, zodat ook Federer niet voor 2/3 uur van de baan stapt
Dat heeft ie al gedaan, dat die wedstrijd tegen Baggy mentaal slopend is geweest etcquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:04 schreef XL het volgende:
[..]
Een slechte nachtrust kan natuurlijk Djoko de das om hebben gedaan. Aangezien het toch een loser is zal hij er straks wel over klagen tegen de pers
En toch weer een break tegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
Dokic komt terug tot 4-4!
"I did finish very late, about 2, 2.30, 3am two nights ago. Went to sleep around 5, 5.30am. Didn't really have time to recover. There were really difficult circumstances. Conditions were extreme today. It did affect more on me than him. But that was the situation. I just have to cope with it. I did request to play night match, but didn't came up good for me."quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gedaan, dat die wedstrijd tegen Baggy mentaal slopend is geweest etc
Dat was de debielste challenge ooit, dat had nooit gemogen. Ze kijkt naar de scheids, kijkt naar haar bank, loopt weg zonder gebaar dat ze wil challengen en dan tóch nogquote:
Dat is waar, maar daarnet challengde Safina ook eigenlijk te laat. Bij die service.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was de debielste challenge ooit, dat had nooit gemogen. Ze kijkt naar de scheids, kijkt naar haar bank, loopt weg zonder gebaar dat ze wil challengen en dan tóch nog.
Dat is nog in redelijke bewoording van Djoko. Roddick heeft trouwens geen nachtpartijen gespeeld. Als Djoko overigens niet zo werd afgemaakt door het Australische publiek had hij natuurlijk wel gewoon alles in de avond mogen spelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:48 schreef Colplay het volgende:
[..]
"I did finish very late, about 2, 2.30, 3am two nights ago. Went to sleep around 5, 5.30am. Didn't really have time to recover. There were really difficult circumstances. Conditions were extreme today. It did affect more on me than him. But that was the situation. I just have to cope with it. I did request to play night match, but didn't came up good for me."
Bartoli kan er trouwens ook wat van hoor:
"It was quite, quite hot. I have to say it was definitely some tough condition. I don't think it's really fair to have one quarter-final played at 1pm, right in the middle of the heat, and one playing at 7.30pm. But I guess that's the way it is."
Je tegenstander op de baan heeft er toch ook last van? Misschien dat als ze eens maar 1 keer opschepte bij het buffet dan was ze een stuk fitter geweest en hoefde ze ook niet zoveel gewicht over de baan mee te slepen.
Klopt, maar zij keek niet ook nog naar haar bank.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daarnet challengde Safina ook eigenlijk te laat. Bij die service.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:09 schreef Norrage het volgende:
Op naar Fedje!!!
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef sven2345 het volgende:
wat een drama die Del Potro weer..schandalig
Zat een hele dag tussen om bij te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Eigenlijk best wel asociaal van de AO, eerst tot diep in de nacht laten spelen, daarna, de titelverdediger nota bene, weigeren om hem 's avonds te laten spelen, als hij daarom vraagt...
Precies, ze spelen voor het publiek. Djokovic is niet geliefd daar. De Baghdatis fans floten hem uit (nou goed... kan gebeuren). Ook tegen Chardy werd hij uitgefloten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zat een hele dag tussen om bij te komen.
En verder vind ik het logisch dat ze kiezen voor de drievoudig winnaar om die 's avonds te laten spelen. Hier kan nu eenmaal maar 1 mannenpartij en Federer spreekt bij het publiek meer aan dan Djokovic. En dan zou ik ook voor het publiek kiezen en niet voor een speler.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als het Federer - Roddick wordt in de halve finale, dan gaat Roddick er weer af. Tegen een fitte Djokovic zou hij al geen kans hebben, maar er zit gewoon te weinig idee in z'n spel om een fitte Federer te verslaan, ook al speelt die nu wat minder.
Dit is wel erg gemakkelijk hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als het 's avonds (of met minder warm weer) werd gespeeld had Djoko ongetwijfeld gewonnen.
Tot het klaar is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef northernlight81 het volgende:
Tot hoe laat gaan ze door daar? Het is daar nu 22:46.
Tot ze klaar zijn. Dit is de laatste partij vandaagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef northernlight81 het volgende:
Tot hoe laat gaan ze door daar? Het is daar nu 22:46.
zo te zien zal het geen lange partij wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:49 schreef XL het volgende:
[..]
Tot ze klaar zijn. Dit is de laatste partij vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |