Als ik met dezelfde tactiek zou spelen zou ik er maar 10 meer maken volgens mij...hij speelt als friggin Oscar hernandez met een big serve (en minder spin)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:40 schreef Rud_NL het volgende:
Roddick vond ik wel erg goed spelen!! In 'heel' de wedstrijd maar 14 Unforced errors![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:40 schreef Rud_NL het volgende:
Roddick vond ik wel erg goed spelen!! In 'heel' de wedstrijd maar 14 Unforced errors![]()
Het zag er naar uit alsof hij elk moment flauw kon vallen...het verbaasde me dat hij niet 4 games eerder was gestopt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef Norrage het volgende:
[..]kom op zeg, Roddick is nog een grotere pusher dan Simon tegenwoordig....vroeger was Roddick zo leuk, toen sloeg hij tenminste 100 winners tegen 80 UEs per wedstrijd ofzo, en was het nog spectaculair...Nu kijk je naar een service zonder doorgeslagen backhand en naar iemand die heel hard kan wegrennen als ie bang is.
Maar Djokowaarom heeft hij niet de guts om het een keertje uit te spelen??? tank die 4e set dan gewoon, waarom altijd opgeven...hij hoefde nog maar 4 games...
Die 4e set moest hij wel winnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar Djokowaarom heeft hij niet de guts om het een keertje uit te spelen??? tank die 4e set dan gewoon, waarom altijd opgeven...hij hoefde nog maar 4 games...
Da's dus 09.30 uur onze tijd (GMT+1). Heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef kleinzusje het volgende:
Roddick![]()
Is de halve finale vrijdagnacht/ ochtend ?
vr. 08:30 (GMT) Tennis: Australian Open in Melbourne Men's semi-finals live
http://atdhe.net/live-tv-2485.htmlquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:41 schreef franklop het volgende:
Is er een live stream van dokic - safina?
1 set max. Roddick heeft in zijn hele carriere pas 1 of 2x van een top 10 speler gewonnen op een GS. En dan tel ik deze wedstrijd van vandaag uiteraard niet helemaal mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Roddick revenge kan nemen op Fed en dan in 5 sets de AO wint van Nadal![]()
* droomsenario
Echt realistisch ook..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zou toch geweldig zijn als Roddick revenge kan nemen op Fed en dan in 5 sets de AO wint van Nadal![]()
* droomsenario
Daarom is het ook een droom van KZ.quote:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Ambrosius het volgende:
6-4 Safina in de eerste set.
Broer en zus allebei een keer nummer 1 op de wereld, is dat ooit eerder gebeurd?
Dromen zijn meestal nog wel enigszins realiseerbaar, dit daarentegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarom is het ook een droom van KZ.
Ik sluit het niet uit. De laatste keer dat Federer en Roddick tegen elkaar speelden won Roddick. En tegen Nadal op hardcourt lijkt Roddick me ook niet kansloos.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dromen zijn meestal nog wel enigszins realiseerbaar, dit daarentegen.
Wrom niet ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dan tel ik deze wedstrijd van vandaag uiteraard niet helemaal mee.
Als het 's avonds (of met minder warm weer) werd gespeeld had Djoko ongetwijfeld gewonnen.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic moet alleen nog opgeven op de US Open en hij heeft een career opgeef Grand Slam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |