Oh geweldigquote:Op maandag 26 januari 2009 09:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blake en Tsonga hebben allebei wel een heerlijke forehand
En voor de stream:
http://www.atdhe.net/live-tv-2485.html
Games bij het netquote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuk spel wel, tussen Tsonga en Blake.
broer erik? voetballer bij wke?quote:Zn broer is trouwens ook verschrikkelijk goed. Ongeinteresseerd met 2 vingers in de neus een 3-tje, die een beetje de tennisleraar uithangt Veel talent, maar hij heeft er geen reet mee gedaan. Justin is wat dat betreft heel anders, heel serieus dus dat is in elk geval een goed teken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ben een beetje terug aan het lezen, maar is die Eleveld de nieuwe Haase ?quote:Op maandag 26 januari 2009 04:53 schreef Tim86 het volgende:
GSM Eleveld, hoewel hij de Jap wel terug liet komen tot 4-4. Flinke choke ook nog van 40-0 tot breakpoint.
En wat win je dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:12 schreef franklop het volgende:
Doe een weddenschap met mezelf dat de derde set een tie-break wordt.
Als het een tie-break wordt dan ga ik pas laat naar school voor tentamen, anders ga ik eerder ;Pquote:
Ah vandaar ! Ik vroeg het me al af.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef franklop het volgende:
maandag 26 januari 2009
Australia Day
De nationale feestdag van Australie. Het is de herdenking van de dag waarop de 'Eerste Vloot' Sydney bereikte.
Klinkt erg mannelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Blake die rustig zijn nagels half zit te vijlen
Dan moeten Verdasco en Nadal eerst hun QF nog even winnen voor ze tegen elkaar spelen, die kans lijkt me niet zo heel groot.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
Verrassend hoor, van Murray.Zou Verdasco iets kunnen tegen Nadal? Hij zal wel een kans hebben lijkt me, gezien de ondergrond. Murrays uitschakeling is wel goed nieuws voor Federer
Nou, daar gaat je tiebreak beginnen !quote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef franklop het volgende:
Ziet erna uit dat ik vroeg naar school moet :p
| 1 2 3 | Fernando Verdasco ESP (14) 2 6 1 6 6 |
Nu op Eurosport als je de herhaling wilt zien (6-2, 0-4)quote:Op maandag 26 januari 2009 12:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik heb een geweldige wedstijd gemist zie ik
[ code verwijderd ]
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef TubewayDigital het volgende:
Die eleveld is #35 van Nederland. Denk dat de meeste hier kansloos zijn tegen hem.
Was letterlijk hoe het werd gezegd in het interview wat op dat moment op was.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En een cursusje namen voor jou.
of moet dit grappig zijn of zoiets.
Jammer dat de banen toch aanmerkelijk trager zijn dan vroeger..dat is flink in het voordeel van Nadal en in het nadeel van nagenoeg iedere andere topspeler. Neemt niet weg dat hij nu nog niet de favoriet is voor mij. Djokovic oogde al veel sterker in een wedstrijd waarin het ECHT moest, wat typisch is voor hem, terwijl Federer ook soepel oogt zonder echte inspanning tot dusverre. Djoko had met Baghdatis al een aardige naam tegenover zich maar het echte toernooi begint nu pas.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Nadal dit toernooi geen tegenstand gaat krijgen. Simon wordt er waarschijnlijk met maar 10 games tegen afgemept, Tsonga of Verdasco gaan het niet bolwerken tegen Rafa, en Fedje is gewoon slecht tegen Rafa. Alleen topvorm Djoko zie ik misschien winnen, maar die heeft de topvorm niet.
Vergeet je Federers wedstrijd tegen Berdych niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat de banen toch aanmerkelijk trager zijn dan vroeger..dat is flink in het voordeel van Nadal en in het nadeel van nagenoeg iedere andere topspeler. Neemt niet weg dat hij nu nog niet de favoriet is voor mij. Djokovic oogde al veel sterker in een wedstrijd waarin het ECHT moest, wat typisch is voor hem, terwijl Federer ook soepel oogt zonder echte inspanning tot dusverre. Djoko had met Baghdatis al een aardige naam tegenover zich maar het echte toernooi begint nu pas.
Korsakoff..quote:Op maandag 26 januari 2009 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vergeet je Federers wedstrijd tegen Berdych niet?
Ik zat te denken, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit zien domineren en er vervolgens hard zien afvliegen. Vorige keren in Melbourne speelde hij het hele toernooi slecht, nu niet. Heb je goede voorbeelden?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Maar hoe vaak zien we Nadal wel niet domineren en er dan ineens afvliegen. Vaak nog met ruime cijfers.
Nadal is iemand die elke game van zijn tegenstander wil pakken. Terwijl Federer en Djokovic en co. vaak een break genoeg vinden. Dan lijkt het ook alsof hij groots bezig is.
Tevens zijn de tegenstanders van Nadal tot nu toe nog niet echt top...
Natuurlijk staat hij ze aardig te raken en is hij in vorm. Maar ik moet het nog zien.
Misschien dat het tijdstip van het toernooi op de kalender meespeelt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Norrage het volgende:
Het hoort wel bij de AO dat er een surprise finalist is natuurlijk.
Best bizar, de andere GS hebben dit veel minder. Toch omdat spelers boven zich uitstijgen door het geweldige publiek en zo...
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef TubewayDigital het volgende:
Zijn de banen op de AO langzamer geworden
quote:Hoe duister is het verleden van Jelena Dokic?
De lieveling van het Australische publiek in Melbourne wordt ervan beschuldigd nog 60.000 dollar schulden te hebben bij een veroordeelde drugsdealer.
Sportief gaat het Jelena Dokic voor de wind. Ze stoomde onverwachts door tot in de kwartfinales op de Australian Open. Haar sprookje wordt nu ietwat ontsierd door het gerucht dat de Australische geld verschuldigd is aan de gestorven drugverhandelaar John Anthony Giannarelli.
Giannarelli werd veroordeeld voor het transporteren van drugs van Maleisië naar Australië. De rechter veroordeelde hem echter niet tot een gevangenisstraf omdat hij terminaal ziek was. Hij kwam ervan af met een boete van 55.000 dollar.
De familie van Giannarelli wil nu delen in het sportieve succes van Dokic. De van oorsprong Servische ging in 2007 in zee met Giannarelli toen ze gezakt was naar plaats 9999 op de ranglijst. Dokic zat toen zo goed als aan de grond. Ze woog 75 kg, 16 meer dan haar normale gewicht, en sliep in een schamele flat.
Giannarelli, die vorig jaar aan kanker overleed, nam het managemant van Dokic over en bood haar een apartement in Melbourne aan. Hij betaalde haar eten, verzorgde haar massages, regelde haar transport, ... Nu blijkt dat daaromtrent een overeenkomst was gesloten. Max Novelli, de oom van de overleden manager, zegt dat Dokic en Giannarrelli afgesproken hadden dat de 25-jarige 60.000 dollar zou moeten overmaken als haar carrière terug gelanceerd was. 'Het gaat niet om het geld', verklaarde Novelli, 'maar ze moet juist handelen.'
Het huidige managementbureau van Dokic, IMG, verklaarde dat het niets afwist van de beschuldigingen en wil nog wachten om de zaak af te handelen. 'Het is niet iets dat we vandaag met Jelena kunnen bespreken,' klinkt het.
Als je 0 punten hebt sta je op 9999.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:31 schreef TubewayDigital het volgende:
positie 9999 bestaat niet eens, lager dan 1108 kan je niet zakken
Ivanovic had ook zo'n deal alleen dan minder schimmig en Ivanovic schijnt het dubbel en dwars terug betaald te hebben. Haar investor was een naar Zwitserland geemigreerde israellier
Ik sta op 9999quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je 0 punten hebt sta je op 9999.
Duik ook mn nest in, wekker staat morgenochtend vroeg zodat ik er lekker in de 2e set inval bij de ochtendwedstrijdenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:03 schreef TheGeneral het volgende:
Om 05.00 pas echt tennis... Wel laat zeg..
Simon die Nadal alle hoeken van de baan laat zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:57 schreef sven2345 het volgende:
Hij heeft ook nog zeer weinig tegenstand gehad. Vergeten jullie dat ie 2 weken geleden Monfils hem alle hoeken v/d baan liet zien? ...In mijn ogen is Simon ook tot zoiets in staat
Vijf uur ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:23 schreef Kontiki het volgende:
Begint Djoko - Roddick om 5:00? Ik dacht dat het om 1 uur zou beginnen
Schijt, hup Andy.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 05:41 schreef Tim86 het volgende:
was wel terecht. Novak is slordig maar wel lekker aanvallend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |