Of uit A2 Racer II "Ik heb een A2 Racer op mijn radar! Ga er achteraan!"quote:Op zondag 25 januari 2009 23:22 schreef cherrycoke het volgende:
* A2 Racer-serie
U HEBT EEN BOETE VOOR TE HARD RIJDEN U DIENT ONMIDDELLIJK TE BETALEN
ik heb dat spel helemaal kapot gespeelt
Ik heb deze game gespeeld, maar ik kan me niet meer herinneren welke game dit was. Ook google werkt niet echt mee! En dan bedoel ik niet die leer shizzle.quote:RedCat
Dat Amsterdoom hadden ze bij ons op de basisschool 'stiekem' op de computer gezetquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb deze game gespeeld, maar ik kan me niet meer herinneren welke game dit was. Ook google werkt niet echt mee! En dan bedoel ik niet die leer shizzle.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of uit A2 Racer II "Ik heb een A2 Racer op mijn radar! Ga er achteraan!"
En dan als ze je kwijt waren van de meldkamer "Kan gebeuren, volgende keer beter!"
Ik kwam laatst nog de cd's tegen...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Haal hier herinneringen op aan de geweldige Davilex Spellen!
Wie speelde er vroeger nou geen A2 Racer?
Davilex Racerserie
* A2 Racer-serie
* Autobahn Raser-serie
Andere spellen
* Competitie Manager 98/99
* Amsterdoom
Bron
en jij op me grillquote:
heb jij zelfmoordneigingen?quote:
quote:Gewicht
Per persoon 150 gram.
Bijzonderheden
* Rosbief is altijd een groot stuk vlees met soms een dun vetlaagje.
* Na bereiding moet het vlees binnenin nog roze zijn.
* Snijd het vlees altijd in dunne plakken.
Smaakidee
* Peper
* Mosterd
* Provençaalse kruiden
Wist u dat...
* U met een kernthermometer perfect kunt bepalen hoe gaar het vlees is? Voor een roze rosbief dient de kernthermometer circa 55°C te zijn
* Rosbief altijd ± 10 min. moet rusten onder aluminiumfolie alvorens het vlees wordt aangesneden?
Fobo teksten kopiëren zonder een berichtje achter te laten is not donequote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef vosss het volgende:
Mijn god wat een fucking debiele kutspellen waren dat allemaal zeg.
Gelukkig heb ik al jaren niet meer zulks een droevigheid aan hoeven raken.
Ik heb die nog op 2-CD hierquote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik vond het een supercoole verbetering dat je in Engeland en Duitsland wél op de stoepen kon rijden
In de eerste A2 racer kon je niet op de stoep rijden
Ja die heb ik ook nog! En grachtenracer, vakantieracer, en natuurlijk A2 racer zelf...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef MWP het volgende:
[..]
Ik heb die nog op 2-CD hierEn daar heb je dus niets aan, want hij werkt niet meer op Windows XP
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of uit A2 Racer II "Ik heb een A2 Racer op mijn radar! Ga er achteraan!"
En dan als ze je kwijt waren van de meldkamer "Kan gebeuren, volgende keer beter!"
Dat was toch met commentaar van Jack van Gelder? En dan kreeg je tips van Emile Ratelband en Prins Bernhard enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef John.Milton het volgende:
* WK Voetbal Avontuur 98![]()
Dat is een legendarisch spel
Kun je 'm onder XP dan niet spelen in Win98-modus?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb A2 racer download even aangezwengeld!
Heb nog een oud Windows 98 computertje staan ergens, heb ik ook weer een middagje vertier.
Zoiets jaquote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was toch met commentaar van Jack van Gelder? En dan kreeg je tips van Emile Ratelband en Prins Bernhard enzo
quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef icebliss het volgende:
[..]
Zoiets jaEr zat in inderdaad verhaal in met o.a. Cruijf en prins Bernhard waarin je A, B of C moest kiezen volgens mij. Ik was toen 9 en snapte er echt niks van, ging constant game over bij die tussenstukjes
![]()
En commentaar van Jack van Gelder ('Ik zei nog zó, we moeten die Belgen niet onderschatten!' als je gelijk speelde/verloor in je eerste wedstrijd) was ook briljant.
'En we gaan thee drinken'quote:Op maandag 26 januari 2009 01:13 schreef xminator het volgende:
* Competitie Manager 98/99
En de beerrrrrrrrrr is losssss
Haha was echt een vet spelletje
Ik ook, ik ben met iedere club wel kampioen geworden en heb de beker gewonnen. Scoren met de keeper was ook lekker makkelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'En we gaan thee drinken'
Heb het echt vaak gespeeld zeg
Christus, zelfs op m'n snes ziet het er beter uit.quote:
Flitspalen flitste in II ook als je er heel langzaam langsreedquote:Op maandag 26 januari 2009 11:20 schreef BloodyLotte het volgende:
A2Racer.Zowel 1 als 2 gespeeld. 1 was echt zo slecht.
Alleen maar rechtdoor en een beetje schuiven tussen de auto's, en die flitspalen die ook flitsten als je er met 20km per uur langsreed.
En dat voetbalspelletje dat je ooit eens ergens gratis bij kreeg. En dan hoorde je op het begin "Oranje Daaaaaviiiiiileeeex". Dat hoorde ik in mijn hoofd net toen ik de topictitel zag.
Prutsprogrammeurs.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kon me nog wel herinneren dat mijn computer er eerst niet snel genoeg voor was, maar dat de checkpoint tijd wel op normale snelheid liep, waardoor ik dus niet kon winnen
Die screenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Flitspalen flitste in II ook als je er heel langzaam langsreedEn dat je een bonus kreeg als je hem omreed
[ afbeelding ]
Kon me nog wel herinneren dat mijn computer er eerst niet snel genoeg voor was, maar dat de checkpoint tijd wel op normale snelheid liep, waardoor ik dus niet kon winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |