Of uit A2 Racer II "Ik heb een A2 Racer op mijn radar! Ga er achteraan!"quote:Op zondag 25 januari 2009 23:22 schreef cherrycoke het volgende:
* A2 Racer-serie
U HEBT EEN BOETE VOOR TE HARD RIJDEN U DIENT ONMIDDELLIJK TE BETALEN
ik heb dat spel helemaal kapot gespeelt
Ik heb deze game gespeeld, maar ik kan me niet meer herinneren welke game dit was. Ook google werkt niet echt mee! En dan bedoel ik niet die leer shizzle.quote:RedCat
Dat Amsterdoom hadden ze bij ons op de basisschool 'stiekem' op de computer gezetquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb deze game gespeeld, maar ik kan me niet meer herinneren welke game dit was. Ook google werkt niet echt mee! En dan bedoel ik niet die leer shizzle.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of uit A2 Racer II "Ik heb een A2 Racer op mijn radar! Ga er achteraan!"
En dan als ze je kwijt waren van de meldkamer "Kan gebeuren, volgende keer beter!"
Ik kwam laatst nog de cd's tegen...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Haal hier herinneringen op aan de geweldige Davilex Spellen!
Wie speelde er vroeger nou geen A2 Racer?
Davilex Racerserie
* A2 Racer-serie
* Autobahn Raser-serie
Andere spellen
* Competitie Manager 98/99
* Amsterdoom
Bron
en jij op me grillquote:
heb jij zelfmoordneigingen?quote:
quote:Gewicht
Per persoon 150 gram.
Bijzonderheden
* Rosbief is altijd een groot stuk vlees met soms een dun vetlaagje.
* Na bereiding moet het vlees binnenin nog roze zijn.
* Snijd het vlees altijd in dunne plakken.
Smaakidee
* Peper
* Mosterd
* Provençaalse kruiden
Wist u dat...
* U met een kernthermometer perfect kunt bepalen hoe gaar het vlees is? Voor een roze rosbief dient de kernthermometer circa 55°C te zijn
* Rosbief altijd ± 10 min. moet rusten onder aluminiumfolie alvorens het vlees wordt aangesneden?
Fobo teksten kopiëren zonder een berichtje achter te laten is not donequote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef vosss het volgende:
Mijn god wat een fucking debiele kutspellen waren dat allemaal zeg.
Gelukkig heb ik al jaren niet meer zulks een droevigheid aan hoeven raken.
Ik heb die nog op 2-CD hierquote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik vond het een supercoole verbetering dat je in Engeland en Duitsland wél op de stoepen kon rijden
In de eerste A2 racer kon je niet op de stoep rijden
Ja die heb ik ook nog! En grachtenracer, vakantieracer, en natuurlijk A2 racer zelf...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef MWP het volgende:
[..]
Ik heb die nog op 2-CD hierEn daar heb je dus niets aan, want hij werkt niet meer op Windows XP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |