dat werkte nietquote:Op zondag 25 januari 2009 22:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ [url=plaatje]afbeelding[/url] ]-tags er omheen zetten
Is goedquote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef KaasManiak het volgende:
weird al yankovic - amish paradise
Tja, na Innuendo durf ik geen moeilijk meer te doenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef KaasManiak het volgende:
OK Go - Here It Goes Again
was wel heel makkelijk
Je zei tegen mij , ja die is goedquote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heul niet jij had het over november rain, het was sweet child o mine
Foutquote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Hintje?
Lijkt een beetje op Butterfly van Crazy Town
Juistemquote:
Haar naamgenoot wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die heeft toch geen pleister op der wang?
Dat was toch ook de hintquote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die heeft toch geen pleister op der wang?
in die clip zijn de kleure niet fucked volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2009 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Doet me een beetje denken aan Depeche Mode - Enjoy the Silence
Jepquote:
ja, een minuutquote:Op maandag 26 januari 2009 17:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jep
Starzky, je was net te laat
oke, ik wachtquote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef Siniti het volgende:
It's the hard knock life for us, it's the hard knock.... nee wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Starzky het volgende:
[..]
oke, ik wachtmaar dan ga ik zo wel eerst eten......
Echt waar? ik dacht dat die clip in zwartwit wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een veel ouder concertquote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef Starzky het volgende:
dit is weer zo'n o ja'tje ... Miss schiet het me zo wel weer te binnen
EDIT: vind het wel op de Red Hot Chilipeppers lijken, maar dan schiet me nog niks te binnen
mmm, ik pas deze en ik pas ook voor vandaag. Ik kan nog wel een hint meegeven voor de andere, het is in ieder geval niet Schnappi das kleine krokodilquote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is een veel ouder concert
Hint: Vulkaanuitbarsting.
Pink Floyd - Echoes ?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Hint: Het gaat hier om een bekend concert.
Wát een hintquote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef Starzky het volgende:
[..]
mmm, ik pas deze en ik pas ook voor vandaag. Ik kan nog wel een hint meegeven voor de andere, het is in ieder geval niet Schnappi das kleine krokodil
Misschien dachten sommige namelijk bij een oud concert aan hiëroglyfen, en die staan in de piramide van snappiquote:
Was ik al mee bezig maar die technologie van tegenwoordig is niet meer wat het geweest is.. Wireless zuigtquote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dan moet je er wel even een nieuwe ingooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef Starzky het volgende:
Rammstein - AmericaOok niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Neem Dat
Robbie Williams - Angelsquote:
jaquote:
Ha! Its like that - Run DMCquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef Dusja het volgende:
[..]
ok wat doe ik fout dat jullie alles meteen raden
Goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:04 schreef Starzky het volgende:
jordi van loon - verliefdheid is een toverbal
Piet Piraat - Piet Piraat liedquote:
goed !quote:
Cardigans- Favorite gamequote:
Within Temptation - All I Needquote:
Goed.quote:
52° 16′ 8.79″ N, 1° 7′ 1.09″ Wquote:
Nee, het zijn de coördinaten van Norton....quote:
Snapter geen kut vanquote:Op maandag 26 januari 2009 23:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, het zijn de coördinaten van Norton....
Grolschquote:
Djeezquote:
Niet goed trouwensquote:Op maandag 26 januari 2009 23:49 schreef Siniti het volgende:
everlasting world - Kerry Norton
Google redt levens
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef Siniti het volgende:
Normaal - Oerend Hard?
dat krijg ik iig als ik op Ik zeg oeh (oeh) Ik zeg aah (aah) google
oooo maar die ken ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
Norton >>Bertus op zien Norton, En Tinus op de BSA
Het is heel erg normaal>> Band is Normaal
Grolsch>>logisch
kuttmfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:18 schreef Siniti het volgende:
Blof - Harder Dan ik Hebben Kan???????????
wist zelf niet 100% zeker of hij wel goed wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Dusja het volgende:
[..]
had ff geen tijd om te fokken sorry jongens, maar je hebt 'm goed, erg netjes
Rammstein- ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef Starzky het volgende:
Hint : Een plaats in Duitsland
EDIT (hint)
nu moet hij toch wel te doen zijn...
GOEDquote:
Haha, ik dacht al, die moet vaak editen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:50 schreef Starzky het volgende:
[..]
GOED
Plaats in Duitsland en EDIT spreken natuurlijk nu voor zich.
Ik googlede gewoon een band genaamd munich of die een liedje genaamd munich heettequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:50 schreef Starzky het volgende:
[..]
GOED
Plaats in Duitsland en EDIT spreken natuurlijk nu voor zich..
't is een tof nummer, maar die clip kende ik niet. En de hints had ik ook niet doorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik googlede gewoon een band genaamd munich of die een liedje genaamd munich heetteKon me zoiets vaags nog herinneren
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:10 schreef musicfreakyme het volgende:
Jamiroquai - Deeper Underground!
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=possess+organ+lyrics&btnG=Zoeken&meta=quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Oh hai, sorry.
Hint: Orgaan bezit.
Chris Brown - Run it?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef Starzky het volgende:
of tijd voor iets nieuws aangezien er toch niet gereageerd wordt....
Zal zo wel ff iets uploaden, miss bloed het topic dan niet dood
[ afbeelding ]
Beetje onduidelijk miss, maar nadat je with you erbij had gezet was het wel goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:17 schreef Starzky het volgende:
bijna, maar niet helemaal
Niet snel editenGOED!
Slipknot- spit it outquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef KaasManiak het volgende:
en het topic sterft langzaam uit...
Jammer even nadenken dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
WACHT
de band is goed, het nummer niet
Ik heb nu geen tijd om te zoeken of na te denken. Dus iemand anders mag een poging wagen.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slipknot - Wait and Bleed
Goede tip.
ik durfde het niet te zeggenquote:
Is anders wel afkomstig van een band uit mijn top 20.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb een deel afgezocht van je last.fm account. Geen succes. Dus ik laat deze voorbij gaan.
Veel succes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
Ik zou nu dus 20 replies met jouw topbands met een willekeurig nummer kunnen noemen, tot jij bij een zegt dat de band goed is
Ja, maar dan kan je gewoon zeggen: "De goede zit ertussen!"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doe ze allemaal in één post, dan zit de goede er altijd tussen!_!
Daarom.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je gewoon zeggen: "De goede zit ertussen!"
Nog steeds een fail.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog een fragment uit dezelfde clip.
[ afbeelding ]
Nice. Oh en jij mag de volgende posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef KaasManiak het volgende:
lol echt de 1e clip die ik probeerde van een band uit je top 10
oasis - i'm outta time ?![]()
Staat heul niet in m'n top 10, staat 18e, maar is wel goed. Of bedoel je een nummer in de top 10 van een band?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef KaasManiak het volgende:
lol echt de 1e clip die ik probeerde van een band uit je top 10
oasis - i'm outta time ?![]()
Haha, koning.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:54 schreef KaasManiak het volgende:
ik bedoelde dat ik een band uit je top 20 nam, die op youtube intypte, een willekeurige clip uitkoos, en dat dat precies de goede was
ik ben gewoon focking goed
volgende:
[ afbeelding ]
3 Doors Down - Galvanize?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:54 schreef KaasManiak het volgende:
ik bedoelde dat ik een band uit je top 20 nam, die op youtube intypte, een willekeurige clip uitkoos, en dat dat precies de goede was
ik ben gewoon focking goed
volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
3 Doors Down - Galvanize?
of Kryptonite
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:00 schreef Nebeor het volgende:
Titanic,
Celine Dion - My Heart Will Go On
Whahahahahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Echt tenenkrommend slecht dit
Ik herkende 'm meteenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Echt tenenkrommend slecht dit
Rage Against The Machine- Guerrilla Radioquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rage Against The Machine- Guerrilla Radio
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Starzky het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat dat haar van die man iets heel anders was, en dat die man in het midden zo raar keek omdat hij geswaffeld werd
Maar heb geen idee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Huppelmuts op 31-01-2009 18:56:59 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
fons kan voorlopig nie gamen niequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:02 schreef Soufian het volgende:
Die reclame van die zanger..
Dat ie problemen krijgt met die groep aan de bar..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef KaasManiak het volgende:
hij was niet goed
hint:
het is GEEN DAG
kon je niet eens even doen alsof die moeilijk was?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die klopt lijkt me, dan ga ik maar die van je spoiler raden.
Dire Straits - Brothers in Arms
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kon je niet eens even doen alsof die moeilijk was?
ik kijk echt nooit naar tmf/mtvquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is de laatste tijd vaak op de tv.
Hint: Jezus loopt over water, deze band loopt over iets anders.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
you're upquote:
James Hetfield met een akoestische gitaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is toch niet Metallica hè?
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |