Nee, joh gewoon proberen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef Dusja het volgende:
ik denk dat we deze moeten skippen
mag ik nu eindelijk weer?![]()
Slipknot is het in ieder geval al niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:51 schreef KaasManiak het volgende:
ok, het is dus corey van slipknot
concert heineken music hall (L)
afijn, nu nog het nummer zoeken
KISS? Ramstein?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, joh gewoon proberen.
Ik heb al een hint gegeven.
Ze dragen allemaal een masker.
Kiss draagt schmink en Rammstein alleen constums.quote:
Het is uit een clip. Met daarin live beelden verwerkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:59 schreef Siniti het volgende:
Lijkt me ook niet handig om willekeurige live-optredens te cappen, alleen als et echt duidelijk herkenbare live-optredens zijn zou je et kunnen doen
doe er gelijk maar hint bij want ik zie het nietquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef Dusja het volgende:
vertel ons welke het was
hier eindelijk volgende:
[ afbeelding ]
je ziet wel dat 't een kerel is die een extreem vaag hoofd trekt, en een lekker wijf wat 'm aan loopt te kijke van wtf doe jij nou?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:27 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
doe er gelijk maar hint bij want ik zie het niet
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:44 schreef KaasManiak het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht ik houd het makkelijk
kutquote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef KaasManiak het volgende:
rick astley - never gonna give you up
had ik al, met zelfde plaatje
quote:
Moose> Muse?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef KaasManiak het volgende:
iets met engels voor eland, maar dan anders geschreven
dat verwacht jij dan helemaal goedquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Starzky het volgende:
dan verwacht ik dat het muse - sing for absolution is, als ik alleen naar het begin vd clip kijk, ff afkijken of het goed is
U2 - Elevation?quote:
Ik zat er nog aan te denken om de kleur tonen wat aan te passenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef KaasManiak het volgende:
aan het sfeertje te zien:
the verve- bittersweet symphony.
ff nachecken
edit:
ja ik zie het groene blokjes shirt al
goed![]()
![]()
gowing to ibiza - vega boysquote:Op zondag 25 januari 2009 21:41 schreef KaasManiak het volgende:
hehe ^^
was ie wel wat moeilijker geweest
Volgende:
[ afbeelding ]
[img]plaatje[/img]-tags er omheen zettenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gevonden
https://files.itslearning.com/data/1001/329/afbeeldingen/nr.JPG
ff ergens anders uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |