Ik herkende 'm meteenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Echt tenenkrommend slecht dit
Rage Against The Machine- Guerrilla Radioquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rage Against The Machine- Guerrilla Radio
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Starzky het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat dat haar van die man iets heel anders was, en dat die man in het midden zo raar keek omdat hij geswaffeld werd
Maar heb geen idee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Huppelmuts op 31-01-2009 18:56:59 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
fons kan voorlopig nie gamen niequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:02 schreef Soufian het volgende:
Die reclame van die zanger..
Dat ie problemen krijgt met die groep aan de bar..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef KaasManiak het volgende:
hij was niet goed
hint:
het is GEEN DAG
kon je niet eens even doen alsof die moeilijk was?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die klopt lijkt me, dan ga ik maar die van je spoiler raden.
Dire Straits - Brothers in Arms
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kon je niet eens even doen alsof die moeilijk was?
ik kijk echt nooit naar tmf/mtvquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is de laatste tijd vaak op de tv.
Hint: Jezus loopt over water, deze band loopt over iets anders.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
you're upquote:
James Hetfield met een akoestische gitaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is toch niet Metallica hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |