En wordt uitgaan in de Stairway dan direct? Of eerst nog @ iemand thuis pilzen/jointje roken?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Pak gewoon de 1e trein 's ochtends naar huis. Doen wij ook.
Ja natuurlijkquote:
Oh, blowen kan met mijquote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En wordt uitgaan in de Stairway dan direct? Of eerst nog @ iemand thuis pilzen/jointje roken?
Als klein meisje heb ik m'n onderbroek wel eens verkeerd om aan gehadquote:
Pics?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als klein meisje heb ik m'n onderbroek wel eens verkeerd om aan gehad.
Néééééééquote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als klein meisje heb ik m'n onderbroek wel eens verkeerd om aan gehad.
Nee heb er toen geen foto van gemaaktquote:
okequote:
Zelfs ik kan draaien.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeDe 1e reden waarom ik zeer wss dan ga komen is aanwezig
![]()
Alleen ik kan niet zelf draaien? is dat een probleem
?
Dan neem jij en ik X gram (?) white widow/haze of whatever mee en jij draait ofz?
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Oké 30 uur niet slapen gaat je wel opbreken na een tijdje!
Watje.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
waarom ben je dan 30 uur niet aan het slapen?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ervaringquote:
Ben ik, ja.quote:
Ja ik kon niet slapen vannacht omdat ik het zo warm hadquote:Op zondag 25 januari 2009 18:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waarom ben je dan 30 uur niet aan het slapen?
Nee.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heet geen BreathtakingDan ga jij het mij maar in utrecht leren deal
?
Dan had je buiten moeten gaan liggen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kon niet slapen vannacht omdat ik het zo warm hadtoen ging ik half 9 maar weer uit bed..
Zo noem je een 'prestatie die alle vroegere van dezelfde aard overtreft'. En ik hou zo nu en dan best van slapen, dus voor mij was dat toch een persoonlijk record.quote:
Niet slapen is niet iets om trots op te zijnquote:
Motherfuckin' gangstershit ouwe.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:02 schreef Fascination het volgende:
Oh god. Kijken wie het 'stoerst' is door het langst zonder slaap te hebben gedaan.
Een record heeft sec gezien toch ook niks met trots te maken?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet slapen is niet iets om trots op te zijnmaar mijn 'record' is 48 uur ofzo, non stop oud en nieuw festijn was dat
wtf 40/45 uur? Hele tijd aan je pik lopen trekken ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:02 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb het nooit geteld, maar ik denk dat ik op vakantie ongeveer 40/45 uur wakker ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |