Dat is een infame leugenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar ik mocht alweer binnen van Nint hoor
nog 1 nog 1 nog 1 jajajajaja hiep hiep hoera dan is er eentje jarig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef automatic_ het volgende:
styliste 28 januari
en dan coam de 29e
Nopquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:59 schreef krioro het volgende:
Messenga werkte jij maandag? Even checken of ik je gezien heb.
Oh, nee ik stel me jou ook niet zo voor qua uiterlijk als de jongen die me hielp eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nopik heb wel blond haar, maar schud mn hoofd niet zoveel
!
Feli Styliste
Ik was moe & voelde mij niet echt fit, dus ik dacht; Ik ga in bed tv kijken!quote:
Goedemorgen fitte pinguinquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was moe & voelde mij niet echt fit, dus ik dacht; Ik ga in bed tv kijken!
Om 22.30 ben ik braaf gaan slapen en nu ben ik "fit"
Dito!quote:Op woensdag 28 januari 2009 06:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M schuift een taart het topic in en versiert de ruimte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Styliste![]()
![]()
![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef styliste het volgende:
Dank jullie wel!!!!! *denkbeeldig taartje trakteert!*
Ja, dat is wel heel herkenbaar...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom zijn sommige nummers zo irri ?
En dan bedoel ik niet met dat ze kut zijn of wat dan ook maar meer dat het een heel mooi nummer is dat onverwacht bij iets uit je leven hoort
en dan als je dat nummer hoort dat je er aan moet denken ...
Mjaquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:09 schreef PierreTT het volgende:
* denkbeeldig taartje naar binnen werkt! *![]()
En wat ga je doen op je verjaardag? Werken?
Woepiequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:25 schreef styliste het volgende:
[..]
Mjaik moet, tentamenweek dus ik kan niet weg...
en vanavond uit eten!
Kijk dat is wel leuk (het etenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:25 schreef styliste het volgende:
[..]
Mjaik moet, tentamenweek dus ik kan niet weg...
en vanavond uit eten!
wtf is buddypoke?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk dat is wel leuk (het eten)
Hmm mijn buddypoke stond nog niet bij jou op hyves
Buddy doet weer moeilijk dus
op hyvesquote:
En? Is het al over of heb je een hersenbeschadiging opgelopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef theKiD het volgende:
Btje last van brainfrost
Net iets te snel, me net iets te koude drinken opgedronken
Ik zou me ziekmeldenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef theKiD het volgende:
T was al over
Telefoontje van me werk gekregen
Hoef nu pas vanavond om 22u te beginnen ipv zometeen om 15u.. Weer iemand die zich ziek heeft gemeld
Kost mij verdomme allemaal uren
Ik zou een dienst van 15-23u werken, dat is 8 uur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou me ziekmelden![]()
Maar, er is iemand ziek en daardoor kun jij minder uren werken? Begrijp ik dat nou goed?
Als je per uur betaald krijgt is dat inderdaad knap klotequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou een dienst van 15-23u werken, dat is 8 uur.
De dienst waarvoor die zieke was, is een dienst van 22:30-05:30 = 7 uur. Dus dat scheelt mij weer een uur. en aangezien ik die dienst komende maand nog een paar keer heb, scheelt me dat op t eind van t liedje een dag.
en zeker als dan een dag scheeltquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je per uur betaald krijgt is dat inderdaad knap klote
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je per uur betaald krijgt is dat inderdaad knap klote
Dat dusquote:
Als je geen eten meer kan kopen, ligt er hier altijd pasta klaar hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Dat dusEn aangezien er komende tijd weer een dure tijd aankomt...
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je geen eten meer kan kopen, ligt er hier altijd pasta klaar hoor![]()
hmm, hier is het eigenlijk net omgedraaid, alleen al deze week 5 overuren gedraaid. Dus van de slapte merken wij echt helemaal niks.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef theKiD het volgende:![]()
* theKiD is voorzichtig optimistisch
Met een beetje geluk gaat het me nog lukken ook om wat meer uren te krijgen in deze slappe periode. Ik moet iig nog minimaal 20u vtv op papier erbij krijgen om uberhaubt aan mijn 160 contracturen te kunnen komen. En dan nog 20 extra als overuur.. Dan ben ik weer tevreden
* PierreTT schuift theKiD bordje toe...quote:
er zijn meerdere aanvliegroutes voor Gilze-Rijen, btw als ze op baan 10 vliegen dan moeten ze aankomen vliegen vanuit het westen en dat is vanuit richting Breda!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
hmm hier in breda al 2 keer in 15 min tijd een vliegtuig met landingsgestel uitgeklapt over gevlogen
is niet de originele aanvliegroute
hmm dacht maar 1 baan was daar :xquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er zijn meerdere aanvliegroutes voor Gilze-Rijen, btw als ze op baan 10 vliegen dan moeten ze aankomen vliegen vanuit het westen en dat is vanuit richting Breda!
zijn eigenlijk zelfs 4 banenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm dacht maar 1 baan was daar :x
ow ok, zag er wel stoer uit,quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zijn eigenlijk zelfs 4 banenliggen 2 stroken asfalt, maar eigenlijk wordt alleen de baan gebruikt die van oost naar west loopt en meestal ook in die richting, maar soms gaan ze ook de andere kant op
Ik zit in een rare situatie wat dat betreftquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, hier is het eigenlijk net omgedraaid, alleen al deze week 5 overuren gedraaid. Dus van de slapte merken wij echt helemaal niks.
Vooral de oudere vliegtuigjes van die vereniging die daar zit (oa pipercups) gebruiken vooral de grasbaan. Om de banden te sparen. Toen ik een keer meemocht werd me dat iig wel verteld door de piloot, en hij liet het meteen zien toen we opstegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zijn eigenlijk zelfs 4 banenliggen 2 stroken asfalt, maar eigenlijk wordt alleen de baan gebruikt die van oost naar west loopt en meestal ook in die richting, maar soms gaan ze ook de andere kant op
de grasbaan ligt naast de asfalt baan!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vooral de oudere vliegtuigjes van die vereniging die daar zit (oa pipercups) gebruiken vooral de grasbaan. Om de banden te sparen. Toen ik een keer meemocht werd me dat iig wel verteld door de piloot, en hij liet het meteen zien toen we opstegen.
quote:
HET IS STIL !!!!!!! IN HET TILBURGSE TOPICquote:
Dinges? heeft ie geen naam?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef styliste het volgende:
slimme sammy.... Dinges heeft een T-bone!
Hmm, geen flauw benul het is niet echt het "leuke dingen" seizoen, iets in 013 of een film. Er was toch ook een soort online uitladder voor tilburg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ff hulp nodig.
Goede vriendin van mij die zit momenteel in een dip.
Ze reageert vaak af op vriend de laatste tijd.
Nu vanavond heb ik haar (zonder dat ik het wist) toch wel ff een avond van afleiding gegeven door op scouting gewoon lekker gek te doen en zo hyper als de pest.
Nu hoorde ik dus dat ze in die dip periode zit en ze is opzoek naar afleiding en plezier.
Wil hier nogal graag aan meehelpen en denk er ook na om dan haar vriend ermee te verassen. Dat ze weer is een echte leuke dag hebben.
Maar weet ff niet iets wat er binnenkort te doen is ofzo.
Iemand een idee ?
Je zou nu via ringbaan Noord naar autoboulevard kunnen rijden.. Ringbaan Noord word/ werd bij Leen Bakker ingebroken, en op de kruising bij de autoboulevard zit een auto helemaal in elkaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ff hulp nodig.
Goede vriendin van mij die zit momenteel in een dip.
Ze reageert vaak af op vriend de laatste tijd.
Nu vanavond heb ik haar (zonder dat ik het wist) toch wel ff een avond van afleiding gegeven door op scouting gewoon lekker gek te doen en zo hyper als de pest.
Nu hoorde ik dus dat ze in die dip periode zit en ze is opzoek naar afleiding en plezier.
Wil hier nogal graag aan meehelpen en denk er ook na om dan haar vriend ermee te verassen. Dat ze weer is een echte leuke dag hebben.
Maar weet ff niet iets wat er binnenkort te doen is ofzo.
Iemand een idee ?
Slimmerik!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dinges? heeft ie geen naam?
mja kwam zo:
Ik kwam binnen en pakte een koek. Gelijk kwam sammy met een touw aan. Dus ik buk om touw aan te nemen, en hij sprin gt, duwt touw in mn vrije hand, laat het los en pakt gelijk mijn koek mee tijdens de landing
Pics or it didn't happen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je zou nu via ringbaan Noord naar autoboulevard kunnen rijden.. Ringbaan Noord word/ werd bij Leen Bakker ingebroken, en op de kruising bij de autoboulevard zit een auto helemaal in elkaarKwam er net iig langsgereden en zag er best goed uit
Leuke naamquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:48 schreef styliste het volgende:
[..]
Slimmerik!
Nee Dinges is zijn naam....
Tenks! We hadden ruzie over hoe het beestje moest gaan heten en toen maar besloten dat Dinges eigenlijk wel heel erg leuk was..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuke naam![]()
(ja, ik heb om vier uur een halve kop koffie op, en ja, ik stuiter nog steeds alle kanten op)
Jij je zin.. It didn't happen..quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij je zin.. It didn't happen..![]()
![]()
[Styliste] DINGES!!!!! NIET IN DE TUIN VAN DE BUREN SCHIJTEN!!!!! DINGES GVD!!! GA WEG DAAR!! [/Styliste]
![]()
Door t lievelingseten van de een na te doen?quote:
Poes 1 en Poes 2quote:
Nee dank u, persoonlijk heb ik niet zoveel met George Clooney.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Poes 1 en Poes 2
Goede morgen mevrouw Ophelia, kan ik u ee nverse kopje nespresso aanbieden ?
ja maar .........quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee dank u, persoonlijk heb ik niet zoveel met George Clooney.
* _Ophelia_ geeft Crazy-M een aai over de bol en legt uit dat ze niet zo goed tegen koffie kan maar dat ze best een kopje thee lustquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar .........
Ik bied het aanniet George
* Crazy-M gaat in een hoekje zitten huilen
aaah dan is het ook goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
* _Ophelia_ geeft Crazy-M een aai over de bol en legt uit dat ze niet zo goed tegen koffie kan maar dat ze best een kopje thee lust
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
Volgende TT:
Verjaardagskado voor CoamP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |