Pics or it didn't happen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je zou nu via ringbaan Noord naar autoboulevard kunnen rijden.. Ringbaan Noord word/ werd bij Leen Bakker ingebroken, en op de kruising bij de autoboulevard zit een auto helemaal in elkaarKwam er net iig langsgereden en zag er best goed uit
Leuke naamquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:48 schreef styliste het volgende:
[..]
Slimmerik!
Nee Dinges is zijn naam....
Tenks! We hadden ruzie over hoe het beestje moest gaan heten en toen maar besloten dat Dinges eigenlijk wel heel erg leuk was..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuke naam![]()
(ja, ik heb om vier uur een halve kop koffie op, en ja, ik stuiter nog steeds alle kanten op)
Jij je zin.. It didn't happen..quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij je zin.. It didn't happen..![]()
![]()
[Styliste] DINGES!!!!! NIET IN DE TUIN VAN DE BUREN SCHIJTEN!!!!! DINGES GVD!!! GA WEG DAAR!! [/Styliste]
![]()
Door t lievelingseten van de een na te doen?quote:
Poes 1 en Poes 2quote:
Nee dank u, persoonlijk heb ik niet zoveel met George Clooney.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Poes 1 en Poes 2
Goede morgen mevrouw Ophelia, kan ik u ee nverse kopje nespresso aanbieden ?
ja maar .........quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee dank u, persoonlijk heb ik niet zoveel met George Clooney.
* _Ophelia_ geeft Crazy-M een aai over de bol en legt uit dat ze niet zo goed tegen koffie kan maar dat ze best een kopje thee lustquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar .........
Ik bied het aanniet George
* Crazy-M gaat in een hoekje zitten huilen
aaah dan is het ook goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
* _Ophelia_ geeft Crazy-M een aai over de bol en legt uit dat ze niet zo goed tegen koffie kan maar dat ze best een kopje thee lust
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
Volgende TT:
Verjaardagskado voor CoamP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |