abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:13:52 #251
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_65491596
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef theKiD het volgende:

[..]

* PierreTT schuift theKiD bordje toe...
Je moet goed et'n jong!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_65494201
hmm hier in breda al 2 keer in 15 min tijd een vliegtuig met landingsgestel uitgeklapt over gevlogen
is niet de originele aanvliegroute
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:45:28 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65495313
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65495769
vertel...?
pi_65495864
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
hmm hier in breda al 2 keer in 15 min tijd een vliegtuig met landingsgestel uitgeklapt over gevlogen
is niet de originele aanvliegroute
er zijn meerdere aanvliegroutes voor Gilze-Rijen, btw als ze op baan 10 vliegen dan moeten ze aankomen vliegen vanuit het westen en dat is vanuit richting Breda!
pi_65498053
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

er zijn meerdere aanvliegroutes voor Gilze-Rijen, btw als ze op baan 10 vliegen dan moeten ze aankomen vliegen vanuit het westen en dat is vanuit richting Breda!
hmm dacht maar 1 baan was daar :x
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_65498100
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

hmm dacht maar 1 baan was daar :x
zijn eigenlijk zelfs 4 banen liggen 2 stroken asfalt, maar eigenlijk wordt alleen de baan gebruikt die van oost naar west loopt en meestal ook in die richting, maar soms gaan ze ook de andere kant op
pi_65498306
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

zijn eigenlijk zelfs 4 banen liggen 2 stroken asfalt, maar eigenlijk wordt alleen de baan gebruikt die van oost naar west loopt en meestal ook in die richting, maar soms gaan ze ook de andere kant op
ow ok, zag er wel stoer uit,
eerst een 4 motorige en daarna een 1 motorige
Ik luister NL-Talig
pi_65499602
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

hmm, hier is het eigenlijk net omgedraaid, alleen al deze week 5 overuren gedraaid. Dus van de slapte merken wij echt helemaal niks.
Ik zit in een rare situatie wat dat betreft Ik ben een zg "reserve". Dat wil zoveel zeggen als: Als er ergens een rooster open diensten heeft op wat voor post dan ook in Tilburg e.o. dan word ik er naartoe gestuurd. Dit heb ik ruim 4 jaar dat ik reserve ben, goed gebruik van kunnen maken door zoveel te kunnen werken als ik aankon. Dus ook rare dingen uithalen als tot 7, 8, of 9u smorgens thuiskomen uit een nachtdienst en vervolgens om half 1, 2u of 3u smiddags weer beginnen. Tot zover geen probleem zou je denken. Mijn vakantie-uren die ik moet opbouwen ipv zoals jullie vooraf aantal dagen krijg, dat tikte ook lekker door. Elke ATV-dag heb ik ook gewerkt dus dat tikt ook aan.. Maar sinds Januari zijn we door "wan-beleid" en doordat we mss redelijk duur zijn voor de klant, redelijk wat posten kwijt geraakt aan de concurent. Meestal gaat groot gedeelte wat "vast" zit op zo'n post, gewoon mee over. Echter sinds januari dat we zoveel posten zijn kwijt geraakt, hebben we zeker 20 man over. Die dus niet mee zijn gegaan naar de concurent. Dus omdat er zoveel personeel "over" is, kan ik als reserve minder werken. Ik heb dan wel een 160 uren contract, maar ik moet het van mijn overuren en onregelmatigheid en gek doen hebben. (+ ik heb een redelijk duur/ luxe leventje en wil niks inleveren. Dus ik wil gewoon blijven auto- en motorrijden en stappen en tattoo's blijven zetten en naar festivals gaan e.d.) En dat kost geld, dat deed ik van mijn overuren. en als ik die ds niet kan draaien, moet ik dingen gaan schrappen En dat wil dus voorkomen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_65499650
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Vooral de oudere vliegtuigjes van die vereniging die daar zit (oa pipercups) gebruiken vooral de grasbaan. Om de banden te sparen. Toen ik een keer meemocht werd me dat iig wel verteld door de piloot, en hij liet het meteen zien toen we opstegen.
*** Nul Dertien ***
pi_65499911
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef theKiD het volgende:

[..]

Vooral de oudere vliegtuigjes van die vereniging die daar zit (oa pipercups) gebruiken vooral de grasbaan. Om de banden te sparen. Toen ik een keer meemocht werd me dat iig wel verteld door de piloot, en hij liet het meteen zien toen we opstegen.
de grasbaan ligt naast de asfalt baan!
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:42:55 #262
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65501314
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65501786
Ik vind t een beetje zielig om een pinguin met zo'n rugzak om te zien lopen..
*** Nul Dertien ***
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:00:21 #264
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65501926
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65507393
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_65507395
Het is stil hier?
pi_65507419
uhu
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_65507624
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Het is stil hier?
HET IS STIL !!!!!!! IN HET TILBURGSE TOPIC
STIL IN HET TILBURGSE TOPIC ....

ok ik doe weer rustig, maar heb te veel koffie op vandaag

en sammy heeft mn koek gejat
Ik luister NL-Talig
pi_65508450
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef styliste het volgende:
slimme sammy.... Dinges heeft een T-bone!
Dinges? heeft ie geen naam?

mja kwam zo:

Ik kwam binnen en pakte een koek. Gelijk kwam sammy met een touw aan. Dus ik buk om touw aan te nemen, en hij sprin gt, duwt touw in mn vrije hand, laat het los en pakt gelijk mijn koek mee tijdens de landing
Ik luister NL-Talig
pi_65509381
ok, ff hulp nodig.

Goede vriendin van mij die zit momenteel in een dip.
Ze reageert vaak af op vriend de laatste tijd.

Nu vanavond heb ik haar (zonder dat ik het wist) toch wel ff een avond van afleiding gegeven door op scouting gewoon lekker gek te doen en zo hyper als de pest.

Nu hoorde ik dus dat ze in die dip periode zit en ze is opzoek naar afleiding en plezier.
Wil hier nogal graag aan meehelpen en denk er ook na om dan haar vriend ermee te verassen. Dat ze weer is een echte leuke dag hebben.

Maar weet ff niet iets wat er binnenkort te doen is ofzo.
Iemand een idee ?
Ik luister NL-Talig
pi_65509513
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ff hulp nodig.

Nu vanavond heb ik haar (zonder dat ik het wist) toch wel ff een avond van afleiding gegeven door op scouting gewoon lekker gek te doen en zo hyper als de pest.

Nu hoorde ik dus dat ze in die dip periode zit en ze is opzoek naar afleiding en plezier.
Wil hier nogal graag aan meehelpen en denk er ook na om dan haar vriend ermee te verassen. Dat ze weer is een echte leuke dag hebben.

Iemand een idee ?
Hmm, geen flauw benul het is niet echt het "leuke dingen" seizoen, iets in 013 of een film. Er was toch ook een soort online uitladder voor tilburg.

Gevonden: Uitpunt Tilburg
pi_65510107
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
ok, ff hulp nodig.

Iemand een idee ?
Je zou nu via ringbaan Noord naar autoboulevard kunnen rijden.. Ringbaan Noord word/ werd bij Leen Bakker ingebroken, en op de kruising bij de autoboulevard zit een auto helemaal in elkaar Kwam er net iig langsgereden en zag er best goed uit
*** Nul Dertien ***
pi_65510910
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dinges? heeft ie geen naam?

mja kwam zo:

Ik kwam binnen en pakte een koek. Gelijk kwam sammy met een touw aan. Dus ik buk om touw aan te nemen, en hij sprin gt, duwt touw in mn vrije hand, laat het los en pakt gelijk mijn koek mee tijdens de landing
Slimmerik!

Nee Dinges is zijn naam....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')