graag gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef styliste het volgende:
Dank jullie wel!!!!! *denkbeeldig taartje trakteert!*
Ja, dat is wel heel herkenbaar...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom zijn sommige nummers zo irri ?
En dan bedoel ik niet met dat ze kut zijn of wat dan ook maar meer dat het een heel mooi nummer is dat onverwacht bij iets uit je leven hoort
en dan als je dat nummer hoort dat je er aan moet denken ...
Mjaquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:09 schreef PierreTT het volgende:
* denkbeeldig taartje naar binnen werkt! *![]()
En wat ga je doen op je verjaardag? Werken?
Woepiequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:25 schreef styliste het volgende:
[..]
Mjaik moet, tentamenweek dus ik kan niet weg...
en vanavond uit eten!
Kijk dat is wel leuk (het etenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:25 schreef styliste het volgende:
[..]
Mjaik moet, tentamenweek dus ik kan niet weg...
en vanavond uit eten!
wtf is buddypoke?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk dat is wel leuk (het eten)
Hmm mijn buddypoke stond nog niet bij jou op hyves
Buddy doet weer moeilijk dus
op hyvesquote:
En? Is het al over of heb je een hersenbeschadiging opgelopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef theKiD het volgende:
Btje last van brainfrost
Net iets te snel, me net iets te koude drinken opgedronken
Ik zou me ziekmeldenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef theKiD het volgende:
T was al over
Telefoontje van me werk gekregen
Hoef nu pas vanavond om 22u te beginnen ipv zometeen om 15u.. Weer iemand die zich ziek heeft gemeld
Kost mij verdomme allemaal uren
Ik zou een dienst van 15-23u werken, dat is 8 uur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou me ziekmelden![]()
Maar, er is iemand ziek en daardoor kun jij minder uren werken? Begrijp ik dat nou goed?
Als je per uur betaald krijgt is dat inderdaad knap klotequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou een dienst van 15-23u werken, dat is 8 uur.
De dienst waarvoor die zieke was, is een dienst van 22:30-05:30 = 7 uur. Dus dat scheelt mij weer een uur. en aangezien ik die dienst komende maand nog een paar keer heb, scheelt me dat op t eind van t liedje een dag.
en zeker als dan een dag scheeltquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je per uur betaald krijgt is dat inderdaad knap klote
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je per uur betaald krijgt is dat inderdaad knap klote
Dat dusquote:
Als je geen eten meer kan kopen, ligt er hier altijd pasta klaar hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Dat dusEn aangezien er komende tijd weer een dure tijd aankomt...
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je geen eten meer kan kopen, ligt er hier altijd pasta klaar hoor![]()
hmm, hier is het eigenlijk net omgedraaid, alleen al deze week 5 overuren gedraaid. Dus van de slapte merken wij echt helemaal niks.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef theKiD het volgende:![]()
* theKiD is voorzichtig optimistisch
Met een beetje geluk gaat het me nog lukken ook om wat meer uren te krijgen in deze slappe periode. Ik moet iig nog minimaal 20u vtv op papier erbij krijgen om uberhaubt aan mijn 160 contracturen te kunnen komen. En dan nog 20 extra als overuur.. Dan ben ik weer tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |