quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef automatic_ het volgende:
styliste 28 januari
en dan coam de 29e
slaap schoonquote:
een natte droomquote:
niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een natte droom
maar die kan bij haar niet
Toch netjes dat ze het vraagtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh de vriend van m'n huisbaas/huisgenote trekt bij ons in. Dat wou ze vragen, of wij dat oké vonden. Mij best, man in huis kan best handig zijn en 't is een aardige jongen. En of je nou met 3 of 4 man in huis zit maakt mij verder ook niets uit.
Ik zit nu te dubben: of naar een vriendin van me nog ff kletsen, maar ik heb barstende koppijn, ben moe en heb absoluut geen zin om door de kou te gaan, of thuisblijven dus.
gematigd uitgaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep!
Nog iets dan.
Ik heb CESAR-therapie (=houdings therapie, heb last van m'n rug). Nou heb ik vrijdag een afspraak om half 12 maar daarvoor moet ik om half 10 hier de trein hebben anders ben ik daar nooit op tijd. MAAR we hebben die avond ervoor meidenavond en ik moet mee uit van m'n vriendin. Is ook wel zo gezellig natuurlijk. Maarja dat wordt laat en ik ben heel slecht in vroeg opstaan, dus ik weet dat ik dan echt uiterlijk tot 2 uur moet blijven anders verslaap ik me (ik ben een watje, ik weet het).
Maar nu belde ons mam ook nog 's op, dat ze vrijdagmiddag rond 1 uur in Den Bosch moeten zijn om mijn zusje in te schrijven voor Willem I College, en dat papa dan wel ff door wou rijden naar Tilburg om me op te pikken.
Dus nu is het heeeel verleidelijk om die afspraak gewoon af te zeggen. Ware het niet, dat ik de komende 5 weken daar helemaal niet heenkan, omdat ik zo druk zit met school. Mijn CESAR therapeute zit namelijk in het dorp bij m'n ouders in de buurt en ik vind haar echt heel fijn dus ik wil niet hier weer een nieuwe zoeken, maar ik kan niet eventjes 2 uur heen en 2 uur naar Tilburg terug voor 3 kwartier CESAR..
Dus dan heb ik heel lang geen therapie en op zich is dat toch al onvermijdelijk want de komende 5 weken zit m'n rooster te vol (daarna ben ik vrij op vrijdag dus dan kan 't weer).
Dus nu weet ik het niet. Afzeggen en lekker uit gaan en slapen tot 12 uurof gematigd uitgaan en vroeg opstaan
.
Och jij ?quote:
Nee hoor *aai. Gezellig blijvenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Och jij ?
Pfff, ik kan wel weer gaan hoor
al 2de die dat vandaag tegen mij zegt
tjah vanmiddag bij een klant een vrouwke voor de grapquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee hoor *aai. Gezellig blijven.
Hee Ophelia!. Koud buiten?
Dat is wel aardigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar ik mocht alweer binnen van Nint hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |