Dit kan m.i. niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:12 schreef SpecialK het volgende:
Wellicht moet je eens wat minder gekleurde media tot je nemen. Het feit alleen al dat het speerpunt van de pro-life klieg een abortus methode is die eigenlijk alleen maar voorkomt in noodsituaties (0,17%) tekent al voor de armoedelijke standpunten waar deze mensen hun wil aan andere mee willen opdringen.
Het zoveelste argument VOOR abortusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef buachaille het volgende:
Tegen al die zeikwijven die voor abortus zijn omdat het zo erg is voor 14-jarigen om zwanger te zijn:
(Etta James, geboren uit een 14-jarige moeder en een onbekende vader).
Is "Wat als Maria d'r vruchtje weg had laten halen?" ook al gemaakt?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef SpecialK het volgende:
hey dat's mijn matige grap, ja.
Wat heeft dat te maken met subsidie aan buitenlandse abortus-programma's?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef hersenchirurg het volgende:mooi zo!
Geen religieuze bemoeienissen meer in privé aangelegenheden.
Dan was een andere debiel tot messias gebombardeerd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is "Wat als Maria d'r vruchtje weg had laten halen?" ook al gemaakt?
Van God? Het is maar een gokje..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben de christenfascisten al aangegeven waar ze de stuitende arrogantie vandaan halen om een vrouw te verbieden over haar eigen lichaam te beslissen?
Maar God bestaat niet, dus hebben ze het zelf verzonnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Van God? Het is maar een gokje..
Daar hebben ze geen boodschap aan denk ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar God bestaat niet, dus hebben ze het zelf verzonnen.
En dan vinden sommige gelovigen het vreemd dat ze vervolgt wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen boodschap aan denk ik.
Levend en wel komen de baby's er spartelend uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:44 schreef OldJeller het volgende:
Gaat een abortus echt als zoals op het plaatje staat beschreven?
Er zijn trouwens wel voorbeelden van mensen die als baby een abortus hebben overleefd...quote:Op zondag 25 januari 2009 00:24 schreef Druuna het volgende:
[..]
Levend en wel komen de baby's er spartelend uit.
Prima argument om WEL vergif en zoutzuur te gebruiken.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Er zijn trouwens wel voorbeelden van mensen die als baby een abortus hebben overleefd...
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima argument om WEL vergif en zoutzuur te gebruiken.
Tsja, of de dames daarop zitten te wachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima argument om WEL vergif en zoutzuur te gebruiken.
Uh die waren vast tweeling voordat er één verwijderd werdquote:Op zondag 25 januari 2009 00:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Er zijn trouwens wel voorbeelden van mensen die als baby een abortus hebben overleefd...
Ze zitten zeer zeker niet op een kind te wachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, of de dames daarop zitten te wachten.
quote:-Oh jee!Ongewenst zwanger
My life is over.
![]()
-HoHo!Hier komt de Abortus-man, redder in de nood!.
![]()
- Oh, Abortus-manhelp een damsel in distress, please
![]()
- Kom maar, meisje, het is zo voorbij![]()
- Oh-ohmislukt!
![]()
- Oh, dat geeft niets Abortus-man, ik voel me plotseling zo moederlijk. Ik wil nu wel een kind en er de komende 18 jaar voor zorgenWeet je wat! Ik ga aktie voeren om abortus te verbieden!
![]()
Nee hoor, soms overleeft een foetus de procedure. Veel tegenstanders van abortus stellen dat in dat soort gevallen artsen alsnog het kind doden, maar ik mag aannemen dat artsen dan er alles aan zullen doen om het kind in leven te houden.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:04 schreef Druuna het volgende:
[..]
Uh die waren vast tweeling voordat er één verwijderd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |