Het is gewoon sjiek. Maar ligt er sterk aan welke stijl, dat dan weer wel. Doe mij maar dat Burlesque gedoe.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:38 schreef Techno het volgende:
Wat hebben mannen, over het algemeen, toch met lingerie?
Een cadeautje is toch ook leuker als het mooi verpakt isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:38 schreef Techno het volgende:
Wat hebben mannen, over het algemeen, toch met lingerie?
Jemig zelfs een bepaalde stijlquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is gewoon sjiek. Maar ligt er sterk aan welke stijl, dat dan weer wel. Doe mij maar dat Burlesque gedoe.
Heb jij dan helemaal niets met lingerie ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:07 schreef Techno het volgende:
Mja, uiteindelijk moet het toch allemaal uit. Anders zit het alleen maar in de weg.
Niet zo heel veel, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef mrbox het volgende:
Heb jij dan helemaal niets met lingerie ?
Uiteindelijk moet je ook slapen. Ook dat is geen reden om te haastenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:07 schreef Techno het volgende:
Mja, uiteindelijk moet het toch allemaal uit. Anders zit het alleen maar in de weg.
Good point.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Litpho het volgende:
Uiteindelijk moet je ook slapen. Ook dat is geen reden om te haasten.
Ja. Ik ga nu slapen. Trusten y'all!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je ook slapen. Ook dat is geen reden om te haasten.
Hoest met de gezondheid ? al weer van de bank af ?quote:
Ja maar d'r gebeurd ook niet zo veel als in de vorige, die stond bol van alle date verhalen van iedereen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Wow, dit topic is echt het langst lopende Singles-topic...
de bank is bezet door mn kids die film kijken ik kan er niet opliggenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met de gezondheid ? al weer van de bank af ?
Nou, ik bespring niemand met mijn geinfecteerde pootje.quote:
quote:
ik heb t idee dat er niet zoveel gedate wordt hier nu?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar d'r gebeurd ook niet zo veel als in de vorige, die stond bol van alle date verhalen van iedereen...
Enige die ik hier "date" zijn duim en cuequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb t idee dat er niet zoveel gedate wordt hier nu?
of houd iedereen er gewoon zn mond over?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de bank is bezet door mn kids die film kijken ik kan er niet opliggen
Voel me vooral gewoon erg moe en hoest de longen uit mn lijf verder gaat t well
tnx![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Enige die ik hier "date" zijn duim en cue
ben nog niet zo lang thuis (7 uur) en kruip dadelijk in bed met een boek denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
No offence maar het is zaterdag
Als fok er uit ligt ga je toch gewoon iets leuks doen?
Jaja ik ben vast weer te optimistisch en ik hou met veel dingen geen rekening maar toch
nee ze liggen lekker film te kijken, is bijna afgelopen dan gaan ze t bed in en kruip ik alsnog op de bank.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsss, jij bent toch de baas in huis? Dan pakken ze er maar een stoeltje bij zodat mama op de bank kan liggen zieken.
Beterschap
Volgens mij zijn er best een hoop ziek en dan heb je weinig zin in iets leuks doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Jaja ik ben vast weer te optimistisch en ik hou met veel dingen geen rekening maar toch
Besprong ik maar iemandquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de bank is bezet door mn kids die film kijken ik kan er niet opliggen
Voel me vooral gewoon erg moe en hoest de longen uit mn lijf verder gaat t well
tnx![]()
Denk dat er weinig gedate wordt idd, ik zit momenteel ook ff in stille periodequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb t idee dat er niet zoveel gedate wordt hier nu?
of houd iedereen er gewoon zn mond over?
Hoest met jou gezondheid dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Enige die ik hier "date" zijn duim en cue
voelde me te belabberd om iets leuks te gaan doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het. Ik had afgelopen donderdag koorts en ik ben in afwachting van mijn bezoek aan de huisarts in slaap gevallen op de bank. Ik kon mijn nek amper draaien en ik voelde me al verrot.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ze liggen lekker film te kijken, is bijna afgelopen dan gaan ze t bed in en kruip ik alsnog op de bank.
eigenlijk is t bed beter maar sja
als ik mn bedje niet meer liever zie dan wel (me beter voel dus) mag je mij best eens bespringen tijdens een datequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Besprong ik maar iemand![]()
![]()
[..]Gewoon optijd je bedje weer opzoeken
![]()
[..]
Denk dat er weinig gedate wordt idd, ik zit momenteel ook ff in stille periode![]()
[..]
Hoest met jou gezondheid dan ?
Owja dan is het zeker wel balen als fok het niet doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best een hoop ziek en dan heb je weinig zin in iets leuks doen.
* Knuffelzacht telt het aantal volgesnoten zakdoekjes op nachtkastje...quote:
als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen no time en hoewel dat lichamelijk beter is ben ik mentaal nog niet aan slaap toequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had afgelopen donderdag koorts en ik ben in afwachting van mijn bezoek aan de huisarts in slaap gevallen op de bank. Ik kon mijn nek amper draaien en ik voelde me al verrot.
Maar ik zeg: op de bank liggen, tv aan, kopje thee er bij, fleece dekentje erover.
wat heb je vandaag dan gedaan? de hele dag op zoek geweest naar dat ene ding??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben (nog) niet ziek (geweest), kindjes ook niet, hoop dat t er ook niet van komt meer, want leuk is anders.
Morgen naar mn opa en oma en mn huis opruimen.
Dat was mn weekend
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik mn bedje niet meer liever zie dan wel (me beter voel dus) mag je mij best eens bespringen tijdens een date
hebben we hier wat te melden
Ik heb mijn portie wel gehadquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben (nog) niet ziek (geweest), kindjes ook niet, hoop dat t er ook niet van komt meer, want leuk is anders.
Morgen naar mn opa en oma en mn huis opruimen.
Dat was mn weekend
Aah mooizoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht telt het aantal volgesnoten zakdoekjes op nachtkastje...
conclussie nog steeds ziek maar het lijkt zich te stabiliseren
Ben je bekend met het fenomeen afvalbak?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht telt het aantal volgesnoten zakdoekjes op nachtkastje...
conclussie nog steeds ziek maar het lijkt zich te stabiliseren
iets leuks? wat is dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Nee, ik was pas om 7 uur thuis dusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je vandaag dan gedaan? de hele dag op zoek geweest naar dat ene ding??
afentoe een minder spectaculair weeken mag best hoor, niets mis mee.
En nu heb je 2 weken e tijd om en wanzinnig weekend te plannen
Dat is toch iets relatief??quote:
Mijn gordijnen hangenquote:
Hoe moet ik dat weten? ik vroeg toch net wat het was?quote:
Die hangen alquote:
we hoeven niet meteen alles te vertellen hierquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het verhaal al snel te heftig voor de mede singles hier natuurlijk
![]()
![]()
Ja, de koorts is weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen no time en hoewel dat lichamelijk beter is ben ik mentaal nog niet aan slaap toe
Mn dekbed ligt al op de bank dus vandaag geen fleece deken maar gewoon heeeeeeeerlijk mn dekbed.
voel jij je nu wel beter dan?
Doe ik dat.. ga jij m'n kamer opruimen en schoonmakenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
en voor degene die nog wat leuks willen doen morgen: mn administratie moet ook nog gedaan![]()
Maar leuke foto... kerstlesbiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
en voor degene die nog wat leuks willen doen morgen: mn administratie moet ook nog gedaan![]()
Niet zo veel als je misschien zou denken hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar leuke foto... kerstlesbi.... vraag ik me gelijk af wat dat over jouw geaardheid zegt... ben heeeel tactisch bezig nu haha
zelfs ziek ben je daar nog mee bezigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar leuke foto... kerstlesbi.... vraag ik me gelijk af wat dat over jouw geaardheid zegt... ben heeeel tactisch bezig nu haha
Jammer nouquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet zo veel als je misschien zou denken haha
Ik ben iig niet lesbisch
Wel bi hoorquote:
Pas maar op wat je zegt.. straks krijg je knuffel achter je aanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel bi hoor![]()
Maar ik vond in een keer antwoord geven zo simpel haha
Iedereen houdt van knuffelen!... Ik knuffel alleen vrouwen wat liever dan mannen (uitzonderingen niet meegerekend)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt.. straks krijg je knuffel achter je aan
En de TT wordt weer eer aangedaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt.. straks krijg je knuffel achter je aan
Zijn we weer goed ontopic bezig hahaquote:
Heeft het toch nog een reden gehad dat fok het al die tijd niet deedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blenderquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
ik bespring cg wel ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
zeg zo voel ik me niet gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan moet ik me maar op offeren voor de ontopic-heid he
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah wil je knuffel van mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg zo voel ik me niet gewaardeerd hoor... moet opofferen... IK BEN BEST LEUK!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Je hebt teveel gereedschapquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]En kan je al een lepeltje kromgebuigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wie heeft nu de meeste dates in het verschiet ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg zo voel ik me niet gewaardeerd hoor... moet opofferen... IK BEN BEST LEUK!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het gereedschap zit op de verkeerde plaats.quote:
nu heb ik zo'n brein die alles probeer te visualiserenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of het gereedschap zit op de verkeerde plaats.
waarom denk je dat alles is spoilers staat!!!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef mrbox het volgende:
uri geller!
[..]
Wie heeft nu de meeste dates in het verschiet ?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
er zijn hier ook dames die WEL gereedschap prefererenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Howl het volgende:
En ik zou Knuffel ook best wel willen bespringen. Maar mijn gereedschap wil ik niet kwijt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]Misschien is een verdwijn truc meer iets voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou nou het is neit zo dat ik hem er afknip... soms heel soms misbruik ik mannen voor mijn plezier... het "stofzuig" idee...dus als je heeeeel leuk bent mag het opzich best hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Howl het volgende:
En ik zou Knuffel ook best wel willen bespringen. Maar mijn gereedschap wil ik niet kwijt.
is dat een stille hint!?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is een verdwijn truc meer iets voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat doe ik niet, want dan worden de mannen jaloersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom denk je dat alles is spoilers staat!!!!
jaaaaaaaaa knuff kan hier iig enorm veel over dr dates gaan vertellen in detail enzo
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een stille hint!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIk ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een stille hint!?Nee, ik doelde er meer dat jij iets zou laten verdwijnen. Bijvoorbeeld een man. En dat hij dan in eens ergens anders weer opduikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Je date zo veel?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet, want dan worden de mannen jaloers
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Lost heb ik al helemaal gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(lost hoeft niet in een spoiler toch he!?)
heb vandaag even gekeken voor een nieuwe serie om te gaan kijken maar ik ben een verwend nest dat dan meteen alle mogelijke seizoenen die uit zijn gekomen ook meteen wil aanschaffen en de seizoenen die ik zag daar was dan 2 of 3 niet van aanwezig op dat moment
Misschien maar beter ook, beetje dure hobbie soms...
ik kan wel het gereedschap van een man laten verdwijnenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik doelde er meer dat jij iets zou laten verdwijnen. Bijvoorbeeld een man. En dat hij dan in eens ergens anders weer opduikt.
Dat ken ik wel ja. Ik kan niet echt na 1 serie wachten op de rest. Dus ben blij dat de meeste series nu wel tot seizoen 3/4 zijn gekomen. Maar moet zeggen alleen Prison Break en Heroes vond ik nog leuk. Lost valt tegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Lost heb ik al helemaal gezien
(lost hoeft niet in een spoiler toch he!?)
heb vandaag even gekeken voor een nieuwe serie om te gaan kijken maar ik ben een verwend nest dat dan meteen alle mogelijke seizoenen die uit zijn gekomen ook meteen wil aanschaffen en de seizoenen die ik zag daar was dan 2 of 3 niet van aanwezig op dat moment
Misschien maar beter ook, beetje dure hobbie soms...
Je kent mijn mening alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
Hoe staan de dames hier eigenlijk tegenover lingerie (Puntje wat gisteravond aanbod kwam) en speelt het uberhaupt iets van een rol tijdens het daten ?
Mannen in lingerie?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
Hoe staan de dames hier eigenlijk tegenover lingerie (Puntje wat gisteravond aanbod kwam) en speelt het uberhaupt iets van een rol tijdens het daten ?
Als het verdwijnen maar tijdelijk is, wil ik best mijn gereedschap beschikbaar stellen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan wel het gereedschap van een man laten verdwijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |