Doe ik dat.. ga jij m'n kamer opruimen en schoonmakenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
en voor degene die nog wat leuks willen doen morgen: mn administratie moet ook nog gedaan![]()
Maar leuke foto... kerstlesbiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
en voor degene die nog wat leuks willen doen morgen: mn administratie moet ook nog gedaan![]()
Niet zo veel als je misschien zou denken hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar leuke foto... kerstlesbi.... vraag ik me gelijk af wat dat over jouw geaardheid zegt... ben heeeel tactisch bezig nu haha
zelfs ziek ben je daar nog mee bezigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar leuke foto... kerstlesbi.... vraag ik me gelijk af wat dat over jouw geaardheid zegt... ben heeeel tactisch bezig nu haha
Jammer nouquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet zo veel als je misschien zou denken haha
Ik ben iig niet lesbisch
Wel bi hoorquote:
Pas maar op wat je zegt.. straks krijg je knuffel achter je aanquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel bi hoor![]()
Maar ik vond in een keer antwoord geven zo simpel haha
Iedereen houdt van knuffelen!... Ik knuffel alleen vrouwen wat liever dan mannen (uitzonderingen niet meegerekend)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt.. straks krijg je knuffel achter je aan
En de TT wordt weer eer aangedaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt.. straks krijg je knuffel achter je aan
Zijn we weer goed ontopic bezig hahaquote:
Heeft het toch nog een reden gehad dat fok het al die tijd niet deedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blenderquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Duimelot het volgende:
ik bespring cg wel ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
zeg zo voel ik me niet gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan moet ik me maar op offeren voor de ontopic-heid he
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah wil je knuffel van mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg zo voel ik me niet gewaardeerd hoor... moet opofferen... IK BEN BEST LEUK!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Je hebt teveel gereedschapquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]En kan je al een lepeltje kromgebuigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |