Wie heeft nu de meeste dates in het verschiet ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg zo voel ik me niet gewaardeerd hoor... moet opofferen... IK BEN BEST LEUK!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het gereedschap zit op de verkeerde plaats.quote:
nu heb ik zo'n brein die alles probeer te visualiserenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of het gereedschap zit op de verkeerde plaats.
waarom denk je dat alles is spoilers staat!!!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef mrbox het volgende:
uri geller!
[..]
Wie heeft nu de meeste dates in het verschiet ?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn hier ook dames die WEL gereedschap prefererenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Howl het volgende:
En ik zou Knuffel ook best wel willen bespringen. Maar mijn gereedschap wil ik niet kwijt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]Misschien is een verdwijn truc meer iets voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou nou het is neit zo dat ik hem er afknip... soms heel soms misbruik ik mannen voor mijn plezier... het "stofzuig" idee...dus als je heeeeel leuk bent mag het opzich best hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Howl het volgende:
En ik zou Knuffel ook best wel willen bespringen. Maar mijn gereedschap wil ik niet kwijt.
is dat een stille hint!?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is een verdwijn truc meer iets voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat doe ik niet, want dan worden de mannen jaloersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom denk je dat alles is spoilers staat!!!!
jaaaaaaaaa knuff kan hier iig enorm veel over dr dates gaan vertellen in detail enzo
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een stille hint!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIk ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een stille hint!?Nee, ik doelde er meer dat jij iets zou laten verdwijnen. Bijvoorbeeld een man. En dat hij dan in eens ergens anders weer opduikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je date zo veel?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet, want dan worden de mannen jaloers
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Lost heb ik al helemaal gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(lost hoeft niet in een spoiler toch he!?)
heb vandaag even gekeken voor een nieuwe serie om te gaan kijken maar ik ben een verwend nest dat dan meteen alle mogelijke seizoenen die uit zijn gekomen ook meteen wil aanschaffen en de seizoenen die ik zag daar was dan 2 of 3 niet van aanwezig op dat moment
Misschien maar beter ook, beetje dure hobbie soms...
ik kan wel het gereedschap van een man laten verdwijnenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik doelde er meer dat jij iets zou laten verdwijnen. Bijvoorbeeld een man. En dat hij dan in eens ergens anders weer opduikt.
Dat ken ik wel ja. Ik kan niet echt na 1 serie wachten op de rest. Dus ben blij dat de meeste series nu wel tot seizoen 3/4 zijn gekomen. Maar moet zeggen alleen Prison Break en Heroes vond ik nog leuk. Lost valt tegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Lost heb ik al helemaal gezien
(lost hoeft niet in een spoiler toch he!?)
heb vandaag even gekeken voor een nieuwe serie om te gaan kijken maar ik ben een verwend nest dat dan meteen alle mogelijke seizoenen die uit zijn gekomen ook meteen wil aanschaffen en de seizoenen die ik zag daar was dan 2 of 3 niet van aanwezig op dat moment
Misschien maar beter ook, beetje dure hobbie soms...
Je kent mijn mening alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
Hoe staan de dames hier eigenlijk tegenover lingerie (Puntje wat gisteravond aanbod kwam) en speelt het uberhaupt iets van een rol tijdens het daten ?
Mannen in lingerie?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
Hoe staan de dames hier eigenlijk tegenover lingerie (Puntje wat gisteravond aanbod kwam) en speelt het uberhaupt iets van een rol tijdens het daten ?
Als het verdwijnen maar tijdelijk is, wil ik best mijn gereedschap beschikbaar stellen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan wel het gereedschap van een man laten verdwijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |