Het is gewoon sjiek. Maar ligt er sterk aan welke stijl, dat dan weer wel. Doe mij maar dat Burlesque gedoe.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:38 schreef Techno het volgende:
Wat hebben mannen, over het algemeen, toch met lingerie?
Een cadeautje is toch ook leuker als het mooi verpakt isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:38 schreef Techno het volgende:
Wat hebben mannen, over het algemeen, toch met lingerie?
Jemig zelfs een bepaalde stijlquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is gewoon sjiek. Maar ligt er sterk aan welke stijl, dat dan weer wel. Doe mij maar dat Burlesque gedoe.
Heb jij dan helemaal niets met lingerie ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:07 schreef Techno het volgende:
Mja, uiteindelijk moet het toch allemaal uit. Anders zit het alleen maar in de weg.
Niet zo heel veel, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef mrbox het volgende:
Heb jij dan helemaal niets met lingerie ?
Uiteindelijk moet je ook slapen. Ook dat is geen reden om te haastenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:07 schreef Techno het volgende:
Mja, uiteindelijk moet het toch allemaal uit. Anders zit het alleen maar in de weg.
Good point.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Litpho het volgende:
Uiteindelijk moet je ook slapen. Ook dat is geen reden om te haasten.
Ja. Ik ga nu slapen. Trusten y'all!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je ook slapen. Ook dat is geen reden om te haasten.
Hoest met de gezondheid ? al weer van de bank af ?quote:
Ja maar d'r gebeurd ook niet zo veel als in de vorige, die stond bol van alle date verhalen van iedereen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Wow, dit topic is echt het langst lopende Singles-topic...
de bank is bezet door mn kids die film kijken ik kan er niet opliggenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met de gezondheid ? al weer van de bank af ?
Nou, ik bespring niemand met mijn geinfecteerde pootje.quote:
quote:
ik heb t idee dat er niet zoveel gedate wordt hier nu?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar d'r gebeurd ook niet zo veel als in de vorige, die stond bol van alle date verhalen van iedereen...
Enige die ik hier "date" zijn duim en cuequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb t idee dat er niet zoveel gedate wordt hier nu?
of houd iedereen er gewoon zn mond over?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de bank is bezet door mn kids die film kijken ik kan er niet opliggen
Voel me vooral gewoon erg moe en hoest de longen uit mn lijf verder gaat t well
tnx![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |