quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Enige die ik hier "date" zijn duim en cue
ben nog niet zo lang thuis (7 uur) en kruip dadelijk in bed met een boek denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
No offence maar het is zaterdag
Als fok er uit ligt ga je toch gewoon iets leuks doen?
Jaja ik ben vast weer te optimistisch en ik hou met veel dingen geen rekening maar toch
nee ze liggen lekker film te kijken, is bijna afgelopen dan gaan ze t bed in en kruip ik alsnog op de bank.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsss, jij bent toch de baas in huis? Dan pakken ze er maar een stoeltje bij zodat mama op de bank kan liggen zieken.
Beterschap
Volgens mij zijn er best een hoop ziek en dan heb je weinig zin in iets leuks doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Jaja ik ben vast weer te optimistisch en ik hou met veel dingen geen rekening maar toch
Besprong ik maar iemandquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de bank is bezet door mn kids die film kijken ik kan er niet opliggen
Voel me vooral gewoon erg moe en hoest de longen uit mn lijf verder gaat t well
tnx![]()
Denk dat er weinig gedate wordt idd, ik zit momenteel ook ff in stille periodequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb t idee dat er niet zoveel gedate wordt hier nu?
of houd iedereen er gewoon zn mond over?
Hoest met jou gezondheid dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Enige die ik hier "date" zijn duim en cue
voelde me te belabberd om iets leuks te gaan doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het. Ik had afgelopen donderdag koorts en ik ben in afwachting van mijn bezoek aan de huisarts in slaap gevallen op de bank. Ik kon mijn nek amper draaien en ik voelde me al verrot.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ze liggen lekker film te kijken, is bijna afgelopen dan gaan ze t bed in en kruip ik alsnog op de bank.
eigenlijk is t bed beter maar sja
als ik mn bedje niet meer liever zie dan wel (me beter voel dus) mag je mij best eens bespringen tijdens een datequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Besprong ik maar iemand![]()
![]()
[..]Gewoon optijd je bedje weer opzoeken
![]()
[..]
Denk dat er weinig gedate wordt idd, ik zit momenteel ook ff in stille periode![]()
[..]
Hoest met jou gezondheid dan ?
Owja dan is het zeker wel balen als fok het niet doetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best een hoop ziek en dan heb je weinig zin in iets leuks doen.
* Knuffelzacht telt het aantal volgesnoten zakdoekjes op nachtkastje...quote:
als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen no time en hoewel dat lichamelijk beter is ben ik mentaal nog niet aan slaap toequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had afgelopen donderdag koorts en ik ben in afwachting van mijn bezoek aan de huisarts in slaap gevallen op de bank. Ik kon mijn nek amper draaien en ik voelde me al verrot.
Maar ik zeg: op de bank liggen, tv aan, kopje thee er bij, fleece dekentje erover.
wat heb je vandaag dan gedaan? de hele dag op zoek geweest naar dat ene ding??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben (nog) niet ziek (geweest), kindjes ook niet, hoop dat t er ook niet van komt meer, want leuk is anders.
Morgen naar mn opa en oma en mn huis opruimen.
Dat was mn weekend
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik mn bedje niet meer liever zie dan wel (me beter voel dus) mag je mij best eens bespringen tijdens een date
hebben we hier wat te melden
Ik heb mijn portie wel gehadquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben (nog) niet ziek (geweest), kindjes ook niet, hoop dat t er ook niet van komt meer, want leuk is anders.
Morgen naar mn opa en oma en mn huis opruimen.
Dat was mn weekend
Aah mooizoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht telt het aantal volgesnoten zakdoekjes op nachtkastje...
conclussie nog steeds ziek maar het lijkt zich te stabiliseren
Ben je bekend met het fenomeen afvalbak?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht telt het aantal volgesnoten zakdoekjes op nachtkastje...
conclussie nog steeds ziek maar het lijkt zich te stabiliseren
iets leuks? wat is dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Nee, ik was pas om 7 uur thuis dusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je vandaag dan gedaan? de hele dag op zoek geweest naar dat ene ding??
afentoe een minder spectaculair weeken mag best hoor, niets mis mee.
En nu heb je 2 weken e tijd om en wanzinnig weekend te plannen
Dat is toch iets relatief??quote:
Mijn gordijnen hangenquote:
Hoe moet ik dat weten? ik vroeg toch net wat het was?quote:
Die hangen alquote:
we hoeven niet meteen alles te vertellen hierquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het verhaal al snel te heftig voor de mede singles hier natuurlijk
![]()
![]()
Ja, de koorts is weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen no time en hoewel dat lichamelijk beter is ben ik mentaal nog niet aan slaap toe
Mn dekbed ligt al op de bank dus vandaag geen fleece deken maar gewoon heeeeeeeerlijk mn dekbed.
voel jij je nu wel beter dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |