Een eerste kans, gelukkig. Maar wel Behandelingsmethodiek die je moet hebben om op stage te mogen.quote:
Dat had ik ook moeten doen, had ik een stuk betere dag gehadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen ruk gedaan vandaag en ben er blij om
Wonderen bestaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een eerste kans, gelukkig. Maar wel Behandelingsmethodiek die je moet hebben om op stage te mogen.
En het is nog m'n eigen schuld ook: een vraag voor 20 punten heb ik verkeerd gelezen en daardoor verkeerd opgevat en dus ook compleet verkeerd ingevuld. Later nog een vraag van 10 punten waar ik compleet niet meer op de termen kon komen terwijl ik wel wist wat de bedoeling was. In totaal dus 30 punten van de 100 verkloot, en de rest was ook niet geweldig. Er moet wel een wonder gebeuren wil ik dat tentamen gehaald hebben.
Het is daarmee bekend geworden ja, maar of het ook de oorsprong is durf ik niet te zeggen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:47 schreef LastRequest het volgende:
Lacoste is dat van oorsprong een tennismerk? Ja toch?
Ik weet het niet meer en ik heb geen zin het op te zoeken, heb al genoeg achtergrondverhalen van merken gelezen vandaag
Lacoste was toch ook een tennisser.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:47 schreef LastRequest het volgende:
Lacoste is dat van oorsprong een tennismerk? Ja toch?
Ik weet het niet meer en ik heb geen zin het op te zoeken, heb al genoeg achtergrondverhalen van merken gelezen vandaag
Wanneer had jij nou je gesprek en hoe is dat gegaan? Of komt het nog?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sterkte aan iedereen die in een studiedip zit, goeieavond
.
Over de thesis? Die ligt nu bij m'n hoofdbegeleider, als die 'm goedkeurt dan mag ik 'm officieel inleveren. Verder heb ik een aanbieding gehad om te komen werken waar ik thesis geschreven heb, die was redelijk, en die ben ik deze week aan 't overwegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:44 schreef LastRequest het volgende:
Wanneer had jij nou je gesprek en hoe is dat gegaan? Of komt het nog?
Dat vult toch totaal niet? En hoe kan het toch dat ze bij jou dan altijd zoveel fout doen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb bij de mac wat gehaald, en dit keer was maar liefst 66% van de bestelling in ordeze boeken vooruitgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |