Edje!quote:

De enige wormen die ik heb zijn ergens anders.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje!
Heb jij Worms? Of ga je het kopen voor maar 400 puntjes?
Doe dan mee aan het Toernooitje en win grote prijzen!

quote:

Ben ik ff blij dat ik RemKo heetquote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ELPRESADOR! Er is een nieuwe baas!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html

quote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ELPRESADOR! Er is een nieuwe baas!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html

Die begon toch met een kerel die voorover bukte?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef koei het volgende:
Zo, vanavond 7 pounds en Milk gezien. 7 pounds was erg voorspelbaar en daarom niet de moeite waard. Milk was wel een prima film, zeker als je niet weet hoe de homobeweging gestart is en wie Milk is.

Ik heb geen enkele voorover gebukte man gezien in de filmquote:Op maandag 26 januari 2009 06:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die begon toch met een kerel die voorover bukte?
 En de film bevat wel bedscenes...
 En de film bevat wel bedscenes...

quote:

Je gaat vanzelf aan Rock Band doen koei.. Dat kán gewoon niet andersquote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef koei het volgende:
Ik doe niet aan Rock Band Poit! En momenteel ook nog niet eens aan Guitar Hero: World Tour

Dat past er gewoon niet bij.
 Dat past er gewoon niet bij.

Ze komt er nog wel achter.. Uiteindelijk wordt ze beter en mist ze wat.. Het geeft verder ook niet.. Van fouten leert men nou eenmaal..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef disjfa het volgende:
Je bent te casual Koei! Kan je niets aan doen. Koeien zijn dat nou eenmaal. Als ik langs een weiland loop zie ik die gekke koeien toch ook niet ineens actief bezig zijn met DDrDat past er gewoon niet bij.

Er zijn ook mensen die genoegen nemen met minder. Dat vinden ze zat. Die mensen zijn er en ik denk dat Koei het nooit zal inzien. Dat kan poit! Dat kan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze komt er nog wel achter.. Uiteindelijk wordt ze beter en mist ze wat.. Het geeft verder ook niet.. Van fouten leert men nou eenmaal..

Ben aan het kijken as we speak!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die genoegen nemen met minder. Dat vinden ze zat. Die mensen zijn er en ik denk dat Koei het nooit zal inzien. Dat kan poit! Dat kan.
En vanavond lekker rumbelen
Heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach, koei houdt nu eenmaal niet van toffe muziek, dat merkten we al bij Jaap thuis.
Poit: "Koei, welk nummer wil je zingen?"
Koei: "Doe maar een rustige..."
Poit: "HALLO! Dit is Rock Band, niet "Doe-maar-een-rustig-nummer" Band!"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |