En valse honden kunnen ook niets aan hun gedrag doen, toch laten we ze inslapen. Lijkt me voor dit geval ook het beste.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit vind ik in alle drama die er nu is dan weer van die onzinnige en goedkope retoriek. Als iemand zo gestoord is, dan is ie zo gestoord en dan kun je het iemand eigenlijk niet kwalijk nemen in de betekenis die wij er aan hechten.
nee, het is maar palestina, maar dat is een ander topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:09 schreef Plaza het volgende:
De fascistische zionisten gooiden bommen op de kinderen in Palestina, maar niemand die er van schrok?
Dat is oorlog, dit is Belgie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:09 schreef Plaza het volgende:
De fascistische zionisten gooiden bommen op de kinderen in Palestina, maar niemand die er van schrok?
Oorlog is geen rechtvaardiging.quote:
Hier staat weer dat er 'pas' twee kindjes en een begeleidster zijn overleden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Mylene het volgende:
Derde kindje overleden na wilde steekpartij in kinderdagverblijf Dendermonde
humorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef Becel het volgende:
Zwart witte strepen hmmmmmmm
Een Heracles supporter?
Tis wel heftige shit allemaal. Ik moet stoom afblazen . Peuters en baby's die afgeslacht worden WTF. het liefste rij ik nu nog naar Belgie om domme dingen te gaan doenquote:
Gadverdamme zeg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ter identificatie van de kinderen zijn foto's gemaakt om zo de ouders en kind te kunnen samenbrengen. In 1 geval was dit niet mogelijk door de te zware verwondingen aan het kind
Bedankt voor de link. Ik snap ook wel dat mensen stoom af komen blazen maar ik vind ook dat je je verstand er altijd bij moet houden. Ook zwaar psychiatrische patienten zijn gewoon geboren en lieve babietjes geweest enz. En net zo goed als dat je kanker kan krijgen, kan je een psychiatrische ziekte krijgen. Het blijft om mensen gaan en het stoort me gewoon dat er op die manier over gepraat wordt. Het is ingewikkeld en ik snap de emotie maar het is juist belangrijk om de hersens er bij te houden. Ik heb gewoon een broertje dood aan dat volksgericht-achtige toontje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef Frollo het volgende:
SCH, ik deel je afschuw voor enge borrelpraat en wedstrijdjes 'wie bedenkt de meest sadistische straf', maar ik snap ook dat mensen hier gewoon even stoom komen afblazen.
Onderstaand topic is naar aanleiding van het drama in Dendermonde, maar neemt iets meer afstand en je ziet dat het er dan meteen een stuk genuanceerder aan toegaat:
De maatschappij en zwaar psychiatrische patienten
jezusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ter identificatie van de kinderen zijn foto's gemaakt om zo de ouders en kind te kunnen samenbrengen. In 1 geval was dit niet mogelijk door de te zware verwondingen aan het kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |