quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld: http://www.perthmint.com.(...)_coins_barspage.aspx
Ik heb vorige maand nog een 400 oz goudstaaf in m'n handen gehad
Das zwaar hoor, 12,4kg voor zo'n staafje. Zie je gelijk dat die misdaad films geen reet van kloppen, dat ze even snel een autootje volladen met goudstaven
Is dat zo'n zogenaamde "psychologische grens"?quote:
Denk het niet, die ligt eerder bij de 7500. Als we daar doorheen zakken kan het wel even hard gaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is dat zo'n zogenaamde "psychologische grens"?
Dat is wel gelijk erg rigoreusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:33 schreef pberends het volgende:
100 shorts gekocht op -1,2%. Schiet me dood als we daarboven eindigen.
AEX of WS?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:33 schreef pberends het volgende:
100 shorts gekocht op -1,2%. Schiet me dood als we daarboven eindigen.
Moest ik ook al aan denken...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk erg rigoreusdaar valt die hoed van mij bij in het niet.
Ja, schiet me maar doodquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk erg rigoreusdaar valt die hoed van mij bij in het niet.
Mensen die het leuk vinden om 1 miljoen aandelen te hebben. Kunnen ze zich miljonair noemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:03 schreef Mendeljev het volgende:
Ik snap niet waarom er nog in gehandeld wordt. Kan iemand dat verklaren?
Ja, ook bejaarden hebben last van de credit crunch, dus Harley Davidson voelt de pijn.quote:Crisis treft ook Harley-Davidson
23 januari 2009, 13:52 | ANP
MILWAUKEE (AFN) - De economische teruggang treft ook motorfietsenfabrikant Harley-Davidson. Het Amerikaanse bedrijf maakte vrijdag teleurstellende kwartaalcijfers bekend en zei fors te snijden in de productie en het aantal banen.
In totaal verdwijnen er 1100 banen door de sluiting van meerdere fabrieken. Het gaat om circa 12 procent van het totaal aantal mensen dat voor de motorfietsenproducent werkt.
Harley-Davidson voelt zich genoodzaakt maatregelen te treffen, na een winstval van 58 procent in het vierde kwartaal. De nettowinst kwam uit op 77,8 miljoen dollar, tegen 186,1 miljoen in dezelfde periode in 2007. De omzet viel met 6,8 procent terug tot 1,29 miljard dollar.
Het bedrijf maakte vrijdag bekend de productie in 2009 met 13 procent te verlagen ten opzichte van afgelopen jaar. In 2008 was er ook al sprake van een daling van de productie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |