Alright, my bad. Even de foto's doornemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet. Je vroeg of iemand kon zeggen of hij ECHT is. Dat kan nooit aan de hand van foto's, want er zijn inderdaad replica's die niet van echt te onderscheiden zijn. Zeggen of hij NEP is is al eenvoudiger. Daarvoor heb je maar 1 afwijking nodig.
Vergelijk zelf zou ik zeggen:
http://www.minutemachines.com/watches/Rolex/SeaDweller.html
Is dit voor mij bedoelt? Heb namelijk in een vorig topic gekeken maar kon niets vinden??quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:30 schreef Adsum het volgende:
Nogmaals (ook in vorige topic gevraagd), hoop dat je niet teveel betaald hebt aangezien hij tegen 60% korting bij S&C Eindhoven ligt/lag. Op een bedrag van dik 3k is dat veel geld...
misschien heb je hier iets aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Alright, my bad. Even de foto's doornemen.
Edit:
Ziet er legit uit, ik kan in iedergeval geen afwijkingen herkennen. Iemand anders die er met zijn vakkundige oog nog even over heen zou willen gaan?![]()
legit? genuine? Je bedoelt 'echt', 'origineel', 'legaal', 'geen namaak'?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Alright, my bad. Even de foto's doornemen.
Edit:
Ziet er legit uit, ik kan in iedergeval geen afwijkingen herkennen. Iemand anders die er met zijn vakkundige oog nog even over heen zou willen gaan?![]()
Ja, want dat is een SD.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef ForrestX het volgende:
[..]
legit? genuine? Je bedoelt 'echt', 'origineel', 'legaal', 'geen namaak'?
Ik hoop dat je wel verschil gezien hebt met het horloge uit jouw bericht en de link in de quote in jouw bovenstaande bericht?
Heb je meer foto's?
op basis van de aanzet kijkt die van Swets wel niet origineel...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef vipergts het volgende:
Als de post van swets een echte is verschilt hij al op de aanhechting van band en kast
gewoon ff langs juwelier gaan???quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef feelsgoodman het volgende:
Het lijkt erop dat je gelijk hebt, Swets. Als mijn vermoedens kloppen is het namelijk een fake, maar ik heb niets kunnen waarnemen waaruit blijkt dat het een fake is.
In iedergeval bedankt heren, voor de input.
Volgens mij ben jij de enige met een V10K hier (of in heel NLquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:29 schreef Fidelio007 het volgende:
[..]
Is dit voor mij bedoelt? Heb namelijk in een vorig topic gekeken maar kon niets vinden??
Haha nou bij deze dan, de adviesprijs is ¤3995 en heb hem voor ¤2600 meegekregen na wat onderhandelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Adsum het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met een V10K hier (of in heel NL), dus ja.
60% korting...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef Fidelio007 het volgende:
[..]
Haha nou bij deze dan, de adviesprijs is ¤3995 en heb hem voor ¤2600 meegekregen na wat onderhandelen.
Voor welke prijs lag hij bij Schaap/Citroen?
Ik heb dit vaker gehoord en gelezen. Op zich misleiding in mijn ogen, maargoed. Immers, waarom zou er een verschil zijn tussen een citizen diver wr20bar en een citizen wr20bar? Al weet ik dat divers een schroefkroon hebben, vraag ik me toch af wat die waardes dan zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
Met de term 'water resistant' wordt meestal bedoeld dat het horloge spatwaterdicht is. M.a.w. het is bestand tegen regen e.d. en eventueel kortstondig handen wassen.
Wil je er echt mee kunnen zwemmen/surfen/duiken dan kun je beter een diver kopen.
Die zijn er in diverse prijsklasses en gradaties en zowel als mechanisch en als quartz te krijgen. Hou er wel rekening mee dat na een servicebeurt/batterijwissel altijd de pakkingen vervangen moeten worden.
Daarom wordt meestal de druk in bars gegeven ipv de diepte. 3 bar is in principe 30 meter waterdicht, maar als je met je arm hard op het wateroppervlakte slaat, kan bij aanraking met het water, de druk op het horloge hoger dan 3 bar zijn. Vergelijk het maar als volgt: als je in het water staat en langzaam met je hoofd onder water gaat voel je meestal na een meter of 1,5 dat je je oren moet klaren omdat er druk op staat. Echter als je vanaf de hoge duikplank springt en je komt ongelukkigerwijs als eerste met je oor op het wateroppervlak terecht doet dit ontzettend pijn en kan je trommelvlies scheuren door de druk. dat komt door het snelle drukverschil en de plotselinge drukopbouw van de lucht in je oor. Zo moet je het bij een horloge ook zien. Daarom is imo zwemmen pas echt mogelijk met horloges die tenminste 10 atm druk aankunnen en bij voorkeur 20 of hoger.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:33 schreef Brad het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gehoord en gelezen. Op zich misleiding in mijn ogen, maargoed. Immers, waarom zou er een verschil zijn tussen een citizen diver wr20bar en een citizen wr20bar? Al weet ik dat divers een schroefkroon hebben, vraag ik me toch af wat die waardes dan zeggen.
Zelf overigens erg blij met mijn nieuwe citizen
[ afbeelding ]
Die is mooooooi die Rolex. Die Breitling vind ik echt niks. Er zijn maar weinig Breitlings die mij kunnen bekoren.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
deze:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik de rolex veel vaker draag en denk er dan ook over om de breitling te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |