Inderdaad, helemaal niet meer aan gedacht!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:44 schreef Reintji het volgende:
Hebben we al een wristshot van HIM gezien?
Aan die scriptie kun je ook 's avonds en 's nachts werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
nee..................![]()
!
moet eerst mn scriptie afmaken voordat ik hem ophaal![]()
Jajajaja i'm working on it, maar o o o wat is mijn discipline slecht zeg voor die rotscriptie!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal niet meer aan gedacht!
[..]
Aan die scriptie kun je ook 's avonds en 's nachts werken![]()
Huphup, halen dat ding!!!!![]()
![]()
P.s. heb je je broer inmiddels al over kunnen halen voor een wristshot van zijn IWC?
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Jajajaja i'm working on it, maar o o o wat is mijn discipline slecht zeg voor die rotscriptie!
wristshot van mijn broer is ook nog niet gebeurd.....ik heb hier wel een foto van hem, maar als ik dan inzoom op zn iwc issie out of focusdus helaas pindakaas.......
hij krijgt er trouwens wel ontzettend veel goede reacties op vertelde hij me nog laatst. Hij is echt iemand die zo onopvallend mogelijk wil doen en zal dus nooit zn horloge zomaar aan iemand laten zien, maar hij stond er echt van te kijken hoeveel mensen zagen dat hij en ander (mooier) horloge had.
Idd, dat vind ik ook!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het!
Zoiets koop je gewoon puur voor jezelf om zelf van te genieten, niet om mee te showen. En de liefhebbers/kenners valt zoiets vanzelf wel op. Als je er mee te koop loopt kan dat figuren aantrekken met verkeerde bedoelingen. Schiet je niks mee op.
Ik hoor heel veel goede verhalen over hem, maar heb zelf nooit zaken gedaan (alhoewel hij altijd bijzonder geile JLC's op voorraad heeft)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:18 schreef Reintji het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met William Wien watches? Krijg hier (oa. Little Switzerland, Gandelman) voor een planet ocean een prijs welke ongeveer 50E onder die van WWWatches ligt. Dat is me het gehossel eigelijk niet waard.
2x zaken gedaan met William, beide keren naar volle tevredenheid!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:18 schreef Reintji het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met William Wien watches? Krijg hier (oa. Little Switzerland, Gandelman) voor een planet ocean een prijs welke ongeveer 50E onder die van WWWatches ligt. Dat is me het gehossel eigelijk niet waard.
Heel mooi horloge (imo de enige mooie radoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Fidelio007 het volgende:
Sinds korte tijd ben ik in het bezit van een Rado V10K.
rado is keramischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Bierkameel het volgende:
Hmm ik hoop dan voor je dat die kast ook echt zwart metaal is, ik heb een paar horloges gehad met een goede PVD coating waar ik toch altijd slijtplekken op kreeg
Daarom ga ik ook niet meer voor zwart.
Bedankt voor de leuke racties !quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Heel mooi horloge (imo de enige mooie rado) maarja de prijs is er dan ook wel naar!
Ik vind hem alleen niet zo tijdloos en daarom zou hij voor mij buiten budget liggen. Van de andere kant is dit natuurlijk wel een horloge wat altijd mooi blijft en niet zal krassen! Ook een voordeel waar ik zoals boven in het topic staat ook veel waarde
aan hecht: jedraagt zo'n horloge echt voor jezelf omdat 99% van de mensen geen idee heeft wat voor klok het is en dat is dan
wel weer zo fijn!
Doet er toch niet meer toequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:30 schreef Adsum het volgende:
Nogmaals (ook in vorige topic gevraagd), hoop dat je niet teveel betaald hebt aangezien hij tegen 60% korting bij S&C Eindhoven ligt/lag. Op een bedrag van dik 3k is dat veel geld...
Duidelijk nep, wat mot je ervoor?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Okay, jammer. Ze worden dus al zo goed gedupliceerd dat je aan de hand van foto's echt van nep niet meer kan onderscheiden?
Dat vroeg je niet. Je vroeg of iemand kon zeggen of hij ECHT is. Dat kan nooit aan de hand van foto's, want er zijn inderdaad replica's die niet van echt te onderscheiden zijn. Zeggen of hij NEP is is al eenvoudiger. Daarvoor heb je maar 1 afwijking nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Hij is niet van mij. Ik ben er alleen benieuwd naar of hij legit/genuine is, ik vermoed namelijk dat hij dat niet is. En daar zou ik dus ook graag achter willen komen aan de hand van deze foto's, maar dat gaat dus niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |