abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65350697
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:47 schreef Technoviking het volgende:
30 euro voor een week boodschappen?

Jij neemt het er wel van hè!?
Als je alleen bent en niet echt kieskeurig kwa eten moet dat wel lukken. Je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.
pi_65350878
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:49 schreef Meh7 het volgende:

Als je alleen bent en niet echt kieskeurig kwa eten moet dat wel lukken. Je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.
4,30 euro per dag... dan ben je echt aan het bezuinigen op je gezondheid. Maar goed, ook dat moet iedereen zelf weten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65350942
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

4,30 euro per dag... dan ben je echt aan het bezuinigen op je gezondheid. Maar goed, ook dat moet iedereen zelf weten.
Een gezond en gevarieerd menu zal het wel niet worden, nee
pi_65351807
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:47 schreef Technoviking het volgende:
30 euro voor een week boodschappen?

Jij neemt het er wel van hè!?
Lijkt me vrij normaal bedrag? Ik zie niet waarom ik meer zou moeten halen, ik heb mn ontbijt en avondeten. Voor selectieve dagen trouwens want ik ben ook geregeld pleite. (dan eet ik dus "extern")
Hier en daar een snack en dat was het wel.
En lunch haal ik altijd @ werk.
pi_65351835
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Precies. Ik woon trouwens ook alleen en geef ook ongeveer 30 euro per week aan boodschappen uit.
pi_65351870
Wij zijn met zijn tweeën en geven ongeveer 18 euro per dag uit, maar dat is inclusief non-food zoals wasmiddelen e.d.
pi_65351903
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je naar een betaalbare supermarkt gaat kan je prima eten van 5 euro de dag. Geen snacks en shit nee, maar ontbijt/lunch en avondeten heb je gewoon.
pi_65351926
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef Isegrim het volgende:
Wij zijn met zijn tweeën en geven ongeveer 18 euro per dag uit, maar dat is inclusief non-food zoals wasmiddelen e.d.
Ja dan kom ik ook wel wat hoger, maar die meuk haal ik bijna nooit bij de supermarkt.
pi_65352219
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:37 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja dan kom ik ook wel wat hoger, maar die meuk haal ik bijna nooit bij de supermarkt.
Ik ook niet, die haal ik bij Action.
pi_65352391
wel stom, ga je naar de site van Ahold, zit er een typo in de titel van de homepage slordig hoor
pi_65352414
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:52 schreef LoggedIn het volgende:
wel stom, ga je naar de site van Ahold, zit er een typo in de titel van de homepage slordig hoor
Idd.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:08:22 #112
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_65352840
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:36 schreef McKillem het volgende:

[..]

Als je naar een betaalbare supermarkt gaat kan je prima eten van 5 euro de dag. Geen snacks en shit nee, maar ontbijt/lunch en avondeten heb je gewoon.
Taco's met chili con carne heb je al op tafel voor 4 euro ofzo. Twee blikjes kidney beans, een doosje taco-schelpen, gehakt, en zo'n zakje met prut. Eventueel nog wat sla en kaas en voila... en daar kun je makkelijk twee dagen uit halen. 1x avond eten en 1x leen stevige lunch.

Kip kerrie met rijst is ook geen fortuin en haal je voor net zo veel in huis, ook daar weer heb je genoeg voor twee dagen als je maar alleen bent.

Aardappelen, groente, stukje vlees, en een sausje gaat je ook geen tientje kosten.

Spaghetti en macaroni staan er om bekend goedkoop te zijn.

En mocht je eens een keer zin hebben in een pizza, je hebt een goeie in huis voor drie euro, en als je het echt goedkoop wil kun je er al een halen voor 50 cent.

Het is echt bullshit dat je niet gevarieerd kan eten als je een beperkt budget hebt en je alleen woont, en dan hoef je echt niet te gaan voor het goedkoopste van het goedkoopste.

Daarbij heb je zaken zoals wasmiddel echt niet op wekelijkse basis nodig. Dus dat is iets dat je een keer koopt, en vervolgens twee tot drie weken lang kan gebruiken. Mocht je een heel pak wc-papier opmaken per week dan raad ik je toch aan om eens naar de huisarts te gaan, want dan krijg je echt geen goede dingen binnen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_65352917
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

In Waalre, waar ik nogal eens kom, ligt er ook een Aldi of Lidl (geen idee, een van de twee iig) tegenover de AH. Volgens mij kun je er een kanon afschieten. Het "verkeer" gaat iig gewoon richting en van de AH.

En terecht overigens. Sowieso belachelijk om een Adli/Lidl in Waalre te plaatsen, daarvoor is het aanhangsel Aalst-Waalre. Maar dit even terzijde.
Wat een dedain zeg! Het terecht vinden dat 'het verkeer' richting AH gaat en zelfs bijna verontwaardigd zijn dat Aldi zich in jouw shopplaats durt te vestigen.

Je haalt wel je eigen stelling van de slechte ligging van de Aldi onderuit. Als ie tegenover de AH zit zal het met die slechte ligging wel meevallen. En hij zit echt wel op meer plaatsen in de buurt van een A-supermarkt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 19:57:48 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65354527
ik herken dit wel ja

ik heb hier 3 (4 als je die op het station meetelt) Albert Heijn filialen dichter bij dan wat dan ook!
en de eerstvolgende is een C1000, ik begrijp dat dat nu ook een Albert Heijn is?
volgens mij is na die C1000 de eerstvolgende supermarkt ook weer een AH (2 op het Spui en een AH to go!)
en het maakt niet uit welke ik kies, er is altijd maar 1 kassa open

naast Avondwinkels en Superturkenmarkten (das pas duur!!) en die C1000 kan ik zowieso geen andere supermarkt meer vinden atm in de buurt van Centraal Station!!
Die monopoliepositie is er hier gewoon al hoor

als ik tijd heb en/of zin heb om voor een week boodschappen te doen ga ik trouwens wel met de tram naar bv de Jumbo want daar zijn tenminste kassa's open en het is goedkoper
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65362341
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:36 schreef McKillem het volgende:

Als je naar een betaalbare supermarkt gaat kan je prima eten van 5 euro de dag.
Het vlees is er b.v. aanmerkelijk slechter. En je zit al snel vast aan varken. Moet jij weten, maar ik vreet dat dus niet.
pi_65362423
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:08 schreef Cairon het volgende:

Taco's met chili con carne heb je al op tafel voor 4 euro ofzo. Twee blikjes kidney beans, een doosje taco-schelpen, gehakt, en zo'n zakje met prut. Eventueel nog wat sla en kaas en voila... en daar kun je makkelijk twee dagen uit halen. 1x avond eten en 1x leen stevige lunch.

Kip kerrie met rijst is ook geen fortuin en haal je voor net zo veel in huis, ook daar weer heb je genoeg voor twee dagen als je maar alleen bent.

Aardappelen, groente, stukje vlees, en een sausje gaat je ook geen tientje kosten.

Spaghetti en macaroni staan er om bekend goedkoop te zijn.

En mocht je eens een keer zin hebben in een pizza, je hebt een goeie in huis voor drie euro, en als je het echt goedkoop wil kun je er al een halen voor 50 cent.

Het is echt bullshit dat je niet gevarieerd kan eten als je een beperkt budget hebt en je alleen woont, en dan hoef je echt niet te gaan voor het goedkoopste van het goedkoopste.
Je moet eens hierboven lezen hoe gevarieerd jij bezig bent... Ik vind dat nl. bijzonder tegenvallen. De ene dag gehaktbal, de volgende dag boomstammetjes en dat spagetti en niet door hebben dat je iedere dag gemalen varken en soms ook nog koe aan het eten bent.
pi_65362481
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Loohcs het volgende:

Wat een dedain zeg! Het terecht vinden dat 'het verkeer' richting AH gaat en zelfs bijna verontwaardigd zijn dat Aldi zich in jouw shopplaats durt te vestigen.
Het is niet mijn shopplaats. Het is het dorp waar ik vandaan kom. En Waalre heeft nu eenmaal een bepaalde klasse... ach vooruit, had... Het was iets voor Aalst-Waalre geweest. Punt.
quote:
Je haalt wel je eigen stelling van de slechte ligging van de Aldi onderuit. Als ie tegenover de AH zit zal het met die slechte ligging wel meevallen. En hij zit echt wel op meer plaatsen in de buurt van een A-supermarkt.
In het algemeen heeft de Aldi een aanmerkelijk mindere ligging. En ik bedoelde ook echt algemeen.
pi_65362804
Met z'n geven wij ongeveer 65 euro per week uit aan boodschappen. Ontbijt voor 2, diner voor 2 en lunch voor 1. Daarnaast inbegrepen kattenspullen, wasmiddel, shampoo's en dergelijke. Vind ik niet heel veel
pi_65362952
Dat iedereen hier weet hoeveel ze wekelijks kwijt zijn aan boodschappen zeg...
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:10:41 #120
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_65363114
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:57 schreef sp3c het volgende:
ik herken dit wel ja

ik heb hier 3 (4 als je die op het station meetelt) Albert Heijn filialen dichter bij dan wat dan ook!
en de eerstvolgende is een C1000, ik begrijp dat dat nu ook een Albert Heijn is?
volgens mij is na die C1000 de eerstvolgende supermarkt ook weer een AH (2 op het Spui en een AH to go!)
Leuke winkel.... altijd een plan B als het bier op is.
Sterker nog een night shop in EHV heeft er best veel last van. Omdat AH to go een flink stuk goedkoper is.
pi_65363356
AH is alleen vanwege de openingstijden al superieur.

Daar waar de rest om 18.00 of 20.00 sluit zijn hier de AH's tot 21.00 of 22.00 open.
pi_65363903
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is niet mijn shopplaats. Het is het dorp waar ik vandaan kom. En Waalre heeft nu eenmaal een bepaalde klasse... ach vooruit, had... Het was iets voor Aalst-Waalre geweest. Punt.
Woonplaats, plaats van afkomst of shopplaats, dat viel niet met zekerheid uit je vorige post op te maken, dus koos ik voor 't laatste aangezien 't hier over shoppen gaat.
quote:
[..]
In het algemeen heeft de Aldi een aanmerkelijk mindere ligging. En ik bedoelde ook echt algemeen.
Of Aldi in het algemeen een slechtere ligging heeft is niet zo eenvoudig vast te stellen, maar er zijn genoeg mensen die houdbare en/of non-food zaken bij de Aldi halen en merkproducten bij de A-supermarkt, dus dan is 't redelijk logisch dat een Aldi daarbij in de buurt gaat zitten.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 00:43:08 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65363963
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:19 schreef Specularium het volgende:
AH is alleen vanwege de openingstijden al superieur.

Daar waar de rest om 18.00 of 20.00 sluit zijn hier de AH's tot 21.00 of 22.00 open.
dat dan weer wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65364651
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:39 schreef Loohcs het volgende:

Of Aldi in het algemeen een slechtere ligging heeft is niet zo eenvoudig vast te stellen
Dan blijft staan dat het een winkel is waar je gaat zoeken naar een touw en een wankel krukje... Ze hebben er kwalitatief niet eens slecht spul (af en toe), maar goed voor je humeur is het niet.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:22:50 #125
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_65367715
AH .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_65367771
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan blijft staan dat het een winkel is waar je gaat zoeken naar een touw en een wankel krukje... Ze hebben er kwalitatief niet eens slecht spul (af en toe), maar goed voor je humeur is het niet.
Echt wel. Bij de kassa moet ik altijd lachen.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:25:00 #127
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_65367835
Een klein puntje hebben ze overigens wel . Van de drie supermarkten in m'n wijk zijn er eh, drie AH.
In het centrum... drie supermarkten, 3 AH. In de wijk verderop, ook een AH. Maar vooruit, ook een Super de Boer en een Aldi . Over de hele stad gezien: 28 supers, 14 AH.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:17:16 #128
154880 Bolter
Awesomeness
pi_65369818
30e voor een week? TS wat eet je dan wel niet dat je zo goedkoop uit bent
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_65370189
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:17 schreef Bolter het volgende:
30e voor een week? TS wat eet je dan wel niet dat je zo goedkoop uit bent
Is goed te doen hoor, zeker als je weinig of geen vlees eet. Als ik geen vlees at, zou ik ook wel met dertig euro per week kunnen uitkomen. En zeker ook wel gezond.
pi_65370420
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik had met AH geen enkel probleem. Tot ze ineens besloten dat ze hun eigen huismerken gingen pushen en besloten dat alles het veld moest ruimen voor de smerige eigen merk teringzooi van ze.
Ik vind het niet erg om meer te betalen, ik vind het erg dat mij mijn keuze wordt ontnomen. En in Utrecht centrum vind je geen enkele andere supermarkt dan AH. Dus hoe dan ook, je moet die smerige k^^^^er tapas en hoerige stinkgroenten van ze kopen en wat er overblijft is eigen merk crap waar ik jeuk van krijg.
Dat dus!

Gelukkig zijn in Den Haag centrum, sinds kort, de Plus en Ekoland supermarkt erbij gekomen. Werkelijk een verademing.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:44:53 #131
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_65370941
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef DS4 het volgende:
Je moet eens hierboven lezen hoe gevarieerd jij bezig bent... Ik vind dat nl. bijzonder tegenvallen. De ene dag gehaktbal, de volgende dag boomstammetjes en dat spagetti en niet door hebben dat je iedere dag gemalen varken en soms ook nog koe aan het eten bent.
Oh god, zo'n zweefteverige vegetarier, hoe bevalt de bloedarmoede?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_65373324
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:

Echt wel. Bij de kassa moet ik altijd lachen.
Die paar keren dat ik in een Aldi/Lidl was zaten er altijd van die dikke zeugen achter de kassa. Niet bepaald iets om mee te lachen.

Niet dat er bij de AH altijd wat prettigs achter de kassa zit, maar soms toch wel... En dan wil ik best vriendelijk lachen.

Nee, ik ben geen fan van die winkels. Niet alleen omdat het mij daar niet bevalt, de manier waarop het goedkoper kan (uitwringen van het personeel op het onbeschofte af) is ook niet iets om trots op te zijn.
pi_65373353
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:44 schreef Cairon het volgende:

Oh god, zo'n zweefteverige vegetarier, hoe bevalt de bloedarmoede?
Ik weet niet waar jij mijn vegetarisme van af leidt... Mijn bezoeken aan de slager wellicht?
  zondag 25 januari 2009 @ 00:07:38 #134
239053 trifko
One Minute!
pi_65373479
Hier bij mij ook.. Dirk van den Broek is verdwenen, en 2x C1000 zijn overgenomen door AH.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65375269
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het vlees is er b.v. aanmerkelijk slechter. En je zit al snel vast aan varken. Moet jij weten, maar ik vreet dat dus niet.
Lekker relevant van welk fucking beest het afkomt. Als het te eten is het te eten. Je zegt het hier echt alsof het een relevantie kwestie hoort te zijn.
pi_65375313
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:52 schreef DS4 het volgende:

Het is niet mijn shopplaats. Het is het dorp waar ik vandaan kom. En Waalre heeft nu eenmaal een bepaalde klasse... ach vooruit, had... Het was iets voor Aalst-Waalre geweest. Punt
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:05 schreef DS4 het volgende:
Dat iedereen hier weet hoeveel ze wekelijks kwijt zijn aan boodschappen zeg...
Oh je bent zo'n elitaire bal. Dan zijn we uitgepraat.

[ Bericht 3% gewijzigd door McKillem op 25-01-2009 01:44:49 ]
pi_65377945
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die paar keren dat ik in een Aldi/Lidl was zaten er altijd van die dikke zeugen achter de kassa. Niet bepaald iets om mee te lachen.
Het zal mij aan mijn reet roesten wie er achter de kassa zit. De reden dat ik lach, is dat ik er twee tientjes kwijt ben voor producten waar ik bij AH het driedubbele kwijt voor zou zijn.
quote:
Nee, ik ben geen fan van die winkels. Niet alleen omdat het mij daar niet bevalt, de manier waarop het goedkoper kan (uitwringen van het personeel op het onbeschofte af) is ook niet iets om trots op te zijn.
Niemand wordt gedwongen om er te werken.

Bij de Lidl gaan ze trouwens veel beter om met personeel.
pi_65378035
Als de NMA zich nou eens net zo druk zou maken over de energieprijzen of huizenprijzen.. Keuze zat qua supermarkten waar je een enkele euro op weekbasis kan besparen.. de euro's gaan harder uit mijn portemonnee door nieuw verzonnen belastingen en dat soort grappen waar je helemaal niets tegen kunt doen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 25 januari 2009 @ 10:22:10 #139
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65378279
Toch wel grappig dat TS nu commentaar heeft op de marktwerking, maar wanneer het rookverbod ter sprake komt dan is het belachelijk dat het niet aan de markt over gelaten wordt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65378350
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef McKillem het volgende:

Lekker relevant van welk fucking beest het afkomt. Als het te eten is het te eten. Je zegt het hier echt alsof het een relevantie kwestie hoort te zijn.
Als je gezondheid niet belangrijk vindt is het idd geen relevante kwestie... maar voor mij dus wel.
pi_65378360
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:37 schreef McKillem het volgende:

Oh je bent zo'n elitaire bal. Dan zijn we uitgepraat.
Met een tokkie is dat al snel het geval ja.
pi_65378466
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:38 schreef Isegrim het volgende:

Het zal mij aan mijn reet roesten wie er achter de kassa zit.
Misschien is het wel heel vreemd dat ik liever een mooie dame tegenover mij heb, maar het is een feit.
quote:
De reden dat ik lach, is dat ik er twee tientjes kwijt ben voor producten waar ik bij AH het driedubbele kwijt voor zou zijn.
Dezelfde producten red je niet met factor 3, integendeel. Ik vraag me sowieso af of het verschil wel zo groot is zelfs als je op kwaliteit bezuinigt.

Maar goed, ik betaal dus gaarne voor kwaliteit, reden waarom ik slager, groenteboer etc. bezoek.
quote:
Niemand wordt gedwongen om er te werken.
Fatsoensnormen staan.
  zondag 25 januari 2009 @ 10:42:20 #143
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_65378485
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:38 schreef Isegrim het volgende:

Het zal mij aan mijn reet roesten wie er achter de kassa zit. De reden dat ik lach, is dat ik er twee tientjes kwijt ben voor producten waar ik bij AH het driedubbele kwijt voor zou zijn.
Het voordeel van Aldi t.o.v. AH valt zwaar tegen, moet ik zeggen.
pi_65378548
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef McKillem het volgende:

[..]

Bron: http://www.nu.nl/economie(...)ls-albert-heijn.html

En over een paar jaar is AH de supermarkt gelijke van MIcrosoft in dit land en betalen we 50 euro voor een komkommer.
Nee, gaat lekker zo.
Gelukkig heb ikzelf nog de keuze uit een Hoogvliet en Jumbo, maar dat lijkt me echt een kwestie van tijd.

AH Prima, maar er moet echt een anker uitgegooid worden met betrekking tot die groei want in dit tempo gaat het voor de consument nog heel nasty worden.
Je praat echt poep hoor. Typisch Nederlands dit. Zo gauw als iemand even boven het maaiveld uitsteekt, staat men klaar om de kop eraf te hakken.

Als AH groeit komt dat omdat de consument kiest voor AH. De overheid moet zich daar niet mee bemoeien. De huizenmarkt is een drama, juist door overheidsbemoeienis.
pi_65378587
Ik woon aan de rand van het centrum in Groningen. Als dichtsbijzijnde supermarkt heb ik de keuze tussen twee Albert Heijn's en een Super de Boer... Omdat ik lui ben loop ik altijd naar de AH als ik snel wat moet hebben, maar als ik thuis kom uit college fiets ik langs een Jumbo. Vaak haal ik m'n troep dan daar. of op de markt.
AH is trouwens wel een fijne winkel om te winkelen. Alleen zijn de euroshopper en huismerk producten wel te vaak op En het vlees is ook niet echt super...
  zondag 25 januari 2009 @ 10:51:59 #146
154880 Bolter
Awesomeness
pi_65378615
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:40 schreef DS4 het volgende:

Maar goed, ik betaal dus gaarne voor kwaliteit, reden waarom ik slager, groenteboer etc. bezoek.
Tja, ik denk dat de meeste mensen geen tijd hiervoor hebben. Ik kies dus ook voor de supermarkt met het grootste aanbod en aanwezigheid van "basis"producten zoals brood e.d. op minder normale tijdstippen om boodschappen te doen zoals 's avonds.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_65378704
Wat een enorm idiote klacht. Er spelen twee dingen hier mee die je beide niet in het artikel ziet terugkomen. Albert Heijn is de enige winkel die in de slechte stadswijken blijft zitten terwijl de rest vertrekt vanwege de veiligheid. De consument daar mag dus blij zijn dat ze überhaupt nog een supermarkt hebben in hun wijk. Verder klagen de andere supermarkten dat AH op de betere locaties zitten. Ja, dan moet je meer huur gaan betalen maar dat pas natuurlijk niet in het plaatje van een goedkope supermarkt.
pi_65378706
Een werkend mens heeft in NL nauwelijks de gelegenheid om naar de slager of de groenteboer te gaan, aangezien die op het tijdstip dat iemand thuis is aangekomen, zich even opfrist en boodschappen wil doen, de deuren allang gesloten hebben.
pi_65379086
Mijn Turk is elke dag tot 20:00 open en heeft heerlijke ossenhaas, kant-en-klaar kebabgehakt, heerlijk malse kipfilet... Maar ik doe al mijn boodschappen sowieso op zaterdag en het vlees gaat dan in de vriezer. Doordeweeks hoef ik doorgaans niet vaker dan één of twee keer naar de super voor iets wat op is o.i.d.
pi_65379135
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:51 schreef Bolter het volgende:

Tja, ik denk dat de meeste mensen geen tijd hiervoor hebben.
Die 10 minuten die je er aan kwijt bent kunnen toch niet het probleem zijn zou ik denken.

Ik snap best het gemak hoor. En ik haal ook wel diepgevroren groente bij de AH (itt wat velen denken is diepgevroren juist heel gezond) en geregeld broodjes omdat de bakker meestal geen keuze meer heeft op de tijd dat het mij behaagt om langs te komen... maar toch, als je GTST of shownieuws over slaat (en dat beïnvloed je leven geenszins) kun je makkelijk ook even twee deuren verder lopen (wat dat is het meestal). Maar goed, mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')