Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Hierom...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter en ik hebben elkaar net onze pik laten zien via msn
je moet ook niet alles geloven wat justin zegtquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet ook niet alles geloven wat justin zegt
GMTAquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik heb vijf uur in de bus gezeten om de Mac te bezoeken, wie raakt mij aan?
?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:33 schreef Bob-B het volgende:
zo, misschien gaat er nu wel een lampje branden in jullie schedels
dood kadaver kijk eens naar de TT en begin wild reacties terug te lezen wat je minime brein heeft overgeslagen om te registreren.quote:
ik ga naar het café vanavond, maar niet ter ere van Femsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Famsie, wat doen we vanavond om je verjaardag te vieren?
En een quote naar mijzelf, ik weet hoe fout het is:dquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Fems het volgende:
Oeh,
heel heel heel misschien kom ik je dan nog wel tegen remco! wel heeeeel misschien.
En Dritske, je weet toch dat mijn vriendinnetjes komen?:O
wattan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Fems het volgende:
Oeh,
heel heel heel misschien kom ik je dan nog wel tegen remco! wel heeeeel misschien.
ga naar Markt 2 jahquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Iniedergeval, als je in haaksbergen blijft
Ik vind het niet erg om met meerdere meisjes tegelijk te rollebollenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Fems het volgende:
Oeh,
En Dritske, je weet toch dat mijn vriendinnetjes komen?:O
Nou, wees eens slim.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga naar Markt 2 jah
en dan nog de vraag: hoezo misschien tot vanavond?
Ik mag jou niet eens voor mezelf?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om met meerdere meisjes tegelijk te rollebollen
0,000001% kans?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Nou, wees eens slim.
Misschien ga ik ook wel naar de markt, heel heel misschien
Jawa, dan sneaken we ff naar een andere kamerquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dood kadaver kijk eens naar de TT en begin wild reacties terug te lezen wat je minime brein heeft overgeslagen om te registreren.
JE LEEFT!!!
gadverdamme manquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe pr0n fetish: zwangere chicks![]()
Ik eh.. ookquote:Op zondag 25 januari 2009 11:29 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb GirlNextDoor ontmoet! Einz!
Sorry, ik was erg dronken...
Vertel eensquote:Op zondag 25 januari 2009 11:29 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb GirlNextDoor ontmoet! Einz!
Sorry, ik was erg dronken...
Mijn laptop staat aan het voeteneind van mn bedquote:Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ik erg dronken ben weet ik de pc echt niet meer te vinden.
Het kostte me enige moeite, dat wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:35 schreef Blawh het volgende:
Maar je maakt mij niet wijs dat wanneer je echt dronken bent, je ook nog eens precies de toetsen weet te vinden die je wilt vinden.
Maar hoe was het tussen de 2 dronkaards?
Ahjah, ik liep in Atak met een vriend van me en ik zag een bekend gezicht... En na heel kort nadenken (ik had wat op, dus dan doe je sneller dingen dan normaal) even een tikje op de schouder: Ben jij GirlNextDoor?quote:
Hahahahhahahahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 11:37 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ahjah, ik liep in Atak met een vriend van me en ik zag een bekend gezicht... En na heel kort nadenken (ik had wat op, dus dan doe je sneller dingen dan normaal) even een tikje op de schouder: Ben jij GirlNextDoor?
Zij: Van fok?!
Ik: Ja!Ik ben Lamzak
Einander: Leuk je te ontmoeten doeg bla etc..
Daarna nog een paar keer met mijn lamme kop je na lopen roepen... Buiten, toen je weg liep met jouw vriendin(?)
Oeh.quote:
soort van gta?quote:
laten we het hopenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgende week de 2e plek in bezit?
je moet het ook eens gaan spelenquote:
nou, slaap lekker dan maarquote:Op maandag 26 januari 2009 01:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. MorgenVandaag huisarts. Vrijdag had ze autopech
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter en ik luln wat af...
[Lord Moredhel] zegt (1:59):
vroag ze: wat wil ie hemn?
- WIL NEUKN!
in een volle kroeg toen de muziek emn zacht ging
Ruler Of Death zegt (1:59):
Ruler Of Death zegt (1:59):
hahahaha
vond ze niet zo mooi
ik wa
Ruler Of Death zegt (2:00):
hahaha
wark ie nog steurig bie de bieb?quote:
dan moj noar oe bed henquote:Op maandag 26 januari 2009 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, ik meut moar es een keer goan sloapn, anders ben ik mon' niks weert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter* rulerofdeath kijkt terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ja, Wouter, nou ben je de lul.quote:
neuh hoorquote:
ik vanavond misschien ook ff naar Enschede/Hengelo voor een nieuwe autoradioquote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
net even naar enschede geweest. stofzuiger halen en even langs school
is oude stuk?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vanavond misschien ook ff naar Enschede/Hengelo voor een nieuwe autoradio
dat niet, maar wil er graag 1 die ook MP3 pakt en waar een USB-poot opzit, want CD's van maximaal 80 minuten schiet ook niet op! helemaal niet met livesets van meer dan 80 minutenquote:
USB voor of achter?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat niet, maar wil er graag 1 die ook MP3 pakt en waar een USB-poot opzit, want CD's van maximaal 80 minuten schiet ook niet op! helemaal niet met livesets van meer dan 80 minuten
en heb een mooie Pioneer gevonden van ¤ 120, dus die wilde ik dan vanavond ff gaan halen...
beterschapquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Blawh het volgende:
Jaren geen griep gehad, nu lig ik met ruim 39 graden de hele dag hier thuis voor pampus. Fijn een dag voor je verdediging, wou vandaag juist gaan voorbereiden.
maar voor lijkt me zo makkelijk kapot te slaanquote:Op maandag 26 januari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor, achter lijkt me zo lastig om USB-stick te verwijderen etc.
hmm. das mooi kut.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Blawh het volgende:
Jaren geen griep gehad, nu lig ik met ruim 39 graden de hele dag hier thuis voor pampus. Fijn een dag voor je verdediging, wou vandaag juist gaan voorbereiden.
hoezo, kapot te slaan, gewoon normaal de stick in- en uithalenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar voor lijkt me zo makkelijk kapot te slaan
ik heb achter. en ik verleng de kabel gewoon en laat deze ergens uitkomen waar ik er geen last van heb
dan steekt er zo'n ding voor je autoradio uit. en als je er dan een keer langsheen slaat met je hand, heb je het zooitje naar de klote.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo, kapot te slaan, gewoon normaal de stick in- en uithalen
en waar heb jij hem laten uitkomen dan?
Als het goed is krijg ik die foto's nogquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom heb ik eigenlijk dat SHE gebeuren gemist
PMquote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik die foto's nog
ik heb toch gekozen voor een front-ingang, doe er wel voorzichtig meequote:Op maandag 26 januari 2009 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan steekt er zo'n ding voor je autoradio uit. en als je er dan een keer langsheen slaat met je hand, heb je het zooitje naar de klote.
ik moet m nog inbouwen, maar ik denk dat ik hem onder de radio uit laat komen waar ik ook extra siggarettenaanstekeraansluitingen heb neergeplakt. Mijn kameraad zou m in het dashboardkastje uit laten komen.
SHE naakt voor 3FM serious requestquote:
je weet me te vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik die foto's nog
wat voor type heb je gekocht?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb toch gekozen voor een front-ingang, doe er wel voorzichtig meeen zoals jij dat doet kan natuurlijk ook prima
in dashboardkastje is wel chill
http://www.sony.nl/produc(...)-for-ipod/cdx-gt620uquote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor type heb je gekocht?
Was het leuk onder je steen?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
SHE naakt voor 3FM serious request
dat was vlak voor kerstquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was het leuk onder je steen?
En die foto's lekken toch wel uit.
ok. ziet er wel goed uitquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/produc(...)-for-ipod/cdx-gt620u
en er moet natuurlijk iemand voor boetenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een crisis binnen PSV is haast niet meer af te wenden
ik vind het ook raar. als er maar iemand voor bloed, dan is het goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Rikketik het volgende:
Stevens zal wel weg moeten. Jammer dat dergelijke trainers al na een half jaar afgeschoten worden.
Sawquote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net voor t eerst Saw 1 gezien. Damn, wat een zieke film is dat. En ja, ik weet dat de rest van de delen nog zieker worden, ofzoiets. DIe ga ik ergens in deze week ook nog zien.
Dan zijn de boze supporters weer even tevreden.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het ook raar. als er maar iemand voor bloed, dan is het goed.
en bij feyenoord moet de trainer vertrekken omdat de selectie te lui is om het ene beentje voor het andere beentje te zettenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan zijn de boze supporters weer even tevreden.![]()
Je zou toch zeggen dat AZ en NEC vorig jaar het goede voorbeeld gegeven hebben, maar blijkbaar heeft men er niets van geleerd.
kijk zequote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
we have bad news: Veel masturberen is grotere kans op prostaatkanker
in het topic wordt het bewijs tegen gevondenquote:
Gelukkig, want ik mag graag handkarrenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in het topic wordt het bewijs tegen gevonden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn. Straks word ik wakker met een ketting aan mn been, vastgebonden aan een buis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Wouter = Jigsaw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
is dat vreemd?quote:
Heb liever dat je dan tegen me aankruipt, in plaats van mij vastbind.quote:
het kan ook een combinatie van beide wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb liever dat je dan tegen me aankruipt, in plaats van mij vastbind.
hee, een editquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb liever dat je dan tegen me aankruipt, in plaats van mij vastbind.
Tenzij je het op een andere manier doet natuurlijk![]()
?quote:
Ik bedoelde natuurlijk:quote:
moet je wel zorgen dat je goed uitgeslapen bentquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb ze 4 uur in gehad. Nadat ik een uur bezig ben geweest om 1 lens erin te krijgen![]()
Morgen 6 uur. Vraag me af hoe dat gaat, met erin doen
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb ze 4 uur in gehad. Nadat ik een uur bezig ben geweest om 1 lens erin te krijgen![]()
Morgen 6 uur. Vraag me af hoe dat gaat, met erin doen
dan is het goedquote:
Ja, dat vond ik dus uiteindelijk ook. Mijn oogwit aanraken, no problem. Maar je moet met je vinger recht voor je pupil. Dan zeggen je hersenen gelijk 'Nooo!' en dan ga je knipperen. Lens wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.
doe je de ogen dichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je de ogen dichtLameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
niet doenquote:
kwam zomaar in me opquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je de ogen dichtLollerdeboller!!11!~1!Einz zwei polizei!!1:D!!~!!1:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Nee? Ohquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee? Oh![]()
Nadat we het hadden over vastbinden enzo.. en dan jij en bart ik..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:03 schreef Rikketik het volgende:
Maar hé, ik ga slapen. Morgen weer een lange dag.
Kusjehoi. (K)
Kusjeee!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:03 schreef Rikketik het volgende:
Maar hé, ik ga slapen. Morgen weer een lange dag.
Kusjehoi. (K)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee? Oh![]()
Nadat we het hadden over vastbinden enzo.. en dan jij en bart..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker! Niet té veel over mij dromen. Straks drijf je nog weg!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef Rikketik het volgende:
Dat plaatje is echt op zo'n beetje alles wat hier gepost wordt toepasselijk.
En nu ga ik echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef Rikketik het volgende:
Dat plaatje is echt op zo'n beetje alles wat hier gepost wordt toepasselijk.
En nu ga ik echt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap lekker! Niet té veel over mij dromen. Straks drijf je nog weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]MaarjaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Markoquote:
ik ook. het was gister ook 3.00 uur dat ik in bed lagquote:
Stiekem is ie een nachtdiertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
hoezo kom ik jou hier altijd tegen als ik naar bed wil gaan?
Voor mij iets eerder. Maar wel vroeg dat ik er weer uit moest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook. het was gister ook 3.00 uur dat ik in bed lag
zo'n idee krijg ik wel jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem is ie een nachtdiertje
Och, morgen (lees de hele week) toch pas om 1 uur te beginnen. Maar ik duik ook zo me nest inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
hoezo kom ik jou hier altijd tegen als ik naar bed wil gaan?
bliksems. wat 'n leamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och, morgen toch pas om 1 uur te beginnen. Maar ik duik ook zo me nest in
Net als mijn hamster. Telkens als ik nét eindelijk in slaap val, gaat ie in zn rad rondrennenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als mijn hamster. Telkens als ik nét eindelijk in slaap val, gaat ie in zn rad rondrennen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als mijn hamster. Telkens als ik nét eindelijk in slaap val, gaat ie in zn rad rondrennen
Dat vind ik dan weer zieligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
moet je z'n rad blokkeren.
of van je kamer afzetten
ik druk m'n computer nu uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb de mijne al gevonden. Ik ga mn tafeltje zoeken om mn laptop op te zetten
Maar verder istie wel een lieverd.quote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig
Dacht dat je je pc uitgedrukt had?quote:
ook weer jammer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Huh? K ben pas 25 maart jarig![]()
![]()
MOGGEL
hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook weer jammer natuurlijk
maar hallo Royvoelen jullie onze adem al in jullie nek?
Hooooooooojquote:
Succes vanmiddag met je presentatiequote:
Fems!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoooooooooj![]()
Wie was er eigenlijk jarig dan??
Danku, zal ik doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Succes vanmiddag met je presentatie! Laat me ff weten per sms hoe t is gegaan!
als jullie punten verspelen tegen Heerenveen komend weekend en wij winnen van Utrecht, dan zijn we jullie toch echt voorbijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehe![]()
1 puntje nog maar he! Doen jullie lekker mee
! Maar we hebben vanaf nu een relatief ''makkelijk'' programma! Moet goed komen voor ons
!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gister een uur bezig geweest met het erin krijgen van mn lenzen. Vandaag maar 20 minuten.
Ik zie vooruitgang
Ik word er echt schijtziek van dat mn oog gelijk dichtklapt als de lens ook maar iets in de buurt komtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
is het zo erg??
ik deed er de 1e week 10 minuten over, daarna gewoon in 1/2 keer gelijk goed
je houdt je oogleden toch uit elkaar met je vingers?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word er echt schijtziek van dat mn oog gelijk dichtklapt als de lens ook maar iets in de buurt komtMaar ja, het was/is echt zo erg
Ja, maar mn oogleden glijden wel makkelijk onder mn vingers weg als ze dicht willenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je houdt je oogleden toch uit elkaar met je vingers?
steviger vasthoudenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar mn oogleden glijden wel makkelijk onder mn vingers weg als ze dicht willen
Klopt. En het lukt prima, binnen 20 minuten nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij wilde persé lensen, dus stel je niet aan
als je het gewoon normaal in 1/2 keer doet, dan kun je 20 minuten langer in je bed liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. En het lukt prima, binnen 20 minuten nu
Komt vanzelf wel, dat ik het in 1 keer kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je het gewoon normaal in 1/2 keer doet, dan kun je 20 minuten langer in je bed liggen
owjaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, dat ik het in 1 keer kanHeb ze net sinds gisteren he?
quote:
Remcoquote:
hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Net m'n internetbankieren geblokt![]()
gewoon 3 keer verkeerde wachtwoord invoeren. nu kan ik 5 werkdagen wachten.quote:
ja goed.quote:
heb ik geen last van met Random Reader van de Rabobankquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon 3 keer verkeerde wachtwoord invoeren. nu kan ik 5 werkdagen wachten.
komt omdat je die wachtwoorden zo vaak moet veranderen, dan raak ik nog wel eens in de war
Okee, doeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed.
maar nu moet ik echt gaanik had om 11 uur al afgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |