ik ga naar het café vanavond, maar niet ter ere van Femsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Famsie, wat doen we vanavond om je verjaardag te vieren?
En een quote naar mijzelf, ik weet hoe fout het is:dquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Fems het volgende:
Oeh,
heel heel heel misschien kom ik je dan nog wel tegen remco! wel heeeeel misschien.
En Dritske, je weet toch dat mijn vriendinnetjes komen?:O
wattan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Fems het volgende:
Oeh,
heel heel heel misschien kom ik je dan nog wel tegen remco! wel heeeeel misschien.
ga naar Markt 2 jahquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Iniedergeval, als je in haaksbergen blijft
Ik vind het niet erg om met meerdere meisjes tegelijk te rollebollenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:17 schreef Fems het volgende:
Oeh,
En Dritske, je weet toch dat mijn vriendinnetjes komen?:O
Nou, wees eens slim.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga naar Markt 2 jah
en dan nog de vraag: hoezo misschien tot vanavond?
Ik mag jou niet eens voor mezelf?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om met meerdere meisjes tegelijk te rollebollen
0,000001% kans?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Nou, wees eens slim.
Misschien ga ik ook wel naar de markt, heel heel misschien
Jawa, dan sneaken we ff naar een andere kamerquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dood kadaver kijk eens naar de TT en begin wild reacties terug te lezen wat je minime brein heeft overgeslagen om te registreren.
JE LEEFT!!!
gadverdamme manquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe pr0n fetish: zwangere chicks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |