je houdt je oogleden toch uit elkaar met je vingers?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word er echt schijtziek van dat mn oog gelijk dichtklapt als de lens ook maar iets in de buurt komtMaar ja, het was/is echt zo erg
Ja, maar mn oogleden glijden wel makkelijk onder mn vingers weg als ze dicht willenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je houdt je oogleden toch uit elkaar met je vingers?
steviger vasthoudenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar mn oogleden glijden wel makkelijk onder mn vingers weg als ze dicht willen
Klopt. En het lukt prima, binnen 20 minuten nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij wilde persé lensen, dus stel je niet aan
als je het gewoon normaal in 1/2 keer doet, dan kun je 20 minuten langer in je bed liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. En het lukt prima, binnen 20 minuten nu
Komt vanzelf wel, dat ik het in 1 keer kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je het gewoon normaal in 1/2 keer doet, dan kun je 20 minuten langer in je bed liggen
owjaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, dat ik het in 1 keer kanHeb ze net sinds gisteren he?
quote:
Remcoquote:
hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Net m'n internetbankieren geblokt![]()
gewoon 3 keer verkeerde wachtwoord invoeren. nu kan ik 5 werkdagen wachten.quote:
ja goed.quote:
heb ik geen last van met Random Reader van de Rabobankquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon 3 keer verkeerde wachtwoord invoeren. nu kan ik 5 werkdagen wachten.
komt omdat je die wachtwoorden zo vaak moet veranderen, dan raak ik nog wel eens in de war
Okee, doeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed.
maar nu moet ik echt gaanik had om 11 uur al afgesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |