?quote:
Ik bedoelde natuurlijk:quote:
moet je wel zorgen dat je goed uitgeslapen bentquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb ze 4 uur in gehad. Nadat ik een uur bezig ben geweest om 1 lens erin te krijgen![]()
Morgen 6 uur. Vraag me af hoe dat gaat, met erin doen
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb ze 4 uur in gehad. Nadat ik een uur bezig ben geweest om 1 lens erin te krijgen![]()
Morgen 6 uur. Vraag me af hoe dat gaat, met erin doen
dan is het goedquote:
Ja, dat vond ik dus uiteindelijk ook. Mijn oogwit aanraken, no problem. Maar je moet met je vinger recht voor je pupil. Dan zeggen je hersenen gelijk 'Nooo!' en dan ga je knipperen. Lens wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.
doe je de ogen dichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk eng om zo dicht met je vingers bij je oog in de buurt te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je de ogen dichtLameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
niet doenquote:
kwam zomaar in me opquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je de ogen dichtLollerdeboller!!11!~1!Einz zwei polizei!!1:D!!~!!1:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Nee? Ohquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee? Oh![]()
Nadat we het hadden over vastbinden enzo.. en dan jij en bart ik..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:03 schreef Rikketik het volgende:
Maar hé, ik ga slapen. Morgen weer een lange dag.
Kusjehoi. (K)
Kusjeee!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:03 schreef Rikketik het volgende:
Maar hé, ik ga slapen. Morgen weer een lange dag.
Kusjehoi. (K)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee? Oh![]()
Nadat we het hadden over vastbinden enzo.. en dan jij en bart..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker! Niet té veel over mij dromen. Straks drijf je nog weg!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef Rikketik het volgende:
Dat plaatje is echt op zo'n beetje alles wat hier gepost wordt toepasselijk.
En nu ga ik echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef Rikketik het volgende:
Dat plaatje is echt op zo'n beetje alles wat hier gepost wordt toepasselijk.
En nu ga ik echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap lekker! Niet té veel over mij dromen. Straks drijf je nog weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]MaarjaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Markoquote:
ik ook. het was gister ook 3.00 uur dat ik in bed lagquote:
Stiekem is ie een nachtdiertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
hoezo kom ik jou hier altijd tegen als ik naar bed wil gaan?
Voor mij iets eerder. Maar wel vroeg dat ik er weer uit moest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook. het was gister ook 3.00 uur dat ik in bed lag
zo'n idee krijg ik wel jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem is ie een nachtdiertje
Och, morgen (lees de hele week) toch pas om 1 uur te beginnen. Maar ik duik ook zo me nest inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
hoezo kom ik jou hier altijd tegen als ik naar bed wil gaan?
bliksems. wat 'n leamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Och, morgen toch pas om 1 uur te beginnen. Maar ik duik ook zo me nest in
Net als mijn hamster. Telkens als ik nét eindelijk in slaap val, gaat ie in zn rad rondrennenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als mijn hamster. Telkens als ik nét eindelijk in slaap val, gaat ie in zn rad rondrennen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als mijn hamster. Telkens als ik nét eindelijk in slaap val, gaat ie in zn rad rondrennen
Dat vind ik dan weer zieligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
moet je z'n rad blokkeren.
of van je kamer afzetten
ik druk m'n computer nu uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb de mijne al gevonden. Ik ga mn tafeltje zoeken om mn laptop op te zetten
Maar verder istie wel een lieverd.quote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig
Dacht dat je je pc uitgedrukt had?quote:
ook weer jammer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Huh? K ben pas 25 maart jarig![]()
![]()
MOGGEL
hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook weer jammer natuurlijk
maar hallo Royvoelen jullie onze adem al in jullie nek?
Hooooooooojquote:
Succes vanmiddag met je presentatiequote:
Fems!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoooooooooj![]()
Wie was er eigenlijk jarig dan??
Danku, zal ik doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Succes vanmiddag met je presentatie! Laat me ff weten per sms hoe t is gegaan!
als jullie punten verspelen tegen Heerenveen komend weekend en wij winnen van Utrecht, dan zijn we jullie toch echt voorbijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehe![]()
1 puntje nog maar he! Doen jullie lekker mee
! Maar we hebben vanaf nu een relatief ''makkelijk'' programma! Moet goed komen voor ons
!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gister een uur bezig geweest met het erin krijgen van mn lenzen. Vandaag maar 20 minuten.
Ik zie vooruitgang
Ik word er echt schijtziek van dat mn oog gelijk dichtklapt als de lens ook maar iets in de buurt komtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
is het zo erg??
ik deed er de 1e week 10 minuten over, daarna gewoon in 1/2 keer gelijk goed
je houdt je oogleden toch uit elkaar met je vingers?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word er echt schijtziek van dat mn oog gelijk dichtklapt als de lens ook maar iets in de buurt komtMaar ja, het was/is echt zo erg
Ja, maar mn oogleden glijden wel makkelijk onder mn vingers weg als ze dicht willenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je houdt je oogleden toch uit elkaar met je vingers?
steviger vasthoudenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar mn oogleden glijden wel makkelijk onder mn vingers weg als ze dicht willen
Klopt. En het lukt prima, binnen 20 minuten nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij wilde persé lensen, dus stel je niet aan
als je het gewoon normaal in 1/2 keer doet, dan kun je 20 minuten langer in je bed liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. En het lukt prima, binnen 20 minuten nu
Komt vanzelf wel, dat ik het in 1 keer kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je het gewoon normaal in 1/2 keer doet, dan kun je 20 minuten langer in je bed liggen
owjaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, dat ik het in 1 keer kanHeb ze net sinds gisteren he?
quote:
Remcoquote:
hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Net m'n internetbankieren geblokt![]()
gewoon 3 keer verkeerde wachtwoord invoeren. nu kan ik 5 werkdagen wachten.quote:
ja goed.quote:
heb ik geen last van met Random Reader van de Rabobankquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon 3 keer verkeerde wachtwoord invoeren. nu kan ik 5 werkdagen wachten.
komt omdat je die wachtwoorden zo vaak moet veranderen, dan raak ik nog wel eens in de war
Okee, doeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed.
maar nu moet ik echt gaanik had om 11 uur al afgesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |