Ergens er niet mee eens zijn is wat anders dan het niet leuk vinden hoor, ik stoor me niet aan andermans mening, misschien moet je eens in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef _Led_ het volgende:
Toch grappig dat de enige mensen die mij daarvan beschuldigen de mensen zijn die het niet leuk vinden als er alternatieve opties worden geopperd
Mja , tot daar gaat je voorstellingsvermogen blijkbaar maar je moet het zelf maar een keer een periode ervaren voor je begrijpt wat al die mensen nou bedoelen , hoogstwaarschijnlijk kom je dat vaker tegen op fok met ervaringen die je zelf niet hebt gehad .quote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, toen je er per toeval eens 2 redelijk dicht achter elkaar hebt gezien ben je erop gaan letten, en presto, toen vielen ze je vaker op
Welk gedeelte van Nieuwetijdskinderen begreep je niet ?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Mja , tot daar gaat je voorstellingsvermogen blijkbaar maar je moet het zelf maar een keer een periode ervaren voor je begrijpt wat al die mensen nou bedoelen , hoogstwaarschijnlijk kom je dat vaker tegen op fok met ervaringen die je zelf niet hebt gehad .
zoals ik al zei , tot daar kan jij blijkbaar verklaren ( altijd is er niks of iets simpels ) en daarna gaat het op zwart ofzo , heel apart .quote:Op donderdag 15 april 2010 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Nieuwetijdskinderen begreep je niet ?
Aha, want als ik 13:37 vaker opmerk is dat iets simpels, maar als jij 11:11 vaker opmerkt is dat natuurlijk superspiritueelquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef Summers het volgende:
[..]
zoals ik al zei , tot daar kan jij blijkbaar verklaren ( altijd is er niks of iets simpels ) en daarna gaat het op zwart ofzo , heel apart .
Interpreteer het zoals je zelf wiltquote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, want als ik 13:37 vaker opmerk is dat iets simpels, maar als jij 11:11 vaker opmerkt is dat natuurlijk superspiritueel
Het is helemaal duidelijk hoor - Jij zegt impliciet : "als ik, Summers, hetzelfde opmerk als jij, Led, is het in mijn geval suuuuuuuuuuperspeciaal en bij jou niet !!!! Bij jou is een normale verklaring voldoende, maar bij mij - waar precies hetzelfde gebeurt - natuurlijk niet !"quote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Interpreteer het zoals je zelf wilt
Typische opmerking weer, mensen die ook maar een greintje humor hebben snappen precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef Summers het volgende:
typische opmerking weer , mensen die het ook zien weten precies wat ik bedoel
het boeit ons niet dat een poep dat niet ziet
quote:
onder welke gave valt het dat jij in mij zit en weet wat ik opmerkquote:Op donderdag 15 april 2010 17:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het is helemaal duidelijk hoor - Jij zegt impliciet : "als ik, Summers, hetzelfde opmerk als jij, Led, is het in mijn geval suuuuuuuuuuperspeciaal en bij jou niet !!!! Bij jou is een normale verklaring voldoende, maar bij mij - waar precies hetzelfde gebeurt - natuurlijk niet !"
Maar nee hoor, verder wil je helemaal niet graag speciaal zijn ofzo
Nou, volgens Summers niet, dus ik wil graag weten of zij een nieuwetijdskind is, of dat ze dat op z'n minst vindt van zichzelfquote:Op donderdag 15 april 2010 17:38 schreef Michielos het volgende:
Niets bijzonder.. als je het checklijstje afgaat, is nagenoeg iedereen een nieuwetijdskind
Oh nou begrijp ik hetquote:Op donderdag 15 april 2010 14:32 schreef Summers het volgende:
Of dat je aan het ONTWAKEN bent , enz ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:51 schreef aapinator het volgende:
Waar dit in Godsnaam over gaat weet ik niet, maar ik herken me in (bijna) al die dingen.. Ook die dingen die je zou 'moeten doen'
Je bent een paranormaal begaafd nieuwetijdskind. Net zoals wij allemaal. Welkom bij de groep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de url van die Hyves nou meteen even geeft, dan kunnen de meelezende en postende nieuwetijdskinderen van dit topic meteen lid worden. Deze dus:quote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Summers het volgende:
Is een wereldwijd fenomeen en er is zelfs een hyves van en die heeft al bijna 8000 leden
quote:Steeds op het juiste moment op de klok kijken om dubbele getallen te zien.
Je bent aan het ontwaken.
Wie heeft je verteld dat jij een nieuwetijdskind bent?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef MrsTeese het volgende:
Mij is ooit verteld dat ik een nieuwetijds kind ben. Maar tegenwoordig is iedereen met adhd al een nieuwetijdskind. Ja ik kleed, denk en gedraag me anders maar dat maakt me niet anders of beter dan anderen.
een of ander medium vertelde dat tegen mij en andere mensen bevestigde dat.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wie heeft je verteld dat jij een nieuwetijdskind bent?
In welk opzicht kleed, denk, en gedraag jij je anders? En anders dan wie?
Wat is het verband met ADHD en nieuwetijdskinderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |