Tja, een medium, da's logisch hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 18:56 schreef MrsTeese het volgende:
een of ander medium vertelde dat tegen mij en andere mensen bevestigde dat.
Oh gezelligquote:Mensen denken altijd dat ik boos, verdrietig, teleurgesteld en chagerijnig ben.
quote:ik had ooit aan een leraar verteld dat een medium dat dus zei, waarop hij reageerde: 'Heel veel kinderen hier zijn nieuwetijdskinderen.' En op de school waar ik zit hebben 98 van de 100 leerlingen adhd. Vandaar.
Ik denk dat er op een Vrije School meer nieuwe tijds kinderen gevonden worden dan op Christelijk Lyceumquote:Op donderdag 15 april 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[.
En hoe weet die leraar dat heel veel kinderen van die school nieuwetijdskinderen zijn?
Tja denk wat je wilt van een medium, ik heb ook mn twijfels.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, een medium, da's logisch hoor.
[..]
Oh gezellig!
[..]
98% van de leerlingen gediagnosticeerd met ADHD op jouw school? Is het een speciale school voor ADHD'ers ofzo
![]()
En wat is er met die 2%?
En hoe weet die leraar dat heel veel kinderen van die school nieuwetijdskinderen zijn?
ohja, ik weet niet waarom die leraar dat wist, toen hij dat zei liep ik weg.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:22 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
Tja denk wat je wilt van een medium, ik heb ook mn twijfels.
Ik weet ook niet waarom ze dat denken. Ik ben dan geen feestbeest maar al helemaal niet boos ofzo.
nee het is een christelijke landbouw school, er zijn gewoon héél veel kinderen met adhd of pdd-nos. Ook heeft de helft last van dyslectie. Ik zelf heb geen adhd of dyslectie, wel een achterstand met wiskunde.
die 98 van de 100% was ook maar een schatting.
Een schatting.. idd achterstand met wiskunde lijkt mequote:Op donderdag 15 april 2010 19:22 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
Tja denk wat je wilt van een medium, ik heb ook mn twijfels.
Ik weet ook niet waarom ze dat denken. Ik ben dan geen feestbeest maar al helemaal niet boos ofzo.
nee het is een christelijke landbouw school, er zijn gewoon héél veel kinderen met adhd of pdd-nos. Ook heeft de helft last van dyslectie. Ik zelf heb geen adhd of dyslectie, wel een achterstand met wiskunde.
die 98 van de 100% was ook maar een schatting.
hier, heb je het al.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Een schatting.. idd achterstand met wiskunde lijkt me
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:56 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
een of ander medium vertelde dat tegen mij en andere mensen bevestigde dat.
Mensen noemen het 'gothic' maar ik trek aan waar ik zin in heb, bv de ene dag een zwarte broek met metalen dingen enzo, dan een witte blouse en ee roze stropdas, dan een lang zwart shirt. Ik heb ooit een hanekam gehad in combinatie met lang haar en heb heel lang gewoon geschoren zijkanten gehad. Ik weet niet hoe je mn gedrag goed kan beschrijven maar iedereen behandeld me anders, dan ben ik toch lekker anders? Mensen denken altijd dat ik boos, verdrietig, teleurgesteld en chagerijnig ben., terwijl dat niet zo is.
Ik woon vlakbij Gouda, daar rijd iedereen op vespa's, dragen nike's en als je geen maatje nul hebt bent je lelijk. Als je je niet volgens de mode kleed ben je raar. Ik heb lang met ee zwarte lange jas gelopen en dan behadelen mensen je alsof je tuig bent. Maar toen ik een leren jas aandeed, deden mensen veel aardiger tegen me. Ik word niet meer uitgescholden. Daaruit haal ik dat ik anders ben. Maar ik weet het verband niet tussen nieuwetijdskinderen en adhd'ers, ik had ooit aan een leraar verteld dat een medium dat dus zei, waarop hij reageerde: 'Heel veel kinderen hier zijn nieuwetijdskinderen.' En op de school waar ik zit hebben 98 van de 100 leerlingen adhd. Vandaar.
Die hyve heeft nu 7979 leden...79-79quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je de url van die Hyves nou meteen even geeft, dan kunnen de meelezende en postende nieuwetijdskinderen van dit topic meteen lid worden. Deze dus:
http://dubbelegetallen.hyves.nl/
Beschrijving van die Hyves:
[..]
Maar ik wil ook speciaal zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef _Led_ het volgende:
Het mooiste vind ik altijd hoe die "nieuwetijdskinderen" gaan lopen steigeren als ik uitleg dat ik een "Nog-nieuwere-tijds-kind" ben - die zijn namelijk nog net wat gevoeliger dan 'gewone' nieuwetijdskinderen,
en komen de speciale tijd inluiden na de gewone 13-in-een-dozijn nieuwetijdskinderen.
Bedoel je nou dat de nieuwetijdskinderen van nu mijn bips afvegen als ik tijdens het watermantijdperk in het bejaardentehuis zit?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat zij ons kunnen gaan helpen in het nieuwe watermantijdperk binnen te treden.
Astrologie is onzinquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat zij ons kunnen gaan helpen in het nieuwe watermantijdperk binnen te treden. Veelal oudere zielen die terug incarneren om deze tijd mee te maken met ons samen. Het klinkt zweverig, daar ben ik mij ook wel bewust van maar het is een mogelijkheid denk ik maar. Het klinkt wel positief in ieder geval en daar is niks mis mee.
Onopgevoede kutblagen zonder manierenquote:En aan de andere kant willen we allemaal wel graag zeggen dat ons kind meer bijzonder is dan een ander kind. We plakken er maar wat graag een bijzonder labeltje aan.. ADHD, nieuwetijd, kristalkinderen.. tsja.
Dat is een esotherische aanduiding voor kinderen van mensen die de new age zweverij zijn aangedaan. Het zou kinderen betreffen die de mensheid vooruit zouden helpen in het in onvoorwaardelijke liefde staan ten opzichte van zichzelf en Het Leven in de breedste zin van het woord.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef internal het volgende:
Volgens het lijste in de OP ben ik een niewetijdskindMaar zo te lezen ook de helft van alle andere posters in dit topic. Dus
kan iemand nog uitleggen wat een nieuwetijdskind precies is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |