Als ik niet ver kom dit keer wil ik sowieso nog een keer tegen jouquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
Lennart en Spanky![]()
En het ligt een beetje aan hoeveel mensen lennart maar in principe speel je maar een aantal potjes en die duren vaak rond de 30 min ofzo!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef gamefreek het volgende:
Dit keer ga je eraan Aqkwiebus gamefreek, geen geluk meer voor jou![]()
Misschien dit jaar dan meer oefenen dan vorig jaar....heb nu meer rivalenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien dit jaar dan meer oefenen dan vorig jaar....heb nu meer rivalen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom maar op:
Notorious_Roy - NotoriousRoy
200 / 200 babyquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben benieuwd wie de grotere verliezer gaat worden!
Oh shit ik kon niet eens voorbij challenge 12quote:
Meteen is spank stilquote:
Vorige jaar was spannendquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:52 schreef gamefreek het volgende:
Dit keer ga je eraan Aqkwiebus, geen geluk meer voor jou![]()
Live = geemfriek
Was dan ook niet van plan om het dit jaar zo spannend te makenquote:
Ik ook niet but who caresquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh shit ik kon niet eens voorbij challenge 12Dat wordt oefenen tussen mn laatste paar tentamens door!
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef Rkatier het volgende:
present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:29 schreef Reintji het volgende:
Ik moet helaas verstek laten gaan, dus iemand anders gaat er met de poedelprijs vandoor
Dibs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Je was goed iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:26 schreef Rkatier het volgende:
Er is hoop SpankmasterC.
Ik heb zojuist AQuila met 3-1 verslagenMe eerste overwinning ooit op AQuila ooit
Dus dan moet het jouw ook lukken
Wat doe je nouquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wat doe je nou![]()
Dalijk lijkt het echt slecht dat ik van jou verloren heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Leonos het volgende:
Ik wil meedoen.
Ben alleen de 30ste tot de 7e aan het skieen.
Gamertagje = Leonos NL
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]Sinds wanneer verlies je graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had me al opgegeven
dus daarom had het ook niet gehoeven
Ik heb gewoon eerlijk gewonnen
Ik hoop gewoon dat er nu meer mensen mee durfen te doen, je bent immers gewoon verslaanbaar
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Je was idd wel goed maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sinds wanneer verlies je graagik had me al opgegeven
dus daarom had het ook niet gehoeven
Ik heb gewoon eerlijk gewonnen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je was idd wel goed maar we gaan het zien
AQwiebus onverslaanbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat er nu meer mensen mee durfen te doen, je bent immers gewoon verslaanbaar
We kunnen wel een sitenieuwsberichtje maken op FOK!games met een linkje naar dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
We moeten nog een aantal man er bij hebben!
Promoot het ff iemand!
Dat zou perfect zijn Ross!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We kunnen wel een sitenieuwsberichtje maken op FOK!games met een linkje naar dit topic?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hier is iemand op zn ego getrapt! Dat zie je zo!
Fok! Wormskampioen '07 en '08quote:
No thanksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zou perfect zijn Ross!
En doe zelf dan ook meteen even mee! Worms is nog maar 400! punten
Ik zorg wel dat je het niet vergeetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No thanksHeb al genoeg te doen en ik vind worms te jaren 90 om nog te kopen
Ik zet (als ik het niet vergeet) morgen wel een berichtje online
Ik had geboden op juiced 2 maar werd overboden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef Rossdale het volgende:
Spanky is wel hipper dan jou idd, hij speelde tenminste Juiced 2
En prima, herinner me maar
Super Rossdalequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:44 schreef Rossdale het volgende:
Doe mee met het grote FOK! Worms kampioenschap 2009!
Oh? Leg eens uit?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
En Simsfan kom maar op met jou heb ik zowiezo nog een appeltje te schillen
Over dat XL t-shirtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Oh? Leg eens uit?![]()
Heb op Worms alle achievements op die Challenge na, ik kom niet voorbij 19 van de 20.En binnen-maps zijn irritant, buiten maps ftw!
Opzich moet dat wel mogelijk zijn dan heb je er nog een kleine week voor!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef Silentuz het volgende:
Ik wil best wel meedoen, het enige probleem is dat ik wel van 6-15 feb op wintersport ben. Dus mijn wedstrijden moeten dan wel eerder gespeeld worden.
Gamertag: Silentuz
Het is ook tof! En tegenwoordig is Worms nog maar 400 Pointsquote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Shigeru het volgende:
Hoe graag willen jullie dat ik meedoe? Ik moet hier namelijk wel mijn resterende MS-points voor opofferen, mocht ik meedoen.
Het lijkt me namelijk best tof! Worms is een echt bazen-spel.
Het kost je niet heel veel tijd hoor! Je speelt denk ik rond de 3 - 5 potjes dus dat is wel te overzien! Je kunt het ook zelf inplannen met je tegenstander!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook meedoen , maar heb zo weinig tijd![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef g_w het volgende:
Het lijkt me een heel leuk toernooi, maar ik heb geen x box. wel ben ik van mening dat de arrogantie van aquila wat minder mag worden, en er nu potverdikkeme echt eens iemand moet komen om hem te verslaan! LAAT AQUILA NIET 3 JAAR OP EEN RIJ KAMPIOEN WORDEN!
Ik deed voorgaande jaren niet mee, dus don't worry!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef g_w het volgende:
Het lijkt me een heel leuk toernooi, maar ik heb geen x box. wel ben ik van mening dat de arrogantie van aquila wat minder mag worden, en er nu potverdikkeme echt eens iemand moet komen om hem te verslaan! LAAT AQUILA NIET 3 JAAR OP EEN RIJ KAMPIOEN WORDEN!
Hij gaat me pletten?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef g_w het volgende:
simsfan, daar hou ik je aan.. je weet dat er consequenties staan als je niet de kampioen wordt? en die consequentie wordt dan uitgevoerd door aquila..
Dat is al lang weer recht gezet in het prijsvragen topicquote:
Aha, dus daardoor ben je 2 jaar kampioen geworden!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef AQuila360 het volgende:
Maar nu wil ik het graag netjes houden anders ben ik genoodzaakt je te weigeren!
Ook, en ik heb voor 150 euro dat cheatspakket gehaald dat is wel handig somsquote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Aha, dus daardoor ben je 2 jaar kampioen geworden!![]()
Vrijdag sluiten we de inschrijving en dan gaat Exi alle namen in zijn hoge hoed doen en dan komt er er een verdeling uit! Hopelijk kunnen we 4 poule's maken maar dan moeten er zowiezo nog 2 man bij!quote:Nee grapje. Heb er al zin in! Wanneer weten we wie tegen wie moet?
Dat van die hoge hoed wist je alquote:
Je Xbox live tag is ook SkyChat toch?quote:
Ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je Xbox live tag is ook SkyChat toch?
Dat is wel een beetje krap aan kwa tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 11:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb vanaf 12 februari weer internet thuis, heb ook een Xbox 360 en Worms Arcade.
Schrijf mij er maar bij
Ik heb je ff een PM gestuurd!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef super-muffin het volgende:
Ah zo, ik dacht dat er gespeeld ging worden vanaf de 15e. Jammer, dan kan ik niet mee doen
In principe sluit de inschrijving vrijdag en dan krijg je ook meteen de groepsindeling en kun je beginnen! Maar het mooiste is 12 of 16 man! We hebben er nu 12 als super-muffin toch meedoet! Maar die moet dan in die laatste 3 dagen zijn potjes spelen!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer is de groepsindeling?
Okeequote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Motorhoofd het volgende:
Het Aquila, ik heb je PM gelezen, maar ik weet niet of ik tijd hem om al die potjes te spelen.
Maar als je bijvoorbeeld maar 11 of 15 man heb vrijdag, dan kan je er mij wel bij zetten. Dan probeer ik het wel!![]()
Mijn gamertag is in ieder geval Fokkie
Hm, laat dan maarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb je ff een PM gestuurd!
Je kunt die potjes in weze makkelijk op 1 avond doen alleen moet je dan wel een keer kunnen in die 3 dagen en diegene tegen wie je moet ook
Zo ver ben ik nog niet maar in Lvl 15 hebben ze weer 60 health en zijn ze iets dommerquote:
Je hebt in 4 dagen alle levels uitgespeeldquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:01 schreef SkyChat het volgende:
beetje weinig mensen voor een toernooi cq jaar titel!
en ik wil ook niet spelen tegen Roy.. hijs tuh goei![]()
![]()
![]()
Die indeling doet Existenz altijd met zo'n dingetje en die kan pas vanavondquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was het niet makkelijker geweest om meteen de indeling te maken? Of ga je kijken naar hoe goed iedereen is? Elke poule één iemand met 200/200 ofzo?
Ik had ook liever 16 mensen gehad maja! vorig jaar hadden we ook ongeveer dit aantal en toen heeft 1 poule helemaal niet gespeeldquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:01 schreef SkyChat het volgende:
beetje weinig mensen voor een toernooi cq jaar titel!
en ik wil ook niet spelen tegen Roy.. hijs tuh goei![]()
![]()
![]()
Dat wil nog niet zeggen dat ik goed ben!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt in 4 dagen alle levels uitgespeeldIk heb we-ken daar over gedaan!
Geen MP van 4 gamers in groups of 2?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef AQuila360 het volgende:
Hier nog even een keer de regels:
Samenvatting:
Niveau: Intermediate (best of 3)
Winst: 2 punten
Winstconfirmatie: Beide aangeven in dit topic! (Niet aangeven is uitsluiting van toernooi)
Maps: 1 open, 1 dicht. Indien 3e match nodig is, moet er in gezamelijk overleg een map gekozen worden.
Met open/dicht bedoelen we het dak
Maar dit is gewoon 1 vs 1quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Geen MP van 4 gamers in groups of 2?![]()
![]()
Zo blijf je een uitdaging houden..?
Nu organiseren, tegen de Kerst uitvoeren met 3 prijzen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon 1 vs 1
Maar een keer een Team Toernooi lijkt me ook erg tof ja daar hebben we het al wel eens over gehad maar kwam er niet van
Mag je niet 2 x open, als je tegenspeler dat ook wil?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef AQuila360 het volgende:
Hier nog even een keer de regels:
Samenvatting:
Niveau: Intermediate (best of 3)
Winst: 2 punten
Winstconfirmatie: Beide aangeven in dit topic! (Niet aangeven is uitsluiting van toernooi)
Maps: 1 open, 1 dicht. Indien 3e match nodig is, moet er in gezamelijk overleg een map gekozen worden.
Met open/dicht bedoelen we het dak
Als jullie dat beide willen dan mag dat wel opzich!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:51 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Mag je niet 2 x open, als je tegenspeler dat ook wil?
Waren snelle potjesquote:
Die 20 Levels zijn nog erger dan Rankedquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waren snelle potjes![]()
Bij intermediate heb je wel heel veel touwen enzo dat is jammer! Misschien op Ranked zetten of vinden jullie dat niet tof?
Neequote:
Al gedaan!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met AQ in de pouleStuur maar een invite m'n jong
Lennart heeft al vier weken een invite van mij staan geloof ik
Ik heb zelf volgens mij ook nog een 48 uurs kaartje ergens, dus de 2 voorronde matches moeten me wel lukken als ik tijd heb, volgende week heb ik opzich wel tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al gedaan!
Lennart heeft steeds geen gold maar heb nu een 48uurs kaartje voor hem! Hopelijk red die het daar mee
Ik zal die internet kabel er eens in gooienquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met AQ in de pouleStuur maar een invite m'n jong
Lennart heeft al vier weken een invite van mij staan geloof ik
Zon potje duurt echt maar rond de 30 minuten ofzo!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb zelf volgens mij ook nog een 48 uurs kaartje ergens, dus de 2 voorronde matches moeten me wel lukken als ik tijd heb, volgende week heb ik opzich wel tijd
Wie weet duurt die van ons wel 49uurquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zon potje duurt echt maar rond de 30 minuten ofzo!
Maar kijken wel ff!
Dat is het motto van dit Worms Toernooitjequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef Simsfan88 het volgende:
Iedereen veel succes en vooral, veel plezier!
Nee het motto is; lets kick aquilas ass!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is het motto van dit Worms Toernooitje
Idd leuke potquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Rkatier het volgende:
Leuke pot
Ik voeg jullie zo wel toe aan me XBL, maakt het wat makkelijker
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd leuke pot![]()
Poule 3 is de poule des doods
laten we eerst ons potje spelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
En als ik die overleef moet ik nog de pot tegen Roy of Lennart overleven om naar de finale te gaan
Als ik online ben kun je altijd een invite sturenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
laten we eerst ons potje spelen![]()
Ik kijk nog echt niet zo ver voor uitlaat maar weten wanneer je kunt
Zul je zien dat wij juist gaan strijden voor de finaleplaatsquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb worms sinds het vorige kampioenschap ook niet meer gespeeld
Ik wil sowieso een rematchquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zul je zien dat wij juist gaan strijden voor de finaleplaats![]()
Strategie werkte vorig jaar ook
Zover laat ik het echt niet komen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een rematch![]()
Als ik AQuila eruit rag in de voorronde, en jou inmaak in de finale, dan is het het perfecte toernooi geweest
Als ik dat doe sta je met een blowtorch te trillenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zover laat ik het echt niet komen hoor![]()
Mocht je AQuila er in de eerste ronde uitflikkeren dan sta ik je met een grote bazooka op te wachten
En om 1 of andere reden plaats jij mij daar altijd inquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd leuke pot![]()
Poule 3 is de poule des doods
Of jij bent de reden dat het de poule des doods isquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:52 schreef existenz het volgende:
[..]
En om 1 of andere reden plaats jij mij daar altijd in
Dat ja!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Of jij bent de reden dat het de poule des doods is
Tot wanneer hebben we tijd? Ik heb morgen mn laatste tentamen en ga het weekend naar mn ouders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
lol
Ik hoop snel tegen len of roy te kunnen!
Hoezo freek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik kan komende zondag denk ik niet, dan ben ik met mn onderbroek aan bij homey's aan het lannen, de komende week wel enzo! Ik zal freek nog ff toevoegen, en lekker gaan PMmen enzo om te plannen
In principe tot 15/2 dus tijd zat!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot wanneer hebben we tijd? Ik heb morgen mn laatste tentamen en ga het weekend naar mn ouders.
Omdat ie tof isquote:
Hij zit toch niet bij jou in de poule die freek?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat ie tof is
Maar ik zal motorhoofd ook wel ff toevoegen dan....
quote:
Meeste kunnen pas na het weekend denk ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Het is rustig hier, zijn er nog geen wedstrijden gespeeld?Ik wil spelen, maar er komt maar niemand uit m'n poule online
ik ook welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef existenz het volgende:
rkatier/gamefreek, komende week kan ik wel
Ik wil wedstrijden spelen maar de rest uit mijn team nietquote:
Jij geeft ook het goeie voorbeeld hequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
WE MOETEN NU ECHT GAAN BEGINNEN MET DE WEDSTRIJDEN!
Laffe zandhazen
Ik wil ook wedstrijden doen man, zo is het echt saai. Ik heb al een miljoen berichten naar Silentuz gestuurd, via MSN, Xbox Live en IRC, maar hij reageerd heul niet. En Leon is al weken niet online, what to do now.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
WE MOETEN NU ECHT GAAN BEGINNEN MET DE WEDSTRIJDEN!
Laffe zandhazen
Gisteren nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:21 schreef gamefreek het volgende:
De volgende keer dat ik Rkatier online zie zal ik hem eens uitdagen....Exiss heb ik al een heeeeeeeeeeeeele lange tijd niet meer online gezien...
Ok, zal wel pas rond 20.30 online zijn denk ik maar als ik je dan online zie kun je een invite verwachtenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef existenz het volgende:
Morgenavond gamefreek, dan ben ik er wel denk ik zo...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik trek me terug, kapotte 360.
Zo ben jij dus 2 jaar achter elkaar kampioen gewordenquote:
Als ze echt niet kunnen opdagen dan wel ja! Maar we hebben nog even he!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Gaan er per poule nu 2 door? Mijn tegenstanders komen niet opdagen, en ik heb het ze al genoeg gevraagd, dus ben ik nu ook automatisch door?
Werk zat in de weg, ben net thuisquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo ben jij dus 2 jaar achter elkaar kampioen geworden
Bij mij ging het anders ook niet lekker vanavondquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Werk zat in de weg, ben net thuis. Komende week wordt rustiger en anders zondag met mijn gare kop
Het is nog jammerder dat de oude wapens er niet inzitten. Denk aan het vliegend schaap, heilige granaat, oud omaatje enz.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:22 schreef P8 het volgende:
Jammer dat je trouwens niet je eigen weapon schemes kan maken. Alleen missles en granaten ftw
Haal dat weg jongquote:
STOP ER MEEquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo dan?
WTF @ je signature?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef ach het volgende:
Ik heb ook worms mag ik nog meedoen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef ach het volgende:
Ik heb ook worms mag ik nog meedoen?
Ben jij deze week een keer op Live voor onze wedstrijd?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:23 schreef existenz het volgende:
AQ, je kunt wel 40x hetzelfde bericht sturen, maar als ik er niet ben lees ik ze ook niet
vanavond dan maarquote:Op maandag 9 februari 2009 00:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ben jij deze week een keer op Live voor onze wedstrijd?
Ik kan 's avonds alleen maar op maandag, disndag en woensdag dus we moeten eigenlijk een beetje vaart erachter zetten
HIerbij is de 2-0 overwinning bevestigdquote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef gamefreek het volgende:
Rkatier, het was een mooie pot![]()
Aqkwiebus, opschieten met je poule, ik ben al hard onderweg naar de finale
Handig, ik heb hier al diverse berichten geplaatst met de vraag waar je bleef.quote:
Lees: Ranja, rechterhand en skieen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:57 schreef Leonos het volgende:
Bier, geneukt en skieen. Wat wil je nog meer
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:42 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Lees: Ranja, rechterhand en skieen.
Het is idd jammer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef Simsfan88 het volgende:
Flauw zeg, ik dacht ver te zullen komen.Ik wil binnenkort wel een potje tegen je doen, maar stom dat het nu niet doorgaat
![]()
Kampioen dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:16 schreef Rkatier het volgende:
He gamefreek aangezien wij wel gespeeld hebben en verder niemand was het dus bijna een finale
Uhh ja heb nu beetje last van me hand enzo dus wordt ff lastigquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef P8 het volgende:
laat maar een berichtje achter als je me durft uit te dagen. Ik speel alleen met het ranked of pro scheme overigens
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp dat het worms toernooi een tweestrijd was tussen Gamefreek en Rkatier?
Dan geef ik me nu alvast op voor de rebound. (of de lente editie, whatever)quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maar Ik hoop dat we het toernooi later dit jaar kunnen herhalen maar iedereen moet gewoon zeker weten dat die in die 1,5 week tijd 3 potjes van een half uur kan spelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |