Opzich moet dat wel mogelijk zijn dan heb je er nog een kleine week voor!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef Silentuz het volgende:
Ik wil best wel meedoen, het enige probleem is dat ik wel van 6-15 feb op wintersport ben. Dus mijn wedstrijden moeten dan wel eerder gespeeld worden.
Gamertag: Silentuz
Het is ook tof! En tegenwoordig is Worms nog maar 400 Pointsquote:Op zondag 25 januari 2009 00:06 schreef Shigeru het volgende:
Hoe graag willen jullie dat ik meedoe? Ik moet hier namelijk wel mijn resterende MS-points voor opofferen, mocht ik meedoen.
Het lijkt me namelijk best tof! Worms is een echt bazen-spel.
Het kost je niet heel veel tijd hoor! Je speelt denk ik rond de 3 - 5 potjes dus dat is wel te overzien! Je kunt het ook zelf inplannen met je tegenstander!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook meedoen , maar heb zo weinig tijd![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef g_w het volgende:
Het lijkt me een heel leuk toernooi, maar ik heb geen x box. wel ben ik van mening dat de arrogantie van aquila wat minder mag worden, en er nu potverdikkeme echt eens iemand moet komen om hem te verslaan! LAAT AQUILA NIET 3 JAAR OP EEN RIJ KAMPIOEN WORDEN!
Ik deed voorgaande jaren niet mee, dus don't worry!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef g_w het volgende:
Het lijkt me een heel leuk toernooi, maar ik heb geen x box. wel ben ik van mening dat de arrogantie van aquila wat minder mag worden, en er nu potverdikkeme echt eens iemand moet komen om hem te verslaan! LAAT AQUILA NIET 3 JAAR OP EEN RIJ KAMPIOEN WORDEN!
Hij gaat me pletten?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef g_w het volgende:
simsfan, daar hou ik je aan.. je weet dat er consequenties staan als je niet de kampioen wordt? en die consequentie wordt dan uitgevoerd door aquila..
Dat is al lang weer recht gezet in het prijsvragen topicquote:
Aha, dus daardoor ben je 2 jaar kampioen geworden!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef AQuila360 het volgende:
Maar nu wil ik het graag netjes houden anders ben ik genoodzaakt je te weigeren!
Ook, en ik heb voor 150 euro dat cheatspakket gehaald dat is wel handig somsquote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Aha, dus daardoor ben je 2 jaar kampioen geworden!![]()
Vrijdag sluiten we de inschrijving en dan gaat Exi alle namen in zijn hoge hoed doen en dan komt er er een verdeling uit! Hopelijk kunnen we 4 poule's maken maar dan moeten er zowiezo nog 2 man bij!quote:Nee grapje. Heb er al zin in! Wanneer weten we wie tegen wie moet?
Dat van die hoge hoed wist je alquote:
Je Xbox live tag is ook SkyChat toch?quote:
Ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je Xbox live tag is ook SkyChat toch?
Dat is wel een beetje krap aan kwa tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 11:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb vanaf 12 februari weer internet thuis, heb ook een Xbox 360 en Worms Arcade.
Schrijf mij er maar bij
Ik heb je ff een PM gestuurd!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef super-muffin het volgende:
Ah zo, ik dacht dat er gespeeld ging worden vanaf de 15e. Jammer, dan kan ik niet mee doen
In principe sluit de inschrijving vrijdag en dan krijg je ook meteen de groepsindeling en kun je beginnen! Maar het mooiste is 12 of 16 man! We hebben er nu 12 als super-muffin toch meedoet! Maar die moet dan in die laatste 3 dagen zijn potjes spelen!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer is de groepsindeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |