Waren snelle potjesquote:
Die 20 Levels zijn nog erger dan Rankedquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waren snelle potjes![]()
Bij intermediate heb je wel heel veel touwen enzo dat is jammer! Misschien op Ranked zetten of vinden jullie dat niet tof?
Neequote:
Al gedaan!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met AQ in de pouleStuur maar een invite m'n jong
Lennart heeft al vier weken een invite van mij staan geloof ik
Ik heb zelf volgens mij ook nog een 48 uurs kaartje ergens, dus de 2 voorronde matches moeten me wel lukken als ik tijd heb, volgende week heb ik opzich wel tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al gedaan!
Lennart heeft steeds geen gold maar heb nu een 48uurs kaartje voor hem! Hopelijk red die het daar mee
Ik zal die internet kabel er eens in gooienquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met AQ in de pouleStuur maar een invite m'n jong
Lennart heeft al vier weken een invite van mij staan geloof ik
Zon potje duurt echt maar rond de 30 minuten ofzo!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb zelf volgens mij ook nog een 48 uurs kaartje ergens, dus de 2 voorronde matches moeten me wel lukken als ik tijd heb, volgende week heb ik opzich wel tijd
Wie weet duurt die van ons wel 49uurquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zon potje duurt echt maar rond de 30 minuten ofzo!
Maar kijken wel ff!
Dat is het motto van dit Worms Toernooitjequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef Simsfan88 het volgende:
Iedereen veel succes en vooral, veel plezier!
Nee het motto is; lets kick aquilas ass!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is het motto van dit Worms Toernooitje
Idd leuke potquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Rkatier het volgende:
Leuke pot
Ik voeg jullie zo wel toe aan me XBL, maakt het wat makkelijker
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd leuke pot![]()
Poule 3 is de poule des doods
laten we eerst ons potje spelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
En als ik die overleef moet ik nog de pot tegen Roy of Lennart overleven om naar de finale te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |