Ik wil wedstrijden spelen maar de rest uit mijn team nietquote:
Jij geeft ook het goeie voorbeeld hequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
WE MOETEN NU ECHT GAAN BEGINNEN MET DE WEDSTRIJDEN!
Laffe zandhazen
Ik wil ook wedstrijden doen man, zo is het echt saai. Ik heb al een miljoen berichten naar Silentuz gestuurd, via MSN, Xbox Live en IRC, maar hij reageerd heul niet. En Leon is al weken niet online, what to do now.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
WE MOETEN NU ECHT GAAN BEGINNEN MET DE WEDSTRIJDEN!
Laffe zandhazen
Gisteren nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:21 schreef gamefreek het volgende:
De volgende keer dat ik Rkatier online zie zal ik hem eens uitdagen....Exiss heb ik al een heeeeeeeeeeeeele lange tijd niet meer online gezien...
Ok, zal wel pas rond 20.30 online zijn denk ik maar als ik je dan online zie kun je een invite verwachtenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef existenz het volgende:
Morgenavond gamefreek, dan ben ik er wel denk ik zo...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik trek me terug, kapotte 360.
Zo ben jij dus 2 jaar achter elkaar kampioen gewordenquote:
Als ze echt niet kunnen opdagen dan wel ja! Maar we hebben nog even he!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Gaan er per poule nu 2 door? Mijn tegenstanders komen niet opdagen, en ik heb het ze al genoeg gevraagd, dus ben ik nu ook automatisch door?
Werk zat in de weg, ben net thuisquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo ben jij dus 2 jaar achter elkaar kampioen geworden
Bij mij ging het anders ook niet lekker vanavondquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Werk zat in de weg, ben net thuis. Komende week wordt rustiger en anders zondag met mijn gare kop
Het is nog jammerder dat de oude wapens er niet inzitten. Denk aan het vliegend schaap, heilige granaat, oud omaatje enz.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:22 schreef P8 het volgende:
Jammer dat je trouwens niet je eigen weapon schemes kan maken. Alleen missles en granaten ftw
Haal dat weg jongquote:
STOP ER MEEquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo dan?
WTF @ je signature?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef ach het volgende:
Ik heb ook worms mag ik nog meedoen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef ach het volgende:
Ik heb ook worms mag ik nog meedoen?
Ben jij deze week een keer op Live voor onze wedstrijd?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:23 schreef existenz het volgende:
AQ, je kunt wel 40x hetzelfde bericht sturen, maar als ik er niet ben lees ik ze ook niet
vanavond dan maarquote:Op maandag 9 februari 2009 00:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ben jij deze week een keer op Live voor onze wedstrijd?
Ik kan 's avonds alleen maar op maandag, disndag en woensdag dus we moeten eigenlijk een beetje vaart erachter zetten
HIerbij is de 2-0 overwinning bevestigdquote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef gamefreek het volgende:
Rkatier, het was een mooie pot![]()
Aqkwiebus, opschieten met je poule, ik ben al hard onderweg naar de finale
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |